Nette ontvangst

De auto was weer als nieuw, van binnen en buiten schoongemaakt ! Gelijk met de basis beurt , nette service

Zeer tevreden,voel mij welkom

Merk wel dat het veel drukker is geworden dat er soms lange wachttijden zijn,dus daar nu rekening mee houden,wel minder prettig,ben verder wel tevreden over Nefkens,ontvangst receptie erg vriendelijk

Prima geregeld

Prima geregeld en vriendelijke bejegening.

Altijd vriendelijk

Fijn en goed geholpen.

Prima geholpen ze denken goed mee.

Gaven duidelijk aan wat er moest gebeuren.

prettig contact met balie mensen

Vertrouwen in nefkens. duidelijk in communicatie. enige aandachtspunt. Keer terug moeten komen omdat onderdeel niet beschikbaar was. Zou fijn zijn als dit niet nodig was.

vriendelijk en correct

Het ging om een onderhoudsbeurt. Tijdig ben ik geinformeerd omtrent de uit te voeren werkzaamheden

Prima…. Goede ontvangst en begeleiding

Ik ga er helemaal van uit dat er alle aandacht aan de auto wordt gegeven om zo goed en veilig mogelijk op de wegen te rijden … Het gaat om vertrouwen en eerlijkheid wat er nodig is …. Want als klant kom je niet in de werkplaats… dus wat daar gebeurd …? Als ik klachten heb kom ik terug ..!

VIP-kaart teleurstellend

Als jarenlange klant had ik verwacht bij mijn APK-keuring met eenVIP-pas een leenauto gratis te krijgen. Ook moest ik praten als Brugman om een APK-keuring te vragen zonder een beurt erbij.

Voldoende

Ik moest doorvragen op een aantal onderwerpen, waardoor nog een probleem met de uitlijning van de achteras aan het licht kwam en er een alternatieve uitlaat beschikbaar was die maar liefst 50% goedkoper was.

Uiterst behulpzaam

Men zoekt altijd een klantgerichte oplossing

Klantvriendelijkheid aan de balie mag beter

Contact aan de servicebalie hebben wij niet als heel prettig ervaren- de punten die wij bij de grote beurt wilden aankaarten, voelde als “lastig” doen terwijl je toch voor 1200 euro aan kosten maakt. Jammer en niet nodig! Positieve aspecten: Auto weer keurig gewassen retour ontvangen, fijn dat je met VIP een auto tot je beschikking krijgt en het digitale servicerapport werkt prima!

Prima service en vriendelijk geholpen

Zeer positief

Goede ontvangst en afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Prettig contact met receptie en werkplaats. Ook heel fijn dat de auto weer schoon was van binnen en buiten. Erg gewaardeerd!

Keurige mensen

Niet alles is gerepareerd. Jammer

prettig

prima ontvangen.

Goed geholpen en duidelijke uitleg over de factuur.

Topgarage!

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vriendelijk snel en op tijd. Contante kwaliteit door vast team.

prima. heel goed.

heb geen andere woorden nodig. wat een ervaring en heel vriendelijke mensen.

Buiten verwachtingen om.

Zeer vriendelijk personeel. En zeer snel en naar alle tevredenheid geholpen.

Zelfs aan het einde van de dag werd ik meteen geholpen. Fijn!

Ik kwam iets voor 5 uur met een service melding in de auto; die is uitgezocht en verholpen zodat ik meteen weer verder kon.

top zoals gewoonlijk

vriendelijk, flexibel, goede kwaliteit