Filters

4

lange wachttijd en herhaaldelijk fouten in de planning

Ik heb meermaals meegemaakt dat de gemaakte afspraak niet in de planning van de werkplaats was opgenomen, waardoor ik onverrichter zake weer naar huis kon en moest wachten op een nieuwe afspraak. Aangezien de wachttijd voor afspraken lang is (soms 4 weken), geeft een fout in de planning gedoe en ongemak.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zoals je verwacht van een Dealer, gewoon Top

Duidelijkheid vooraf, geen verrassingen achteraf

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en snel geholpen

Ik kon de auto laten staan en de dag erna ophalen. Super geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
2

Komen afspraak niet na.

Om 8.45 gebracht om 16.30uur klaar.Ze zouden bellen als er iets bijzonders was.Wij naar winkel geweest.Toen we klaar waren keken we op telefoon mail gestuurt moest iets speciaals gebeuren.Dus wij terug.In de garage konden ze niet vooruit.wij toestemming om auto te maken.Zou tot 16.00uur duren.Dus een hele dag naar de knoppen.Ze hadden gezegd dat hij in 2uur klaar zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service bij een apk beurt

Goed advies over vervanging banden , op tijd mij duidelijk maken wat de kosten zijn van apk en banden .

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd

Vriendelijk en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
2

4x zo lang moeten wachten als afgesproken

Ik kwam voor de vervanging van een deurhendel, die was afgebroken. Typisch Fiat 500 probleem; op YouTube zijn diverse filmpjes te vinden hoe je dat (relatief eenvoudig) zelf kunt vervangen. Maar aan auto's sleutelen is niet mijn ding. Vooraf inspectie en prijsopgave laten doen. Moest toen al even wachten maar kwam zonder afspraak langs dus dat kan gebeuren. Voor mij stond een zeer ontevreden klant die anderhalf uur had moeten wachten voor het vervangen van een lampje en een batterijtje in zijn sleutel. Dat had een waarschuwing voor mij moeten zijn... Afspraak gemaakt op 5 december voor de vervanging, deze zou 45 minuten duren. Daarom besloten om te wachten. Uiteindelijk ruim 3 uur (!) in de showroom gezeten. Geen enkele actieve communicatie; moest overal zelf achteraan. Redenen van de vertraging werden er (alleen bij zelf navragen uiteraard) volop gegeven: * We zijn pas een paar weken Fiat dealer dus we hebben het nog nooit gedaan. * We hebben personeelstekorten * Er zijn veel zieken * We krijgen de hendel er niet uit * De oude Fiat dealer is gestopt en het is gewoon bij ons naar binnen gegooid * Onze monteurs hebben de opleiding nog niet gehad Uiteraard moest de rekening gewoon betaald worden; een stukje coulance was niet mogelijk. Na twee keer aandringen wilde men mij wel een flesje wijn aanbieden maar verder was er niets mogelijk. Voor de wijn (en toekomstige afspraken) heb ik bedankt. Zeer teleurstellende ervaring. Als je jezelf dealer durft te noemen moet je ook zorgen voor de bijbehorende kennis, kunde en service. Maar alle 3 zijn niet te vinden bij Nefkens Den Bosch! En het meest irritante was nog wel dat de baliemedewerkers mij het gevoel gaven dat het allemaal mijn schuld zou zijn. Zij konden er immers niets aan doen. Ben benieuwd of ik vanuit het management van Nefkens Den Bosch nog een excuus kan verwachten op basis van deze review.

  • Aanbevelen? Nee
10

hele goede service

en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

prima voor elkaar en snel afgehandeld

Door omstandigheden later moeten plannen als voorzien maar snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet volgens mijn lidmaatschap van MYCitroënCard.

Ik ben in het bezit van een MyCitroënCard. Geldig tot 4-4-2024. In de voorwaarden staat vermeld dat een gratis APK keuring hier onder valt. Helaas heeft u mij € 39,95 in rekening gebracht. Kunt u mij uitleggen waarom? Met vriendelijke groet, Mevr. H. Krijgsman 55-NZZ-2

  • Aanbevelen? Nee
2

Hoe kan het dat de auto met niet goed gesloten moterkap wordt afgeleverd?

Bandenwissel op zich was prima, duurde iets langer dan gebruikelijk. Maar onderweg naar mijn werk valt op de snelweg op dat de moterkap beweegt. Bij de eerste mogelijkheid gestopt en gezien dat de moterkap niet goed was gesloten. Dit is een erg gevaarlijke situatie en mag niet voorkomen. Je vraagt je af in hoeverre de banden, ook een veiligheids aspect, goed gemonteerd zijn.

  • Aanbevelen? Nee
2

Moest erg lang wachten

Was vroeg aanwezig bij de garage, eerste keer sinds ik eerder onderhoud liet doen bij Vos garage. Voelde mij direct niet welkom in de garage. Om 10:15 gevraagd naar de voortgang want had niet verwacht dat een bandenwissel zolang zou duren. Werd uiteindelijk opgeroepen door de receptie maar kreeg verkeerde noto en sleutels mee. Werd daarna volledig genegeerd, na 30min kreeg ik uiteindelijk de juiste sleutels. Wat ik wel netjes vond was dat de foutieve nota werd gecorrigeerd. Ga mij serieus oriënteren op een andere garage waar ik mij weer welkom voel en de service aan klanten centraal staat.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Klantvriendelijkheid en professionaliteit. Afspraak is afspraak, alles klopt tot in detail. Prima ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ik ben zeer te spreken over Nefkens. De APK is uitgevoerd en er werd in overleg een kleine reparatie uitgevoerd. Het contact met de monteur was er prettig.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wintercheck duurde veel langer dan aangegeven

Auto netjes op tijd binnengebracht voor wintercheck. I.p.v een half uur duurde dat 1 uur en 20 minuten. Ik zag de auto buiten staan na die tijd en toen gevraagd of die klaar was, het (niet echt vriendelijke) antwoord was dat de rekening nog gemaakt moest worden. De rekening vermeldt alleen het eindbedrag, heb geen enkel inzicht in wat nu gecheckt, bijgevuld, gecorrigeerd is. Matig allemaal.

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel erg goed

Heel erg adequaat en zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Oké

Goede service en lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke ontvangst, maar..,

Mij was gezegd dat de APK een uur zou duren, daarom besloot ik te wachten. Uiteindelijk duurde het 2 uur en moest ik zelf gaan informeren. Er is geen steekproef gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
4

geen oplossing en geen comminicatie

Diverse keren zou ik worden teruggebeld over een reparatie hetgeen niet gebeurde. Diverse keren dus opnieuw moeten bellen en uitleggen wat er aan de hand was. Geen medewerking over garantie kwestie. Kortom een ontevreden en teleurgestelde nieuwe klant die spijt heeft dat ik bij jullie een onderhoudsbeurt heb laten doen en ook helaas al een pechabonnement heeft afgesloten.

  • Aanbevelen? Nee
10

Spoedreparatie binnen een uur

Bandenspanningsalarm op dashboard. Bleek spijker in de band te zitten. Reparatiekosten laag.

  • Aanbevelen? Ja
4

1 uur onnodige wachttijd

Na het aanbieden van mijn auto voor een servicebeurt, heb ik onnodig een uur gewacht, dit werd veroorzaakt doordat mijn auto over het hoofd werd gezien. En dus nadat ik hier melding van had gemaakt werd alsnog mijn auto in orde gemaakt. En werd dus een uur later keurig gewassen aan mij aangeboden. Jammer en heel vervelend deze vergissing en kom ik later nog een keer terug voor de update van de navigatie. Mvg A van Oosterwijck

  • Aanbevelen? Ja
6

nvt

nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles weer supergoed geregeld

APK, bandenwissel, beurt alles weer goed uitgevoerd. Chef werkplaats heeft eerst proefrondje meegereden om kleine opmerkingen mee te checken. Direct gerustgesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn ontvangst en alles volgens afspraak

Het onderhoud is volgens afspraak uitgevoerd. Fijn en vriendelijk ontvangst. Ik heb gewacht op het onderhoud met een bakje koffie, en binnen de afgesproken tijd was het onderhoud klaar. Na afloop naar de auto geleid en alle werkzaamheden uitgelegd. Bedankt en tot de volgende onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.