vriendelijk personeel en behulpzaam

zie boven

Slechte contactlegging

Telefonisch slecht bereikbaar. Sturen een sms bericht, wat we niet altijd lezen, i.p.v even te bellen op ons 06-nummer. Na onderhoudsbeurt kunnen het rapport niet naar voren halen op onze pc, dus ook niet uit te printen. Slechte zaak

Steeds heel goede service, deze keer bijna nog beter.

Zie boven.

Altijd vriendelijk en correct

Men draagt mondkapje. Je kunt zitten wachten. De medewerker loopt mee naar de auto. Factuur is duidelijk.

Inhoudelijk goed, laten punten liggen op communiciatie

Het onderhoud en de zorg voor mijn auto was prima. Ik mis wel uitleg, betrokkenheid en aansluiting bij mij als klant. Er zijn mij geen vragen gesteld over de auto en het gebruik, geen adviezen gegeven of betrokkenheid laten zien. Zonde. Wat mij stoorde was dat er een zeer verkouden medewerker mij hielp. In Coronatijd vind ik zit zeer onprettig.

Flexibele en zorgvuldige service

Vanwege een lek aan een van de banden kon ik na hulp van de Wegenwacht bij de garage terecht om de band te laten repareren. Mijn voor 14 dagen later geplande APK en onderhoudsbeurt hebben ze ook meteen meegenomen. Daardoor hoefde ik niet twee keer langs te komen.

Prima!

Heel goed geholpen. Alle mankementen snel hersteld en super goede service

Goede afspraken, van tevoren de factuur. Geen verrassingen achteraf. Vriendelijke medewerkers.

Zoals bovenstaand en vriendelijk personeel en als er iets is kun je altijd even tussendoor binnenkomen en kijken ze erna.

Klantvriendelijk en goede service

Mensen van Nefkens zijn vriendelijk, leveren goede service en bij klachten wordt het zsm het klacht verholpen om de klant tevreden te zijn.

onderhoud was goed. Afspraak slecht

Begin April werd ik gebeld door een mevrouw van Nefkens, die vertelde dat ik nog een onderhoudsbeurt tegoed had, omdat ik de auto bijna een jaar had. Ik heb met deze mevrouw een afspraak gemaakt op 4 mei om 10:15 uur, omdat ik vanwege werkzaamheden niet eerder kon. Dus 4 mei naar Nefkens in Bunnik waar de auto een beurt kreeg. Toe de auto klaar was kreeg de rekening van 269,96 euro. Ik heb dus een verkeerde voorlichting gekregen, of er is verder niets door gegeven. Als ik dit geweten had, was ik niet een hele ochtend kwijt aan een onderhoudsbeurt, want die kan ik ook in Veenendaal laten doen. Dit is nu het derde minpunt wat ik bij Nefkens Bunnik meemaak. (bij aankoop geen presentje, moest mezelf aanmelden voor connect, wat bij de vorige 3 wagens wel is gebeurd en nu dit voorval) U begrijpt dus dat ik geen vertrouwen meer heb in Nefkens. Vandaar dat ik nooit een aanbeveling zal doen, want dan ik hier voor aangekeken, of Nefkens zal iets moeten recht zetten.

Uitstekend!

Heel Tevreden!

Zeer korrekt

Alles was zeer goed

Duidelijke en heldere communicatie!

Bijzonder transparante kostenopgave.

super goed

prima service

Prima informatie verstrekt door bijzonder vriendelijke medewerkers.

Bovenstaande zegt voldoende.

Prima.

Prima.

Vakkundig

Alles in overleg en met juiste suggesties voor verbetering

jullie staan altijd klaar! vakmensen!

bij de reparatie afgelopen vrijdag verwachtte ik de auto terug om ongeveer 17.00 uur. maar ik moest plotseling naar de dokter en gelukkig kon de auto toen een uur eerder worden teruggebracht zodat ik geen taxi hoefde te nemen!

prima sefvice

wij zijn/waren nog geen klant en toch een prima service

Prima!

De beurt was weer prima geregeld.

Goede uitgebreide service

Net die extra stap, die wordt steeds gezet! Martin denkt mee, pakt door en is klantgericht!

Goede service en vriendelijk

Erg vriendelijke medewerkers, goede service

verder commentaar lijkt me overbodig

verder commentaar lijkt me overbodig