Nefkens komt na wat beloofd wordt. Fijn contact.

Controleren of iets werkt

Mijn navigatie werd tijdens de APK en de grote beurt nagekeken en eventueel bijgewerkt. De dag nadat de auto in de garage geweest is, ging in naar het buitenland. Tijdens de rit bleek er een fout in de navigatie te zijn en werkte totaal niet meer. Contact met de garage gehad. Konden niets meer doen want ik had daarvoor naar de garage moeten komen. Ben nu weer thuis en verwacht dat dit snel geregeld kan worden. Dit kan elke garage overkomen!

Goede APK

Duidelijke diagnose, goed contact

super met werkplaats

met bedrijfswerkplaats uitstekend, de communicatie vanuit de algemene receptie schandalig.

Adequaat en snel

Hulpvraag aangehoord, vervolgens snel en adequaat naar tevredenheid behandeld.

Goede service en afspraak is afspraak

Ik heb gebruik gemaakt van de haal en breng service. Ik werd ruim op tijd op de hoogte gesteld van het moment van ophalen en de auto werd exact op de afgesproken tijd weer teruggebracht. Topservice!

klantvriendelijk...betrouwbaar...service gericht

Mijn ervaring met de garage is heel goed. Altijd iets extra dan gewoon.

Vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijk en snel geholpen.

Ik start mijn nieuwe werkjaar/studiejaar traditioneel met de APK keuring. Prima plek om rustig je werk op te starten terwijl de auto gekeurd en eventueel onderhoud krijgt. Vriendelijke mensen en prettig in de communicatie.

Perfect geholpen

Persoonlijke en efficiënte service

Alles heel prima geholpen

Alles heel prima geholpen

Ik voel mij bij u prima op mijn gemak.

Zie vorenstaande

was goed gedaan

eerste keer rechter voor band lek, was gemaakt, dus bleek later niet ,Vier dagen later weer het zelfde uvel, maar toen bleek der nog 2 banden slecht te zijn , dus in totaal 3 nieuwe banden, was even schrikken ,maar wel noodzakelijk,. nu verder geen last meer dank voor het werk...

Prima werk

Alles prima gedaan volgens afspraak en volgens verwachting

vriendelijk geholpen maar erg veel geld kwijt voor de APK.

volend jaar maar een nieuwe auto. weet alleen nog niet of het een peugeot word ,want de kleine modellen zijn er niet meer.

Goed en vriendelijk geholpen

Ik ben tevreden over het onderhoud van mijn peugeot, ik ben goed en vriendelijk behandeld. Ze komen de afspraken na en bellen als er iets bijzonders is.

Onduidelijk

Bracht auto voor apk. En stelde vraag over melding update software . Ik had aangegeven te wachten. - melding over software ( auto service software leek) werd niet begrepen (nee dat over Tom Tom extra op navi).. - twee en half uur vind ik lang als je opspraak komt

Goede services

Altijd goede service, met name door Marten. Heel vriendelijk en behulpzaam, echt een visitekaartje voor de dealer.

Zoals ik gewend ben van de medewerkers op deze vestiging perfect en vriendelijk

Alles staat in de zin hierboven

Slecht

Auto langs gebracht om nieuwe dynamo in te laten zetten. Krijg volgende dag om 15:30 u een mail met mededeling dat de auto klaar is. Bij aankomst blijkt de rekening €70,- duurder dan vermeld in de mail....van wege reparatie op de valreep. Wel zo prettig als dat even gemeld wordt van te voren. Vervolgens bij het starten auto,nog steeds alarm. "Ja,maar daar hebben we niet naar gekeken" Vervolgens bij het rijden ,auto totaal geen trekkracht... Ben weer terug gegaan. "Ja dat kan het gevolg van de storing zijn..." Nu heb ik dik €790'- afgetikt voor het vervangen van een dynamo + riem, wat ik persoonlijk al best aan de vrij prijzige kant vind,maar waarom krijg ik dan een mail dat de auto "klaar" is??? Hij rijdt nu nog beroerder dan toen ik de auto heb afgeleverd! Voor de goede orde,ik geloof best wel in jullie vakbekwaamheid en kunde,maar in dit geval ben ik niet met een heel goed gevoel bij jullie weggegaan.

Meedenkend en het wordt altijd gemeld als iets is,waardoor de kosten kunnen oplopen.

Fijne meedenkende medewerkers en alle extra kosten worden van te voren gemeld, zodat je niet voor een verrassing komt te staan.

Fijne, snelle hulp

Auto kan er weer een jaar tegen

Als de auto ook nog bij het onderhoud gewassen en uitgezogen was, zou het een 10 zijn!

Goede ervaring

Keurig en vakkundig geholpen