Filters

9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima eindresultaat

Ik geef een 9 en geen 10 omdat er toch wat dingetjes niet perfect zijn gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vriendelijk en attent

  • Aanbevelen? Ja
2

Witte boorden garage!!

Reeds persoonlijk contact gehad met dd bedrijfsmanager garage Den Bosch. Lampje wisselen + batterijtje in contactsleutel vernieuwen duurt 1 uur en 3 kwartier. Kosten ruim € 29,00. Belachelijke tijdverspilling en graaicultuur ten top. Batterijtje inkoop € 1,15. Lampje inkoop € 6,00. Bijna 2 uur binnen gestaan, 6 "witte boorden" zien zitten in de showroom, 3 zogenaamde kantoorbedienden, plus 1 receptionist. Gedurende die tijd nul komma nul aspirant kopers noch belangstellende in auto's in deze ruimte gezien. Ik begrijp de rekening volkomen!!! Ik zal reclame voor u maken; nergens staan ze met zoveel mensen klaar om een auto te verkopen. Bedankt!!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect service

Goed geholpen,en snel service

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet klantvriendelijk

Heb 3 jaar geleden 1200 euro onkosten gehad aan mijn auto, toen verschillende keren terug moeten komen, het duurde lang voordat probleem ( iets elektronisch) opgelost was. Na 3 jaar een keer de reservesleutel nodig: bleek het niet te doen, had toen nml ook ingelezen? moeten worden. Had toen door monteurs aangegeven moeten worden , vind ik. ( Ik ben een leek, weet dat natuurlijk niet!)Moest nu 75 euro betalen! Terwijl ik op die dag ook een andere auto gekocht heb bij jullie, en moest ik toch! de 75 euro afrekenen. Geeft geen prettig gevoel

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service in onderhoud

Doordat er in de onderhoud van grote beurten niet aangegeven is dat de distributie snaar vervangen moest worden met 6 jaar of 100.000 km wat hij allebei heeft gelopen. Moet ik nu het doorlezen van de auto, de olie en de filters die 2,5 maand geleden gedaan zijn weer vervangen moeten worden heb ik extra kosten opgelopen ipv dat 2,5 maand geleden de snaar vervangen was geworden. Mij als klant zijn jullie kwijt

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd toppy

Wat ik altijd apart vind is bij de andere Peugeot 308 ook gebeurt, op de rekening staat vermeld ruitervloeistof terwijl ik die elke keer voor ik naar jullie rij afvul

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Altijd een fijne ervaring

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg fijne service

Prettig ontvangst en duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Absoluut correct!

Het was even wennen van mijn overstap van Vos naar Nefkens. Maar ik moet zeggen dat Nefkens alles correct en volgens afspraak heeft uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Buitengewoon geholpen

Ook de extra vragen die ik gesteld heb

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over behandeling.

Al jarenlang betrouwbare service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima en snelle service

Prima service. Monteur heeft met mij nog een proefrit gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle hulp bij accuprobleem

Snelle hulp bij accuprobleem

  • Aanbevelen? Ja
2

Tegenvallend

Ik kom al vrij lang bij Nefkens Den Bosch, ofschoon ik in Veldhoven woon. heb er ook mijn 508 gekocht. Mijn schoonfamilie komt nog langer voor hun auto's en onderhoud bij Nefkens Den Bosch. Altijd goede mensen, goede service, telefonische bereikbaarheid, persoonlijk contact, etc... Maar sinds enkele jaren is dat bijna helemaal verdwenen. Zozeer dat ik overweeg om mijn auto voortaan bij een kleine garage in Veldhoven in onderhoud te doen. Want ik zie niet heel veel meerwaarde meer qua service en persoonlijk contact bij Nefkens Den Bosch t.o.v. andere autobedrijven/garages. Daarbij is Nefkens Den Bosch behoorlijk prijzig vergeleken met andere autobedrijven/garages. Om een lang verhaal kort te maken: het is er bi jNefkens Den Bosch in de afgelopen jaren niet heel veel beter op geworden. Integendeel.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onduidelijk advies Werkplaatspersoneel aardig balie personeel onvriendelijk

Vanaf mijn telefoontje voor een afspraak heb ik zowel mondeling als in de afspraak bevestiging aangegeven dat het enkel om het uitlezen van mijn auto ging zodat ik het probleem wist. Helaas duurde het vrij lang voor het uitlezen gelukt was maar dit kan gebeuren. Het Werkplaatspersoneel was aardig. Maar vanaf het moment dat ik mijn auto niet bij jullie wilde laten maken werd alles erg onvriendelijk . Vanaf het begin heb ik dit al duidelijk gezegd later twijfelde ik nog even als de kosten voor mij neit te hoog waren maar ik besloot toch om het niet bij jullie te laten maken. Vanaf dat moment was er vrij weinig vriendelijkheid meer, kreeg ik de snauw dat ik hem toch ergens anders liet maken, kreeg ik geen medewerking om jullie diagnose te begrijpen gezien die onvolledig was en betreurde ik waarom het op deze manier moest. Ik heb vanaf het begin meerdere keren gevraagd wat de uitleeskosten en benoemd dat ik enkel voor uitlezen kwam. Jammer op welke manier dit moet. Ik zit nu met een halve diagnose en een ervaring wat neit hoeft gezien jullie Werkplaatspersoneel wel vriendelijk netjes en helpend is. Jullie hebben waarschijnlijk geen winst gemaakt op het uitlezen omdat het niet zo makkelijk ging jammer dat de service of vriendelijkheid dan opeens verranderd. Helaas ben ik dus nog niet geholpen met een duidelijke diagnose.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel verholpen

Klant vriendelijk personeel en snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen.

Alweer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Keurig gehouden aan de afspraken en tijden. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en deskundig geholpen.

Van ontvangst bij de receptie tot afhandeling van de werkzaamheden vriendelijk en deskundig geholpen. Contact met werkplaats is prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Vriendelijk geholpen en een uitgebreide uitleg over wat er gedaan moet worden met de auto. Minpuntje was het webformulier waarop achter de aanbeveling om een band te verwisselen geen prijs stond. Dit leidde tot verwarring bij mij en de werkplaatsreceptie omdat de band uiteindelijk verwisseld bleek te zijn. Werkplaatsreceptie was meedenkend en heeft mij nog een attentie gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto weer tip top

Makkelijk afspraak maken, goede service en prima prijsafspraak. Na de APK en kleine beurt kreeg de Peugeot nog een wasbeurt zodat hij er weer tip top uitziet.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.