Filters

4

zeer matig

Absurd lange wachttijd voor reparatie aansluitend op de onderhoudsbeurt. Discussie over de kosten loopt nog: tot op heden heb ik geen reactie ontvangen van Peugeot Nederland mbt de kosten voor het vervangen van de aandrijfassen: twee weken zijn we nu verder. Aanbevelen? De enorme wachttijd bij Nefkens loopt al langer dan een jaar: kennelijk zijn ze niet bij machte om hun problemen op te lossen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Indien mogenlijk snelle afhandeling van problemen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Werd netjes geholpen en te woord gestaan !

  • Aanbevelen? Ja
10

Echt bijzonder goed geholpen in een "crisis situatie"

Wagen hield er ineens mee op, gelukkig was ik vlak bij uw garage die ik nog haalde. Ik werd binnen een half uur aan vervangend vervoer geholpen (ik had juist die dag wegens afspraken dringend vervoer nodig) en mijn klacht werd in behandeling genomen. Ondanks een monteursstaking werd mijn eigen wagen alsnog in twee dagen gerepareerd en was voor het weekend weer klaar. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden zoals te verwachten was.

zie bovenstaande regel

  • Aanbevelen? Ja
2

helaas

helaas veel te lang moeten wachten voor een service beurt moeten uitwijken naar een andere peugeot garage

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Mijn auto ging stuk en werd naar deze garage gebracht. Omdat hij ook bijna toe was aan een beurt vroegen we maar of dat meteen kon. Het duurde even voor we hem weer op mochten halen maar in de tussentijd hadden we een prima leenauto, dus dat was niet erg. Bij het ophalen waren ze heel vriendelijk en dachten mee over de leenauto die eigenlijk ergens anders ingeleverd moest worden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Reparatie kon niet helemaal goed worden uitgevoerd. Dit werd niet verteld maar moest ik zelf moest constateren. Spiegelkap is vernietigend zit hetzelfde als de vorige. Ik vraag me af of een nieuwe kap wel nodig was. Medewerker gaf aan dat dan ook de spiegel vervangen moest worden om het wel goed te kunnen maken. Dit is niet vooraf aangegeven. Jammer. Ik hou er een vervelend gevoel aan over.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijne service en denken mee met de klant.

Auto is voor een onderhoudsbeurt geweest. Er is duidelijk aangegeven wat voor reparaties er uitgevoerd konden worden en welke reparaties prioriteit hadden en welke niet. Er is veel extra moeite gedaan om lastig te bestellen onderdelen toch te bemachtigen. Vriendelijk en behulpzame medewerkers! Al met al topervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend 10

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service dhr van Hoof is goud

Zeer netjes geholpen. Super bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Na aangegeven storing onmiddellijk geholpen

Dinsdagavond ging een controlelampje branden , waarna ik woensdagochtend bij de dealer stond. De auto is goed een half jaar in gebruik (4.000 km op het teller). Uiteindelijk werd de storing dezelfde dag verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Goede communicatie en klantvriendelijk. Ik zou alleen nog een rapport gemaild krijgen en die heb ik niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

alles goed gegaan volgens afspraak .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring fijn geholpen

Direct nagekeken of mijn camper viel onder de terugroep actie m.b.t. de Ducato van Fiat. Dit bleek het geval.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Fijn dat je voor kleine dingetjes gewoon aan kunt komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was goed

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
2

.

.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
5

Wachttijd + niet gewassen

Mij was bij het inplannen vd afspraak verteld dat het een uurtje zou duren. Na 1,5 uur wachten ben ik zelf naar de receptie gegaan. Zij hebben de status van het onderhoud gecheckt, auto was klaar. Vriendelijke receptioniste liep met me mee naar onze auto en vertelde dat de auto was gewassen en vertelde dat ze de hoezen nog vd voorstoelen af zou halen, maar die waren kennelijk al weggehaald. Thuis kwam ik tot de ontdekking dat de auto ECHT niet gewassen was en omdat mjjn auto hetzelfde geparkeerd stond als toen ik de auto daar had neergezet en die hoezen er niet in zaten bekroop mij het gevoel dat er misschien nog wel meer "vergeten" was en er misschien weinig tot niets aan de auto gedaan was... dus ik heb er geen goed gevoel over. Sorry. Het kost immers veel geld voor een uur onderhoud. Ik werd een paar dagen daarna gebeld door Nefkens hoe ik de service had ervaren. Ze heeft notitie van mijn opmerkingen gemaakt en ze meldde dat ik altijd naar de garage mocht rijden om het te laten checken of het onderhoud wel was gepleegd. Daar ga ik nog even over nadenken, niet veel zin in. Ze doen er verder denk ik niks mee.

  • Aanbevelen? Nee
8

Auto rijdt weer goed

Heel correct geholpen. Wel jammer dat ik op vrijdagmiddag zelf moest bellen om te horen dat mijn auto niet klaar was en pas op maandag opgehaald zou worden. Daarnaast blijft het vervelend dat je zo lang van te voren een afspraak moet maken.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

Langere duur van servicebeurt, geen communicatie

Mijn auto, circa 3 jaar oud, bij jullie gekocht, was voor de eerste servicebeurt bij jullie na jaar garantietermijn. Ik hoorde maar niks (zou een sms krijgen zodra gereed) en belde zelf rond 16:30 uur. Ik zou worden teruggebeld. Niks meer gehoord. Volgende dag (zaterdag) zelf maar gebeld. Auto was nog niet klaar, terwijl ik die in het weekend gewoon nodig had. Geen leenauto beschikbaar. Na ophangen en even overdenken heb ik nog een keer gebeld of ik de auto niet zou kunnen ophalen en zondagavond weer terugzetten. Dat kon niet maar nu was er wel weer een leenauto. Ik naar garage, was mijn eigen auto na even wachten wel weer klaar. Dus met eigen auto naar huis (alleen reservesleutel hadden ze niet kunnen herstellen). Thuis aangekomen is klacht over piepende remmen en piepend geluid nog niet verholpen (speelt al een jaar)

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en efficient

Het was druk. Erg druk, maar toch werd ik erg snel geholpen. Met een groot compliment aan de receptioniste die alles in goede banen moest leiden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.