Volgens Nefkens alleen APK nodig dit jaar , prima

Alleen APK was nodig dit jaar en dat voor maar 45 euro.

Altijd vriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Ik heb een paar keer pech gehad en kon dan altijd vrijwel direct terecht. Ze zijn vriendelijk, denken mee en lossen het op, super!

Klantvriendelijk

Ik ben vriendelijk ontvangen en mijn verzoek om te wachten voor de reparatie goed opgepakt door de medewerker. Top, bedankt!

Altijd goed

Niets aan toe te voegen

Plus- en minpunten

Ik kreeg het diagnoserapport gemaild heb het ingevuld maar kon hem niet versturen kreeg steeds een foutmelding. Heb hem doorgestuurd aan mijn zoon die it-er maar hij kreeg dezelfde melding. Dat vond ik heel irritant. Dus ik probeerde de garage terug te bellen maar dat lukte niet. Zou terug gebeld worden heb een uur gewacht dat gebeurde niet dus heb ik zelf weer teruggebeld en mijn wensen telefonisch doorgegeven. Ik had gehoopt de elektrische fiets mee te krijgen maar die moest een onderhoudsbeurt hebben. De gewone fiets Cortina was niet geweldig. Maaar! de auto is weer helemaal prima en goedgekeurd. Digitaal formulier is prima maar zorg dan wel dat het goed werkt.

Vriendelijke benadering en zeer vakkundig

goed, op tijd, en netjes behandeld

Zie hierboven

Uitstekend zoals vanouds.

Ik wordt vriendelijk en adequaat geholpen.

Prima service !

Zowel bij de receptie als in de werkplaats.Auto rijdt als een trein.

Alles goed

Vriendelijke ontvangst aldaar

Ontvangst is altijd vriendelijk maar wanneer je 2 maanden van te voren een afspraak maakt met vervangend vervoer en je moet vervolgens bijna een uur op de auto wachten vind ik dat erg klant onvriendelijk.

Gewoon top !

Altijd goed en super service en communicatie

Iets teleurstellend!

Toegezegde vervangende auto bleek niet beschikbaar; gelukkig was er wel een fiets beschikbaar en was het mooi weer

Snel en netjes

APK-beurt snel en netjes uitgevoerd.

Goede service en communicatie

Goede communicatie door een extra telefoontje en even meedenken. Stond een leenauto klaar en mijn auto was snel klaar.

Alles weer netjse geregeld

Vriendelijk, goed en snel geholpen

Vriendelijk, goed en snel geholpen

reparatie/contact prima, minpunt dat bij reparatie vervangend vervoer niet in VIP zit

prima, alleen wel deze feedback: toen ik belde om afspraak voor reparatie te plannen en aangaf dat ik graag vervangend vervoer wilde (in de veronderstelling dat dit bij VIP service hoort) is er niets gezegd over dat deze regeling niet geldt bij reparaties. Ik vind het ten eerste vreemd dat dit niet erbij hoort. Ten tweede jammer dat dit niet expliciet bij het maken van de afspraak gemeld is. Verder ben ik erg tevreden.

goede service

alles is goed uitgevoerd geen problemen

Kom graag terug

Uistekend

Uistekende service

Onaangename verrassing

De auto hebben we van Nefkens gekocht in september 2021. Met nieuwe banden. We rijden tegenwoordig niet veel KM per jaar meer. Hoe groot de verrassing dat bij de eerste APK-keuring, maart 2023, alle vier de banden afgekeurd werden, en dat er dus vier nieuwe op moesten om door de keuring te komen. De jarenlange tevredenheid over Nefkens heeft een deukje opgelopen.

Prima, snel geholpen

Winter/normale bandenwissel. Was zo gefixt!

Rumpsterweg 37

3981 AK Bunnik