Fijn, zelfs de auto wordt geladen klaargezet

Wel jammer dat ik mijn laadpas nu kwijt ben, maar verder keurig en fijn dat de auto opgeladen en schoon klaar stond.

Service is prima

Banden wissel gedaan

Prima werk geleverd

Ze hebben netjes gemeld wat de problemen waren met prijsopgave er bij.

Keurige afhandeling servicebeurt!

Prima uitleg Vriendelijke baliemedewerker Auto schoongemaakt en gezogen Klasse

Prima geholpen

Bezoek was alleen voor het laten uitvoeren van een APK keuring. Maar ontvangst was vriendelijk en correct. Al met al dus geen aanleiding om mindere score te geven.

Zoals altijd prima geholpen

prettige ontvangst, duidelijk overleg wat er al dan niet moet gebeuren en dit keer heel snel klaar met apk en jaarlijkse beurt. Beter kan bijna niet.

uitstekende service, vriendelijk, behulpzaam, geduldig

Uitstekende ervaring. Alk vele jaren onveranderd hoog niveau.

Alles goed geregeld

Duidelijkheid en overleg wat er nodig is voor de servers beurt.

Super service

Zowel de receptionisten als de monteurs doen er alles aan om mijn auto weer snel en goed de weg op te krijgen en te houden. De service gerichtheid is erg fijn om te merken.

Prima service.

Prima service, aardige medewerkers. Nadeel nu in Bunnik is de geluidsoverlast door de verbouwing. Maar dat zal voor de medewerkers nog veel erger zijn om elke dag in te moeten werken, ik hoefde maar 2,5 uur te wachten.

Zoals altijd uitstekend.

Vriendelijke behandeling, duidelijke informatie, garage ok.

Prettige afwerking over de beurt van de auto i .v.m. het leasecontract.

duidelijke afspraken rond mijn auto

Er werd duidelijk uitgelegd wat er moest gebeuren voor de APK en wat de kosten waren

Onderhoud prima uitgevoerd en afspraken correct nagekomen

Auto reed weer soepel na het uitgevoerde onderhoud. Ook alle vooraf gemaakte afspraken zijn correct nagekomen. Bereikbaarheid is prima en de service is top.

Goed verzorgd

Ik bracht mijn auto voor de apk keuring en dacht deze snel terug te hebben. Er bleek iets meer aan de hand te zijn. Ik werd meteen gebeld over wat echt nodig was. Ook werd een leenauto geregeld omdat het langer ging duren. Maar dat viel mee, de auto was sneller klaar dan verwacht en ik kreeg n belketje dat ik m kon ophalen zodat er geen leenauto meer nodig was. Dank voor de service, aandacht en meedenken!

Snel geholpen.

Op een niet aangekondigd moment kwam ik langs om een probleempje met één van de autobanden te laten oplossen. Na ongeveer 30 minuten kon ik weer wegrijden.

Vriendelijk behulpzaam

Fijne garage met vriendelijk en deskundig personeel.

Bij deze Peugeot garage heb ik goede ervaringen. Het is eenvoudig om een afspraak in te plannen, ik werd altijd snel geholpen. Deze garage is ook goed telefonisch te bereiken. De mensen achter de balie zijn zeer meedenkend en het is ook fijn om de monteur te kunnen spreken die aan je auto heeft gesleuteld. Deze garage is zeer service gericht. Kortom, niets dan lof voor de medewerkers van Nefkens Bunnik.

zeer vriendelijk en professioneel

zie boven

Ik ben goed en netjes geholpen! Staat hierboven ook al

Altijd een uitstekende service, zeer vriendelijk personeel aan de balie, een prettige omgeving om even te wachten, en dergelijke.

Fijne service

We zijn ruim een jaar geleden van Nieuwegein naar Bunnik gegaan. Waren daar niet tevreden. Hier voelt het weer oud vertrouwd zoals ooit in Houten!

Vriendelijk

Receptie is vriendelijk en volledig in uitleg, Helaas moest ik op de snelweg op de vluchtstrook stoppen omdat de motorkap niet niet goed gesloten was.

Keurig proffesioneel

Vriendelijke mensen met verstand van zaken

Bijna perfecte service.

Zie hierboven.