Deskundig, vriendelijk, duidelijk en komen afspraken na

snel en netjes geregeld

Bonden wissel verliep netjes en snel; ook nog onderhoud uitgevoerd. Helemaal prima, dan is een gewassen auto ook nog een cadeautje!

Zie inderstaande ervaringen.

Bunnik beweerde dat ze geen reservesleutel konden leveren omdat onze Peugeot een Frans kenteken heeft.Het is dat ik Nefkens Urecht gebeld heb,die mij bevestigden dat het wel degelijk kon(namelijk op basis van het chassinummer),anders had ik dus zonder reservesleutel gezeten.Voorts ben ik zeer ontevreden over het feit dat men 4 wiel- bouten heeft moeten doorzagen,aangezien de betreffende sleutel daartoe ontbrak,een sleutel,die ons nimmer ter hand is gesteld.Voor deze ingreep bracht men mij maar liefst ca.€ 200 in rekening!! Als ik n.a.v. het vorenstaande niets meer van u verneem zal ik alsnog contact opnemen met de directie van Nefkens,vooral ook in hun belang. L.E.Everaars

Graag rekeningen digitaal sturen

Topservice

Vriendelijk en klantgericht.

Goede service en de auto rijdt weer fijn.

Apk gehad en alles wat besproken was gerepareerd. En de auto was ook nog van binnen schoongemaakt. Heel fijn. En vriendelijke medewerker die me te woord stond. Ook heel belangrijk. De auto rijdt weer prima.

Alles perfect ! Erg goede service

Vertrouwde kwaliteit

Bij deze garage word ik altijd zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Duidelijke afspraken over tijd en kosten. Ik raad iedereen deze garage aan.

Netjes en snel geholpen, gebeld over uit te voeren werkzaamheden, op tijd klaar.

Top, prima snelle service!

Zeer goede service, snel gehandeld, top!

Mijn afspraak die ik had gemaakt was niet goed door gegeven bij de garage.

Geen goede begeleiding en mijn afspraak die ik had gemaakt was niet bij de garage goed door gekomen.

Snel en netjes geholpen

Ik kon snel terecht en werd goed geinformeerd

Prima service en vakmanschap !

Goeie communicatie en ontvangst, opdracht netjes uitgevoerd en auto keurig gewassen.

Goed en betrouwbaar

Teleurstellend

Op mijn verzoek tijdens een onderhoudsbeurt is de GPS gereset. Daarvoor geen centje pijn. Het resetten is met enige tussenpozen twee maal herhaald. Er is nier gecontroleerd en ik reed achteraf met problemen bij de garage weg. Ik heb de vierde keer een Nieuw apparaat gekregen dat na 50%coulance nog altijd €385 kostte. Ik heb daar zeer veel moeite mee. Ik breng de auto zonder problemen weg en krijg problemen terug die uiteindelijk tegen hoge kosten zijn hersteld.

Correct en vriendelijk met humor.

De update van de navigatie is niet actueel (loopt achter op de actuele versie van b.v. TomTom Go en MyDrive.

Afspraak maken ging snel.De elektrische Leenfiets beviel prima.. na de beurt kon ik merken dat de auto weer soepeler reed

Uistekend

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen

Afspraak goed nagekomen

zeer goed

prettig

Geweldige service

Geweldige service, auto halen en brengen op huisadres. Niet meer te wachten.

klantvriendelijk

Ik ben door de medewerkers netjes te woord gestaan. Ik ben erg te vrede met de service en de kennis

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik