Alles is naar volle tevredenheid

Auto rijdt soepel en airco werkt weer optimaal evenals navigatie. Fijn dat de auto ook schoongemaakt is, ook van binnen. Correcte afhandeling en goede service.

Fijn geholpen,alleen even afwachten voor de rest. Ik wilde wat bestellen voor TomTom maar kan niet afrekenen om dat ik geen visakaart heb. Wordt er op terug gebeld. Ben benieuwd hoe lang dat duurt.

Alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.

Voorlichting cq uitleg accu plaatsen betrefT elektronica was aanvankelijk erg laat en onvolledig

Knappe receptionist die Marten

Niets op aan te merken

Voel me welkom bij Peugeot

doen wat moest doen

Vriendelijk, hulpvaardig, snel

Zie boven

Alles was naar wens gebeurt. Uw baliemedewerker was zeer klantvriendelijk En behulpzaam.

Prima voor elkaar weer !

Alles volgens afspraak en auto weer keurig netjes terug gekregen. Ik kom vanuit Almere en dan is voor mij de service, betrouwbaarheid en de vriendelijkheid de belangrijkste reden om naar Bunnik te komen.

Ik belde dat er een lampje branden i vm banden Ik kon gelijk komen en er zat een spijker in mijn band deze is vervangen Fijn dat ik gelijk kon komen Prima service

Great!

Prettige communicatie. Het werk is goed uitgevoerd.

Auto superschoon teruggekregen!

Tijdens de onderhoudsbeurt is goed voor de auto gezorgd en ik hem van binnen en van buiten schoon teruggekregen.

Nvt

Nvt

Meedenkend en klantgericht

Meedenkend en klantgericht. Aflevering was in 1 woord perfect!

Een vlotte afhandeling van een onderhoudsbeurt.

Aardige medewerkers en ik kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie.

Apk goed gekeurd. Adviezen o.a. vervangen ruitenwissers, deurrubbers. Deze adviezen niet opgevolgd.

Ruitenwissers verharden mijn inziens al na een winter. Maar functioneren nog prima. Deurrubbers zijn bij merendeel van de oudere 3008 beschadigd. Euvel van dit model. Krukas kering lekt wat olie. Dit laten verhelpen als ook toevoeging in brandstof en koelmiddel. Kortom wel tevreden maar kijk goed welke adviezen je wil opvolgen.

Uitstekende communicatie met de klant. Optimale service. Goed resultaat: auto rijdt comfortabel met.

Zie hiervoor.

redelijk tot goed

klantvriendelijk. correct bellen voor een afspraak was maandag ochtend erg lastig. je kreeg het bandje maar je kreeg niemand te spreken.

Fijne ontvangst, doch op sommige punten lijkt het wat over-georganiseerd.

Alles volgens en boven verwachting.

Goede service Jullie hadden zelfs de auto gewassen.

Heel prettig geholpen.

Zijn over van Nefkens Nieuwegein naar Bunnik. Vestiging Nieuwe gein werd steeds onpersoonlijker. In Bunnik weer het oude gevoel, dat we ooit ook in Houten hadden, terug. Heel fijn!

Prima behandeling deskundig voorgelicht

De servicebureau wordt me de klant besproken alvorens men gaat beginnen

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik