goede en attente service

Goede en attente service

Erg duur en 2 kleine schades aan de deur te laat gezien

Verkoop en de balimedewerker ruim voldoende maar de rest erg duur en ik laat mijn beurten weer doen bij de vakgarage

Vriendelijke receptie maar matig resultaat

Op website afspraak gemaakt maar bij de receptie was afspraak niet bekend. Gelukkig wel print van afspraakbevestiging meegenomen. Toch vriendelijk geholpen. Afgelopen jaar maar 3000 km gereden. Volgens boekje grote beurt. Attente receptionist adviseerde toch maar basisbeurt. Aangegeven dat verklikkerlichtje van richtingaanwijzer niet werkte. Helaas na basisbeurt werkt het nog steeds niet. Ga vanwege de afstand Bilthoven - Bunnik (voor brengen en halen bijna 2 uur kwijt) en kosten vervangend vervoer voortaan maar naar een lokale garage.

super klant gericht

Ik ben al langere tijd bij deze dealer. Zeer klantgericht. I'll be back !!

snelle service en afhandeling

op tijd begonnen met APK-keuring en snel afgewerkt en gemeld.

uitstekend

Altijd goed gedaan!

Prima afhandeling!

Aardig personeel, vakkundige afhandeling voor zover ik dat als leek kan beoordelen.

O.K.

Jammer, dat het zadel van de leenfiets niet vertseld kon worden, omdat de klem niet werkte

Ik was heel erg tevreden.

Hier kan ik niets aan toevoegen. Lijkt mij voldoende.

hoge kosten

De kosten voor het uitlezen van de apparatuur en de kosten voor de vervanging van een sensor zijn ruim een vijfvoud van de kosten van de sensor ! Bovendien zijn de kosten voor olie bijvullen en koelvloeistof in rekening gebracht, terwijl dat -volgens mij- op basis van mijn "VIP", gratis zou behoren te zijn.

Prima service!

Vriendelijk en klantgericht

Fijne service.

Leen auto stond al klaar. Alle gevraagde punten uitgevoerd. Rekening was zoals afgesproken.

vriendelijke, duidelijke behandeling en correcte info jammer dat jullie uit zeist zijn vertrokken. een haal en breng service zou aan te bevelen zijn

Super zo als altijd

Aardige mensen en goede service.

Aardig personeel en goede service

goede sercvice

goede sercvice netjes gedaan

Beleefd en aardig personeel.

Ik word altijd correct geholpen. De wachtruimte is ook goed.

Klantvriendelijk en professioneel geholpen

zie hierboven

Alles volgens afspraak en het vel wordt je niet over de oren gehaald

Service

Duidelijke afspraken en vriendelijke omgeving

Vriendelijke en snelle hulp

Gewoon goed

Goedkoper dan de andere peugeot dealers

Uitstekend.:10 !!!

Alle met Peugeot-bedrijf Bunnik op wo.12 .05. j.l. gemaakte afspraken ivm het jaarlijks onderhoud van mijn lease-auto -het halen en brengen van de auto alsmede het onderhoud-,zijn m.i. Voortreffelijk gedaan. "CHAPEAU" ,

Ik ben helemaal tevreden over behandeling en afhandeling

Ik ben correct geholpen bij het maken van de afspraak en ook het doorspreken van het diagnoserapport verliep naar tevredenheid en de auto is weer keurig schoon teruggebracht.

Gewoon goed, zo niet, laat ik dit direct weten.

Wanneer alles gaat conform afspraak, is er niets om over te klagen.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik