Filters

2

Niet de afspraak nagekomen.

Wachttijd van dik 2 uur en 40 minuten voor een kleine beurt vind ik nogal veel. En ja personeels problemen Oke maar communiceer dan vantevoren.

  • Aanbevelen? Nee
8

werkzaamheden goed uitgevoerd, tijd van wachten was lang

Afspraak was om 13.00. Om 13.40 stond de auto nog steeds op het parkeerterrein.

  • Aanbevelen? Ja
4

Prettig contact aan de balie, maar de motorstoring is niet verholpen

Vanaf jullie garage ben ik naar mijn werk in Breda gereden, terug naar huis ontstond weer de motorstoring t.h.v. Nefkens Oirschot. Dezelfde dag heb ik dan ook mijn auto daar gelaten voor verder onderzoek. De uitleg die ik bij jullie kreeg, leek voor mij niet de storing die de auto heeft. Zoals ook vertelt, hebben jullie Concollega's uit Zaltbommel een motorstoring uitgelezen van een druksensor.

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg slecht geholpen!

Dramatisch!

  • Aanbevelen? Nee
2

Auto dagen kwijt

Wij hebben een bus afgeleverd voor een terugroepactie op 8 april 2025 en het verzoek om een melding van een storing uit te lezen. Deze afspraak is in februari al gemaakt. Op vrijdag 18 april was de bus pas weer klaar. ( is dagen niets mee gedaan) Ook wij hebben een planning waar wij ons aan moeten houden en waarvoor deze bus ingezet wordt. Onze klanten zijn hier dus de dupe van. Aanbevelen? Nee, maar bij een terugroepactie heb je weinig keuze. Verder te woord gestaan door een zeer onsympathieke dame die niet erg klantvriendelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
2

Twijfel of de beurt wel is gedaan.

Heel moeilijk in contact te komen over status van deze reguliere onderhoudsbeurt. Op vrijdag om 8:30 de auto gebracht. Pas na telefonisch aandringen werd om 16:00 toegezegd dat er begonnen zou worden en ik gebeld zou worden wanneer het gereed was. Niets gehoord en toe maar naar de dealer gegaan waar ik uiteindelijk om half zes toch de auto meekreeg. Deze was nog niet gereed omdat 1 terugroepactie niet was uitgevoerd. Daarom moet wederom een hele dag de auto weer gebracht worden. Verder geen uitleg gekregen wat de terugroepactie inhoudt. Ik heb gerede twijfel of dit wel de reden is dat de auto weer een hele dag terug moet. Het lijkt wel of ze het niet op tijd hebben klaargekregen, ook omdat ik nog steeds geen factuur heb ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Goede haal en brengservice

De auto is netjes opgehaald en terug gebracht. Gezien ik niet thuis was is de sleutel bij mijn zoontje achtergelaten. Heb helaas nergens kunnen terugvinden wat men precies heeft gedaan (geen rapport) ect. aanwijzig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer goed geregeld

Afspraak voor bandenwissel, vleostoffen bijvullen en tik in het stuur. Alles weer perfect geregeld. Tik in het stuur konden ze niet vinden, toch naar gezocht en ui voorzorg aantal zaken extra ingesmeerd. Probleem is nu verholpen. Fijn geregeld weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen, fijne mensen.

Goed meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend adres voor onderhoud van mijn Peugeot

Ik kreeg ruim van tevoren een attendering dat er onderhoud moest worden gedaan. Ik kon heel gemakkelijk digitaal boeken. Weer een attendering een paar dagen voor de onderhoudsbeurt. Ze namen mijn auto in op het afgesproken tijdstip. Vroegen of er bijzonderheden waren. Kwamen melden dat er wat meer tijd nodig was voor de update van de navigatie. Ik kreeg na afloop duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
2

Probleem niet opgelost

Autosleutel doet het niet op afstand. 4 x gebeld moest afspraak maken heb 3 maanden gewacht. De sleutel doet het een week goed en is nu weer kapot. Heb geen zin om Nefkens den bosch nog te benaderen ik rijd liever 80 km naar Baarn dan hier om de hoek.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed geholpen

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurstellend

Teleurstellend. Ik had wat meer service en flexibiliteit verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
1

Standaard onderhoud prima, lastige onderwerpen niet actief beoordelen en bespreken

Ruim een jaar geleden een Peugeot 208 van 2 jaar oud gekocht. Blijkt na een jaar dat lak los laat. Betreft géén externe factor maar zit in de hoek van fabrieksfout (materiaal en hechting lak). Hebben vooraf gevraagd dit tijdens onderhoudsbeurt te beoordelen en met een advies te komen. Daarnaast willen we ook weten waarom dit niet vergoed kan worden. Bij ophalen is dit helemaal genegeerd en hier hebben we later op terug moeten komen. Zijn nog steeds in afwachting van reactie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed!!

Mijn achterband is netjes gemaakt , zonder daar vooraf een afspraak voor gemaakt te hebben. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

vlotte afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
4

Van een dealer mag je meer verwachten dan wat Nefkens Den Bosch laat zien

Onze auto is aangeschaft en in onderhoud bij deze dealer, maar dat is puur voor het feit dat men in dezelfde woonplaats zit. Al bij de aanschaf bleek dat de informatievoorziening niet volledig en juist was (aanschabedrag i.c.m, subsidie regeling overheid) en tijdens iedere beurt is de benadering van de dealer onder de maat. Een huurauto wordt besteld en is nu al twee keer niet aanwezig geweest. Bij ophalen auto voelt het erg ongemakkelijk omdat wij buiten openingstijden van de werkplaats komen maar binnen openingstijden van de dealer. Voelt erg ongemakkelijk ook omdat men het gevoel geeft dat je lastig bent, althans, zo worden we benaderd. Klachten die doorgegeven worden, worden maar deels opgelost, of is wordt niet naar gekeken (want zit er nog) en de wachttijden voor een servicebeurt zijn allesbehalve klantvriendelijk (3 maanden wachttijd voor een beurt). Ook word er geen onderhoudsboekje bijgehouden, of in ieder geval niet zichtbaar. Dit is de laatste auto die we bij deze dealer aanschaffen. De auto is wel prima trouwens ( Peugeot E-2008).

  • Aanbevelen? Nee
3

Afspraken worden niet nagekomen

Ruim op tijd heb ik via uw systeem een afspraak gemaakt voor een APK en beurt van mijn auto. Daarbij heb ik aangegeven dat er enkele extra mankementen bij kwamen kijken maar dat ik nog garantie had. Ik vroeg of er een mogelijkheid was tot wachten gezien ik niet uit de buurt kom, volgens de werkplaats zou dit alles in orde komen. Bij het afgeven van de auto moest ik opnieuw alles doorgeven wat er mis was met de auto (dit dus al meerdere keren gedaan) en schreef de receptie assistente vervolgens de termen geheel verkeerd op. Dit papier moest ik echter (vol fouten; adapter controle ipv adaptieve cruise control) ondertekenen. Bij het aangegeven van veelvuldigheid in fouten werd hierop vervelend en zuchtend op gereageerd. Daarnaast heb ik hierop aangegeven wat ik binnen de standaard beurt expliciet NIET uitgevoerd wilde hebben. Vervolgens blijkt dat ik volgens de assistente niet ‘mag’ wachten omdat dan de monteur een korter tijdsbestek heeft. Ik heb aangegeven dat ik dit begrijp en geen probleem vond. Echter was dit toch niet wenselijk en zou dit verwarrend worden voor de monteur. Eigenlijk dus weg gestuurd. De fiets welke ik mee krijg heeft geen tweede slot waardoor parkeren van de fiets heel moeilijk is. Bang dat de fiets gestolen zal worden. Wanneer ik de auto kon meenemen en de factuur betaald werd nadat de assistente enkel de grote zaken benoemde bleek later op het formulier dat er wél geld gerekend is voor zaken waar ik duidelijk van had aangegeven en voor getekend ze NIET uitgevoerd te willen hebben. Onduidelijke uitleg omtrent de facturatie dus. Komt nog eens bij dat er op geen enkele manier geld terug gegeven kan worden. Oftewel kan ik mijn te veel betaalde geld niet terug krijgen. Er kon enkel van een volgende beurt geld afgehaald worden, waardoor ik dus niet de vrijheid krijg om voor een andere garage te kiezen gezien deze grote, vervelende aanfluiting bij Peugeot Nefkens Den Bosch. Op geen enkel front klant gerichtheid.

  • Aanbevelen? Nee
4

Matig

2 keer een afspraak en werkplaatsbezoek moeten maken voor hetzelfde

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service..

Vriendelijke ontvangst en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super.

Ik ben super netjes geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechter kan niet

De garage was goed (de monteurs)na 7 weken wachten en het een excuus over het andere, en dan heb ik €400,00 verlies geleden en een overwintering vakantie moeten annuleren omdat nefkens zijn afspraken niet nakomt en dan krijg ik een korting op €3500,00 van € 100,00 na veel praten en van nefkens veel smoesjes, hoe slecht wil je het hebben. Als nefkens dit met al zijn klanten doet zullen ze snel zonder klandizie zitten, en al de mensen die ik van dit voorval verteld heb zeiden allemaal het zelfde nefkens is super slecht met zijn afspraken.

  • Aanbevelen? Nee
7

Mag wat meer contact met klanten

Aan balie werd gezegd wachttijd 2 uur maar werd 4 uur . is prettiger als je via mail een kennisgeving krijgt hoelang werkzaamheden ongeveer duren dan kun je een lunch of iets meenemen .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen.

Als ik meer dan 10 punten kon geven had ik het gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes opgelost

Positief

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.