Correcte behandeling en keurige aflevering

Correcte behandeling en keurige aflevering en hopelijk nu weer een jaar zonder problemen verder toeren!!!

Raar dat bijvullen ruitenwisser wel op de rekening staat Had hem zelf gevuld en op het e-mail diagonische rapport x ingevuld voor bijvullen Remschijven vervangen na 38 kmlijkt me snel Is remvloeistof het nieuwe goud qua prijs?Verder tevreden fijne auto Gr ronlissenberg

Het is een leuk bedrijf met leuke mensen.

kan beter

Matig. Je wilt een afspraak maken via de QR-code die je ontvangen hebt en dan blijkt de keuze mogelijkheid er niet bij te staan. Er wordt gebruik gemaakt van mini letters, terwijl er veel "wit" overblijft op de kaart. Je geeft aan wat er mis is, o.a. schakelen, en krijgt de auto terug met de opmerking "niks gemerkt, ruitenwisser vervangen, update van software gegeven, alles goed". En nee, niet alles goed. Er blijven "rare" geluidjes in de aandrijving zitten en in de ventilator een piepgeluid als hij op hoogste stand staat,. De moeizame afspraak tussen Nefkens, de leasemaatschappij en James komt ons als leasegebruiker geheel niet ten goede en raad eens. Wie betaald de lease ? Juist, wij als gebruiker. Ergo. Geen Peugeot meer van Nefkesn via de leasemaatschappij.

prettig!!

vriendelijk beleefd prettig

snelle afwikkeling!

Werd vriendelijk en accuraat geholpen!

Snelle service en goeie communicatie! Bedankt!

Vlak voor de vakantie kon nog snel een storing van de dynamo verholpen worden. Goeie communicatie tussentijds ook! Fijn om zo weg te kunnen!

Ze denken mee

Gewoon alles goed geregeld

Prima deze service beurt en een mooie 2008 als leen auto

Alles volgens afspraak. Vriendelijke medewerkers. Goeie leenfiets.

Zeer tevreden met uw service, zoals altijd.

Zeer tevreden met uw service, zoals altijd.

Heel prettig geholpen

Vriendelijk personeel.

Klantvriendelijk , snel en betrouwbaar

We hadden een probleem met de auto, konden onmiddellijk komen en binnen een paar dagen was alles in orde, inclusief de keuring en een blinkende auto. Wat wil je nog meer.

Meedenken

Service en vriendelijk

Klacht niet verholpen

Ondanks dat er voor 2e keer naar storing lampje airbag is gekeken, is dit euvel niet verholpen. Verder prima service en vriendelijk personeel.

Gedegen service

Meer dan vroeger wordt er naar de klant geluisterd en naar een oplossing gezocht.

Ik heb geen verstand van auto's, maar vertrouw er op dat het goed gaat

De garage is niet de goedkoopste maar dan is de auto weer ok

perfect geholpen, duidelijke info en prettig contact

perfect geholpen, duidelijke info en prettig contact

Goede, snelle service, kosten vooraf duidelijk

Goede, snelle service, kosten vooraf duidelijk

Slechte communicatie alles via, via.

Slecht geïnformeerd over de reparaties. Niet de juiste persoon aan de telefoon gehad en de kosten zijn niet doorgegeven.

Zoals gebruikelijk in deze vestiging klantvriendelijke benadering!

Zie hierboven

Betrouwbare garage. Goede communicatie met de klant.

Vriendelijk en efficiënt geholpen

Vriendelijk en efficiënt geholpen

top

als altijd stonden jullie meteen voor me klaar en werd ik meteen goed geholpen. Dank!

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik