Waarde naar werk

Er is gedaan wat er gedaan moet worden. En denken met de klant mee.

prima geholpen

Apk en onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd.

Alles is goed ... netjes behandeling

Algehele afhandeling een onvoldoende.

Wel een melding van een diagnoserapport (inclusief prijsopgave) gehad. Maar heb het niet kunnen inzien. Vraag over factuur gehad zou beantwoordt worden niets meer vernomen (33E02A vervangen naaflager 1.70). De factuur ook nog niet betaald.

Prima, uiterst vriendelijk personeel !

Prima geholpen, alleen jammer dat ik E 40,-- moest betalen voor een auto om thuis te komen. Dit omdat het ging om regulier onderhoud + 2 terugroepacties waardoor het veel langer duurde dan de normale wachttijd. Deze extra kosten van E 40,-- vind ik niet terecht, daar Peugeot NL verantwoordelijk is voor de extra benodigde tijd om de terugroepacties uit te kunnen voeren.

Snelle vlotte en correcte afhandeling.

Doordat ik direct geholpen kon worden, viel onze vakantie niet in het water. Het euvel was snel verholpen en de gehele afhandeling was zeer correct. Werd ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen

Kwam zonder afspraak met lekke leeglopende band. Het was erg druk en toch ben ik snel geholpen. Bedankt.

Altijd prima service

Altijd prima service en vriendelijk

PRETTIG GEHOLPEN

Je wordt netjes geholpen

Goed, snel, en vriendelijk geholpen

Zie boven

zoals elke keer, helemaal goed.

Alles klopt, de afspraak klopt, en wat er gedaan moet worden, wordt gedaan. Iedereen is vriendelijk en neemt de tijd als ik vragen hebt. Zowel de baliemedewerkers, de verkoper, als de monteurs.

Contact was goed en de service ook! Zelfs naar het station gebracht om mijn trein te halen! Eerlijke dealer

Wat nergens lukte was in Bunnik geen probleem

Vanuit de leasemaatschappij kwam de melding dat mijn auto (308 SW) voor zijn eerste beurt moest. Natuurlijk net voor mijn vakantie en het lukte nergens om dat te laten doen. In Bunnik was het géén probleem en kon ik binnen een week al terecht! Netjes schoon en gewassen stond de auto s'middags weer klaar, thx netjes geregeld.

Beetje slordig

De auto is prima in orde. Fijn dat nen bij de uitvoering van de reparatie ook nog een ander euvel heeft opgemerkt en verholpen. Ik kwam bij de receptie aan lopen met een stok en was nogal vermoeid. Geen van de heren besteedde daar even aandacht aan.

Prima en vertrouwde service.

Ik ben al jaren klant bij Nefkens Bunnik en ben in die jaren steeds vriendelijk, correct en adequaat geholpen.

altijd prima

Vriendelijke ontvangst en correcte behandeling. prettige omgeving. duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren en hoelang het gaat duren.

Tevreden!

Ook extra en onverwachte dingen op één dag uitgevoerd.

Ik word altijd prima geholpen en ben zeer tevreden.

Prettig en snel geholpen, eindelijk doet de airco het weer.

Geweldig.

Alles goed geregeld ik werd op tijd gevraagd om een afspraak te maken dat ging heel goed.

Zeer positief

Uw medewerker denkt mee aan het oplossen van mijn probleem vwb mijn auto

Fijn en snel geholpen

1e apk. Goed geholpen. En meedenkend personeel over hoe je de tijd van wachten zo kort mogelijk kan houden.

Prima service, gastvrije ontvangst

Het laatste halve sterretje heeft niet met de werkplaats te maken; om nog net te verbeteren: de leenfiets miste een snelbinder op de bagagedrager, dus ik moest mijn zware tas in de hand houden. Groet, CS

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik