Zeer tevreden zoals altijd bij Nefkens Bunnik

Zoals altijd weer zeer vriendelijke ontvangst en perfekte aflevering van de auto . Dankzij deze goede verzorging rijdt mijn oude beestje nog steeds uitstekend!

Afspraak soepel verlopen. Meedenkende receptienedewerker.

Zie boven

Is goed

Banden wissel en nieuweruitenwisser

Goede garage

Bij de bandenwissel werd ook aandacht besteed aan een ander mankement. De ruitenwisserbladen waren niet goed meer en konden dus direct vervangen worden.

Ik ben zeer tevreden over Nefkens Bunnik

Niets kritisch op aan te merken. Uitstekende service, zeer vriendelijk en prettig personeel.

boven verwachting

duidelijke terugkoppelingen van de bevindingen met foto's is iets waar veel andere garagebedrijven iets van kunnen leren.

uitstekende service

Vriendelijk en correct.

Je wordt netjes en snel geholpen. Er wordt even doorgenomen wat er met de auto gedaan is.

zie bovenstaand

perfecte services

Wordt altijd hartelijk begroet, en de service is perfect. de koffie staat altijd klaar. zeer vriendelijke gastheren aan de balie. m.v.g. Abder Jaafari

Alles super geregeld correct en netjes de mankementen verholpen

Snelle goede en vriendelijke service

Snelle , goede en vriendelijke service

fijne dienstverlening, heel klantgericht !

fijne dienstverlening, heel klantgericht !

Perfect geregeld!

zoals altijd prima geholpen. De bij het onderhoud bijkomende werkzaamheden zijn duidelijk besproken en de kosten werden daarbij genoemd. Kreeg mijn aan de buitenkant vuil gebrachte auto na afloop gewassen terug. Zeer tevreden weer.

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik