Van een dealer mag je meer verwachten dan wat Nefkens Den Bosch laat zien
Onze auto is aangeschaft en in onderhoud bij deze dealer, maar dat is puur voor het feit dat men in dezelfde woonplaats zit.
Al bij de aanschaf bleek dat de informatievoorziening niet volledig en juist was (aanschabedrag i.c.m, subsidie regeling overheid) en tijdens iedere beurt is de benadering van de dealer onder de maat.
Een huurauto wordt besteld en is nu al twee keer niet aanwezig geweest. Bij ophalen auto voelt het erg ongemakkelijk omdat wij buiten openingstijden van de werkplaats komen maar binnen openingstijden van de dealer. Voelt erg ongemakkelijk ook omdat men het gevoel geeft dat je lastig bent, althans, zo worden we benaderd.
Klachten die doorgegeven worden, worden maar deels opgelost, of is wordt niet naar gekeken (want zit er nog) en de wachttijden voor een servicebeurt zijn allesbehalve klantvriendelijk (3 maanden wachttijd voor een beurt). Ook word er geen onderhoudsboekje bijgehouden, of in ieder geval niet zichtbaar.
Dit is de laatste auto die we bij deze dealer aanschaffen.
De auto is wel prima trouwens ( Peugeot E-2008).