Reparatie was goed

was alleen iets duurder dan was gezegd, maar veiligheid boven aan en dat was ook een goede reden voor zo hoge rekening

Weer veilig rijden na de grote beurt

Ik vertrouw de Peugeot technici. Deze beurt beetje veel haast bij ‘t schoonmaken? De afstelling is weer puik!

altijd vriendelijke ontvangst en hulpvaardig

Ik werd goed geholpen

Prima en duidelijk geholpen.

Prima en duidelijk geholpen.

goede ontvangst

goede informatie en begeleiding, goede werksfeer.

okay

prettige medewerkers

Goed en duidelijke afspraken en communicatie

Heb een online afspraak gemaakt. Ze belde omdat het gewenst vervangend vervoer niet beschikbaar was en kwam met goed alternatief Ik ben netjes gebeld over de noodzakelijke werkzaamheden en de kosten.

Fijn dat de storingen aan mijn 2008 zo snel verholpen konden worden!

Alleen jammer dat de monteur de afdekplaat onder het stuur niet teruggeplaatst had, waardoor ik terug moest naar de garage. Gelukkig kon iemand van de verkoop dit verhelpen…

Snel geholpen!

Goede zeer vriendelijke service

Fijn geholpen medewerkers zijn zeer vriendelijk en attent

Altijd vriendelijk en goede service

Betrouwbare service!

Kan rekenen op het goed uitvoeren van de te verrichten werkzaamheden. Tussendoor wordt het diagnoserapport gestuurd en dan kun je aangeven welke acties wel of niet uit te voeren.

uitstekend

Prettig geholpen

vlotte en vriendelijke service als altijd

weer snel en goed geholpen

behulpzame medewerker aan de balie

Ik had een klein acuut probleem met de auto. De volgende dag kon het gelukkig verholpen worden. Er is nu wel een nieuw probleem ontstaan. Sinds kort woon ik op 10 km van Nefkens Bunnik af. Als 75+ was het lastig voor mij om met een fiets naar huis te gaan en de volgende dag weer terug te fietsen. Ik was genoodzaakt om een auto voor €40,00 te huren waar ik 2x 10 km mee reed. Ik ben al lang klant bij Nefkens, maar om bij een reparatie telkens weer een auto te huren, vind ik wel een drempel om peugeot te blijven rijden. Zou hier een klantvriendelijker oplossing voor te bedenken zijn? Vriendelijke groet, Sophie Blankenheym

Bij mijn aanmelding van de afspraak in de garage werd mij verteld hoeveel het onderhoud zou gaan kosten. Tijdens het wachten werd mij gevraagd of een ander prijzig onderhoud ook mocht worden uitgevoerd, waardoor de kosten hoger zouden worden. Ik mocht zelf kiezen en werd dus niet zelf alvast de reparatie uitgevoerd. Dit was op advies van de monteur die met mijn auto bezig was. Ik voelde mij gezien en gehoord, er werd goed meegedacht. De uiteindelijke kosten waren behoorlijk maar je hebt er geen andere auto voor. Ik kan weer een jaar vooruit!

Ben heel tevreden

Contact: vriendelijk, correct, Technisch: m'n auto rijdt weer bijna als nieuw, Aflevering: prima, schone auto

Altijd goed geregeld nooit problemen ze denken met je mee.

Auto weer goed nagekeken en hersteld

Auto in 2 keer weer helemaal up to date, inclusief bandenwissel en apk. Er is fijn meegedacht in het organiseren, auto werd zelfs thuis opgehaald. En uiteraard weer iedereen super vriendelijk.

Prima, een 10

Goede en correcte service.

Perfecte service en klantvriendelijk!

Voldoende

Erg lange wachttijd voor afspraak maar vriendelijk personeel. Auto rijdt nog steeds minder fijn maar niets gevonden.

Vlot en adequaat gehandeld.

Niets aan toe te voegen... Ga zo door...

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik