Goede service, aardige mensen, snel klaar.

Fijn dat ik kon werken tijdens het wachten!

degelijke aanpak.

ik ervaar de werksfeer als prettig, en betrouwbaar, en er is duidelijke informatie over de motor, welke reparatie noodzakelijk is, alles goed functioneert.

Netjes geholpen Prima!!!

Goede klantbenadering en afspraak is afspraak

Goede klantbenadering en afspraak is afspraak

Gezellig, en goede snelle service

Prima en vriendelijke service

Bij aankomst meteen te woord gestaan en zonder lang wachten snel snel geholpen

Prima service deze keer!

Prima service deze keer!

Prima en snelle service

Vriendelijk personeel en goede prijsafspraak vooraf. Auto netjes gewassen na afloop van de onderhoudsbeurt.

uitstekende behandeling van voertuig;

jammer, dat ik op vrijdagnamiddag niet kon worden opgehaald, maar een taxi moest nemen

Vriendelijke medewerkers, mijn auto is netjes onderhouden en schoongemaakt afgeleverd.

Snel vervangend vervoer, maar een hoge rekening en nog hogere offerte voor reparatie.

Ik kwam op een zaterdag met autopech te staan en ben terecht gekomen bij Nefkens Bunnik. Werd snel aan een andere auto geholpen waardoor ik door kon naar mijn werk. Fantastisch! Op maandag kreeg ik een offerte voor uitlezen en reparatie (1 verstuiver stuk) en huurprijs voor de auto die ik mee had gekregen. Huurauto: €160,- voor 2 dagen: prima. Uitlezen storingen: €90,- (5 minuten werk, de wegenwacht had dezelfde conclusie, waarom €90,-?) Reparatie verstuiver: €1250,-: Waarvan 4,6 uur werk. (€500,- incl.btw) Hoe kan het dat mijn garage (ook een Peugeot-specialist) de totale reparatie heeft uitgevoerd voor €570,-? (inclusief transport van Bunnik naar Assen).

Prima service bij onderhoudsbeurt

Het online inplannen van een onderhoudsbeurt ging snel en soepel, en ik werd netjes teruggebeld voor bevestiging van datum en tijd. Ontvangst in de garage was zeer vriendelijk, beurt is naar tevredenheid uitgevoerd en de auto is ook nog eens gewassen.

Geen fijn gevoel

Herhaaldelijk voor jaarlijks onderhoud aangegeven dat de airco muf rook, er werd niks gevonden en nog geen 3 weken later tijdens onderhoudsbeurt vonden ze het wel. Ik voelde me letterlijk in de zeik genomen.

Prettig geholpen en goede afhandeling

Zeer goede ervaring

Goed en duidelijk geholpen

Diverse

Mijn klacht is niet opgelost en diverse werkzaamheden zijn niet of niet goed uitgevoerd

Goede service!

Vriendelijke ontvangst en goede, verdere afhandeling.

goede service

goede tijdsplanning!

Duidelijke diagnose van de storingsoorzaak en snelle reparatie.

Goed contact, conform uitgevoerd.

Contacten prettig verlopen, conform uitgevoerd.

Thomas was zeer behulpzaam!,

Eerlijk en betrouwbaar