snel, vriendelijk en servicegericht geholpen in Bunnik

de eerdere ervaring, het maken van een afspraak via internet, was minder positief omdat daarbij binnen nefkens iets was misgegaan. maar de service in bunnik was weer als vanouds, zoals ik gewend ben

Fijn dat nu ik herstellende ben, mijn auto afgehaald en teruggebracht wordt

Snel en goede service

Snel en goede service

Afspraak is geen afspraak

Half jaar geleden bandenwissel en vervanging van 2 banden afgesproken de nieuwe banden zouden van te voren op mijn wielen worden gemonteerd . Toen ik aankwam was dat niet gebeurd. Hierdoor moest is een half uur langer wachten. Bij het afspreken van de afspraak van deze week zat ook een bandenwissel en heb ik van te voren uitdrukkelijk gevraagd om dat van te voren te doen . Weer niet gedaan dus moest ik weer extra wachten , de nonchalante van Wim de receptionist sprak boekdelen .Ik ben erg teleurgesteld.

Ik ben tevreden

Uiterst tevreden

Alles volgens afspraak Deskundige uitvoering en veilige afhandeling i.v.m. corona virus

Rampzalig

Baliepersoneel is onhoffelijk en incompetent

Vertrouwd adres, prima vakmensen, transparante dienstverlening!

Vriendelijke mensen op het afsprakencentrum, service verlenende mensen aan de receptie, goede terugkoppeling en communicatie.

Prima.

Rustig en goed.

Snel en prettig

Hielden rekening met mijn planning,prettig!

Prima service en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ben heel prettig geholpen

Prima geregeld, netjes en correct

Klantcontact is prima op orde. Punt van verbetering is gastruimte/tafel. Beetje 'op' en uit de tijd. Ook in coronatijd wat krapjes..

Gewoon oké hoor, vriendelijk en volgens afspraak

Prima, vriendelijk , volgens mij oké. Op bon staat overigens excl balanceren. Dat verwart iets. Als de banden gewisseld worden dan zitten ze er toch gebalanceerd op oid. Bij mijn vorige garage verraste deze me wel eens ( buitenkant even door wasstraat, seizoensaardigheidje..

als altijd: vriendelijk, hulpvaardig, efficiënt

prima. Vertrouwd adres.

netjes en op tijd

Goede en correcte ontvangst. Auto na afloop samen geïnspecteerd. Werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid verricht. Electrische leenfiets bood uitkomst.

Klantvriendelijk

Wel zijn alle instellingen niet meer zo als ze stonden. Het lukte om mijn navigatiesysteem weer helder te krijgen. Maar de lampen aan bij het starten lukte niet. Ook werden er allerlei dure reparaties geadviseerd. Het was veel duurder.was het wel nodig?

Eenvoudig om een afspraak te maken voor een bandenwissel. Binnen 1 uur gereed zoals afgesproken.

Prima APK keuring.

Moest wel tergkomen (dezelfde dag) voor een onderdeel wat niet voorradig was.

goede en snelle service

goede en snelle service, bandenwissel was binnen een uur klaar.

Alles oké

Prima service !

Ze deden wat ze moesten doe .

Nvt

Geweldige service en zeer goede behandeling

Uitstekende garage vriendelijk, geweldige service!

perfecte service

Personeel heeft oog voor de klant, denkt mee en komt met passende oplossing voor eventuele knelpunten/problemen

Er wordt zorgvuldig gewerkt

Rumpsterweg 37