als altijd: vriendelijk deskundig en snel conform de gemaakte afspraken geholpen, dank!

Klantgericht en vriendelijk

Online reserveren heeft nadelen

Ik reageer via internet op verzoek om banden te wisselen. Telefonisch wordt nog meer onderhoud en APK keuring aangeraden, had ik nog een paar maanden kunnen uitstellen. Ga er toch mee akkoord, maar op de dag zelf blijken mijn winterbanden vergeten. Kost me extra tijd!!

Super snelle APK etc

Vriendelijke receptie medewerker Marten!

Service als vanouds!

Personeel aan de werkplaatsbalie altijd erg attent. Goed overleg vooraf (diagnose) over voorgestelde reparaties. Zelfs de fiets die als plaatsvervangend vervoer dient, wordt keurig buiten voorgereden.

Op korte termijn flexibel om oplossing te vinden

Erg fijn dat op korte termijn een oplossing gevonden is voor de kapotte accu

Goed meegedacht door de werkplaatsmonteur over een deukje en aan de balie vlot en vriendelijk geholpen.

Geweldige garage, fijne mensen!

Alles volgens afspraak, alles op tijd klaar en nog een gewassen auto als service!

Vriendelijk en duidelijk

prima geholpen

tijdens bezoek werd een probleem geconstateerd en het kon direct worden verholpen.

Snel en prettig geholpen

Snel en prettig geholpen.

Peugeot assistance

Mijn partner stond met een lekke band. De auto is bij Nefkens aangeschaft, zo ook de vorige Peugeot, die ik 13 jaar gereden heb. Blijkbaar zit er bij de Peugeot assistance geen hulp bij lekke banden, terwijl deze er bijna onmogelijk zelf af te halen is om de thuiskomer te installeren. Vraag aan Nefkens Utrecht of ze wilden komen. Zaten op korte afstand van de auto (minder dan 5 km) werd negatief beantwoord. Regel maar een sleepbedrijf!! Vervolgens gelukt met collega's de band te wisselen. Met tegenaanschoppen!!! Deze ervaring heb ik al eerder gehad, toen ik met rook aan de weg stond met mijn vorige auto. Toen werd er ook geen hulp geboden en kwam de Opel garage mij wel te hulp. Meer service voor een trouwe klant is gewenst.

Gewoon goede service.

Nefkens Bunnik geeft goede service, vriendelijk en attent personeel. Je kunt wachten terwijl je auto wordt gereparerd of zijn onderhoud krijgt. Kortom gewoon een goed bedrijf met betrokken personeels dat zijn uiterste best doet. Daar wilje g rraag terugkomen, er wordt net iets meer gedaan dan nodig is.

snel geholpen

Ik was een beetje laat voor de keuring en kon gelijk de volgende dag terecht. Dezelfde dag ook weer opgehaald na een paar reparaties.

Dashboard (storing) melding werd opgepikt door Peugeot Nederland, voordat ikzelf actie kon ondernemen. Afspraak met garage werd middags geregeld met Nefkens Bunnik. Prima opgelost. Snelle en efficiënte actie!

Prima service!

Beleefd, correct, vriendelijk en deskundig!

altijd erg goed!

Altijd tevreden met alles!

Een goede ervaring.

Auto voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt en ik kon er onder het genot van meerdere koppen koffie op wachten. Vriendelijk personeel.

Alles was naar wens; zoals het was afgesproken.

Zeer goed!!

Zeer goed!

Zeer correcte en professionele service

De diagnose rapporten zijn altijd heel compleet. Bij een foutje van mij in het retourneren van de diagnose was even nabellen voldoende om dit te herstellen, hieruit blijkt persoonlijke aandacht en flexibiliteit, dats vind ik erg aansprekend.

Klantvriendelijk als altijd

Is goed

Goed ontvangen

Tevreden over afspraak, service oke.

Tevreden over gemaakte afspraak voor onderhoudsbeurt. Goede service en vriendelijk personeel.

Goede serviceverlening maar wel prijzig

De serviceverlening bij de autobeurt is goed. Duidelijke omschrijving van de uitgevoerde werkzaamheden. Het prijsniveau van de beurten ligt duidelijk hoger dan bij de vorige auto, ook een Peugeot.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik