Nefkens Bunnik: een degelijk bedrijf zonder veel "gedoe"!

zie boven !

Goede voorlichting en Goede werkplaats

Luisteren goed,heel vriendelijk personeel,goede voorlichting

Vriendelijk en deskundig!

Plezierig!

i.h.a. tevreden met één minpunt

De reparatie is goed uitgevoerd. ontvangst door receptie: prima Echter, lampje van bandenspanning brandde en ging niet uit. Ik moest dus in de hitte weer terug naar Bunnik via Langbroek etc. en dat kostte c.a. één uur extra. De betreffende monteur heeft vervolgens alles snel gereset.

zoals altijd correcte en plezierig contact

Zie boven

Goed op de hoogte gehouden van werkzaamheden die moeten gebeuren. Jammer dat de wasstraat kapot was.

Snel, professioneel. Kortom goed!

Gord

Alles in orde

Ik mis wel het persoonlijk contact bij de overlegmomenten

heel goede service , meedenkend en vriendelijk

zeer positief

100% kwaliteit, service, klantvriendelijkheid

Super, blijf klant en zeg het voort

Uitstekende services

Uitstekende service, vriendelijke mensen, netjes en accuraat.

Betrouwbaar

Ze dien wat ze zeggen

Keurige service!

Onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd. Prima contact, netjes gewerkt en de auto was helemaal schoon! Super!

Fijn dat ik direct terecht kon, maar diagnose onder de maat

Ik kwam met probleem met aanhanger / fietsendrager verlichting. Advies na (betaalde) diagnose: vervanging totale kabelset, kosten 700-800 euro. Na zelf een uur of twee/drie zoeken en puzzelen kwam ik erachter dat het een zekering was. Deze daarna vervangen, probleem opgelost.

Teleurstellend!

Was de Auto 5 dagen kwijt voor een jaarbeurtje en een software update. Één klacht opgelost, de rest niet. Voelde me niet serieus genomen. Dus ik rij weer een jaar in een auto van ruim €30.000 waarvan lane assist niet werkt, het dode hoek systeem willekeurig werkt, het klokje te snel loopt, de automaat zichzelf om zeep probeert te helpen en het onderstel bizar veel herrie maakt. Ook jammer dat binnenkort het start-stop systeem weer uitvalt tot de volgende beurt vanwege de beperkte accu capaciteit. Voordeel was wel dat ik de service van Broekhuis voor mijn Volvo weer eens extra ging waarderen!!

snel en adequaat

prettig contact en goede zorg

Professionele afhandeling

Prettige en correcte ontvangst. Duidelijke diagnose en desbetreffend reparatieadvies met overzichtelijke prijsopgave.

Prima garage en service

Altijd vriendelijk te woord gestaan. Service is prima

Prima service, keurige professionele receptionist.

Zie boven

Het contact was prima. Maar ik moest wel Geduld hebben

Dat toen ik de auto kwam brengen Er gezegd werd dat het ongeveer Een dag of 4 zou duren voordat De auto klaar was. Maar dat bleek Niet zo te zijn er kwam nog ruim Een week bij Hier was ik niet blij Mee. Maar de werkpl receptie Heeft mij toch weer blij gemaakt Door het onderdeel dat ik besteld Had op mijn auto gratis te monteren Mijn dank was groot. . M vr gr. Adrie de Klaver

prima service, goed en snel. Dank!

prima service, goed en snel. Dank!

Goede nette service, duidelijke afspraken

Er werd vooraf netjes aangegeven waar de problemen lagen en wat er gedaan kon worden.

Goed gedaan en opgelost

Slecht

Sleutel is kapotter terug gekomen dan gebracht de cv doet het niet meer.

Erg prettig

Flexibel in planning en verzetten. Erg snel klaar.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik