Efficient en effectief bezoek

Met bandenwissel is meteen de software voor carkit bijgewerkt - kan ik weer veilig vanuit de auto bellen (nieuwe telefoon en carkit konden niet meer samenwerken - hopeloos qua contacten). Kan ik weer veilig de weg op! En ondertussen kon ik via WIFI gewoon mijn werk op afstand voortzetten. En natuurlijk werd ik weer uiterst vriendelijk, correct en Covid proof behandeld!

auto weer in conditie

auto is weer in goede conditie wel met een flink prijskaartje.

Ervaring is prima

Goed en adequaat geholpen.

Wat een super service!

Er wordt super snel gehandeld en meegedacht. Reparatie ook snel gedaan en super resultaat! Verder zijn de medewerkers echt super behulpzaam en denken echt oprecht met je mee, heel fijn!

Efficiënte en duidelijke afhandeling

Het ging om een standaard procedure, een reguliere controlebeurt, en die werd naar verwachting zoals boven vermeld uitgevoerd. Geen vijf sterren, want dan zou ik met en ervaring die boven verwachting was uitgevallen zijn geconfronteerd.

Zeggen niets gevonden te hebben

Lokale garage om de hoek ziet in logboek meerdere foutmeldingen staan en Peugeot zegt niets te vinden.

efficiënte service

Inplannen controlebeurt via de hoofdsite ging niet goed (werd niet doorgegeven), maar Nefkens Bunnik kon het toch zo regelen dat de beurt die dag uitgevoerd kon worden, inclusief vervoer.

Gewoon een fijn bedrijf

Alles klopt. Van de vriendelijke ontvangst aan de receptie tot en met uitvoering van de geplande werkzaamheden en de teruggave van de auto door de receptionist.

prime service

prima service zag dat de auto ook voor in aangezogen was de klokradio ook een uur vooruit was gezet prima werk bedankt en het probleem van het geluid is ook verholpen

prima service!

Nefkens Bunnik levert altijd een goede service. De contactmomenten verlopen altijd soepel.

Verwarring over het diagnose rapport

Na afleveren van mijn auto bij de receptie ben ik met een leenauto naar huis gegegaan. Op mijn iPad stond na verloop van tijd een diagnose rapport.. Dus de auto was klaar !!!!! Ik heb toen gebeld naar de receptie, maar de auto was nog niet klaar. Om ongeveer 14.00 uur kon ik de auto ophalen, die ik om 10.15 uur had gebracht. Jammer van de.communicatie-stoornis. De volgende keer beter.

Fijn geholpen als gewoonlijk

Extra uitleg over dakdrager werd gewaardeerd

ook bij corona-virus boven verwachting

in plaats van halen en brengen van personen werd nu de auto opgehaald en (schoon) weer teruggebracht na apk en beurt.

Alles was duidelijk.

Alles verliep goed. Jammer alleen dat je niet iemand kunt spreken om te overleggen.

Gewoon perfect

Prettige garage en goed geholpen

In alle opzichten een prettig contact.

Afspraak maken ging soepel, herinnering dag van tevoren prettig. Ontvangst was netjes, kon wachten met kop koffie/thee. Werd opgehaald toen de auto klaar was, die was gewassen en gezogen, heerlijke service! Alles piekfijn!

APK en reparaties. Goed uitgevoerd voor afgesproken prijs door vriendelijk en deskundig personeel

Vriendelijk service gericht als mooie basis voor de toekomst.

Zoals ik dat gewend ben van "mijn"Nefkens vestiging en het personeel door de jaren heen (sedert 1966) Naarden, Bilthoven, Zeist 2 lokaties en nu Bunnik.

Deskundig

Mijn ervaring, deskundig.

Auto via schema keurig onderhoud gedaan en een goede wasbeurt gegeven

snelle en coulante afhandeling van de servicebeurt en bandenwissel

snel geholpen

Gebeld om 15.30 uur. Moet nieuwe accu hebben na startprobleem. Om 16.00 uur in garage. Direct geholpen. Prima service. Klan†gericht.

goed en correct geholpen

De wijze van communiceren is prettig en heb gewoon in de showroom kunnen werken.

Heel tevreden

Mijn vervangende auto stond - als VIP klant - klaar en aan het eind van de dag kon ik mijn auto weer ophalen. Tussendoor evaluatierapport ontvangen met aandachtspunten en bijbehorend kostenplaatje.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik