onderhoud was goed. Afspraak slecht
Begin April werd ik gebeld door een mevrouw van Nefkens, die vertelde dat ik nog een onderhoudsbeurt tegoed had, omdat ik de auto bijna een jaar had. Ik heb met deze mevrouw een afspraak gemaakt op 4 mei om 10:15 uur, omdat ik vanwege werkzaamheden niet eerder kon. Dus 4 mei naar Nefkens in Bunnik waar de auto een beurt kreeg. Toe de auto klaar was kreeg de rekening van 269,96 euro.
Ik heb dus een verkeerde voorlichting gekregen, of er is verder niets door gegeven. Als ik dit geweten had, was ik niet een hele ochtend kwijt aan een onderhoudsbeurt, want die kan ik ook in Veenendaal laten doen. Dit is nu het derde minpunt wat ik bij Nefkens Bunnik meemaak. (bij aankoop geen presentje, moest mezelf aanmelden voor connect, wat bij de vorige 3 wagens wel is gebeurd en nu dit voorval) U begrijpt dus dat ik geen vertrouwen meer heb in Nefkens.
Vandaar dat ik nooit een aanbeveling zal doen, want dan ik hier voor aangekeken, of Nefkens zal iets moeten recht zetten.