Filters

10

Goede service en klantvriendelijk

Binnen een halve dag waren ze klaar met de service onderhoud van de auto. Dankzij de fiets, een gratis service , hoefde ik niet te wachten. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle service

Altijd n snelle eerlijke goede service..prima bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Gewoon heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service.

Persoonlijk vind ik het wel slecht dat ik zonder bericht er zelf achter moet komen dat citroen over is gegaan naar Nefkens. Verder vind ik het behoorlijk geld om 40 euro voor een dag voor een leen auto te moeten betalen. Voor een klein Peugeotje 208 volgens mij. Bij citroen betaalde ik in het verleden rond de 20 euro voor een dag. Vind dit echt een behoorlijk verschil. En zeker voor de auto die ik mee kreeg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Vij het ophalen van de auto . Word nog even doorgenomen wat er vervangen en of eventueel gecheckt is. De balie medewerker loopt netjes mee naar de auto. Om te kijken of de hoezen er nog in zit.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klacht niet gevonden, kleine huurauto!

Ben voor de 2e keer met startproblemen bij de garage maar men kan niets vinden. Kom niet voor niet. Huurauto is erg klein en niet comfortabel. Persoonlijk zou ik dezelfde of beter meegeven als je als garage wil dat klanten de volgende keer weer een auto bij je kopen/leasen

  • Aanbevelen? Ja
7

Langer moeten wachten bij de balie

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Camper gaf een storing, en ondanks dat hij niet goed was aangemeld is het probleem binnen een week opgelost

  • Aanbevelen? Ja
4

niet goed

de ruitenwissers werden vervangen terwijl ik had aangeven dat dit niet noodzakelijk was. Er werd 2 liter ruitenwisser vloeistof gefactureerd terwijl ik dit een dag eerder in het reservoir vol had gevuld. Er werd gevraagd of ik wel het goede reservoir het gebruikt ... nou nou. Dit is met de mensen geregeld en niet van de factuur gehaald. Er zijn ook 2 nieuwe banden op gezet en verwisseld. maar de losse velgen waar slordig en scheef gemonteerd. Ik heb ze zelf opnieuw gemonteerd. Bovendien heb ik 3 kwartier moeten wachten omdat de navigatie nog niet was ge up date.

  • Aanbevelen? Nee
8

De wachttijd i.vm. Recetten navigatie was niet 2 uur maar werd 4 uur.

Een verkeerde inschatting geweest. Kan gebeuren maar ik had anders een andere dag gekozen of vervangend vervoer natuurlijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en helder

Goed geholpen en te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en prima ontvangst

Bij mijn vorige auto (ander merk) was ik de auto altijd een hele dag kwijt. Nu een periode van iets minder dan anderhalf uur. Er is een goede werkplek en lekkere koffie. Prima ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, correct

Vriendelijke mensen, werk correct, volgens afspraak uitgevoerd. Korte wachttijd. Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
6

Wisselend

De medewerkers waren vriendelijk en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd. Wel vond ik het vervelend dat ik een uur heb zitten wachten om vervolgens te horen dat ik zonder auto naar huis kon (band was niet op voorraad), dat had ik liever direct geweten aangezien ik ook moet werken. Daarnaast vond ik het vervelend dat mij niet is gemeld dat mijn auto gereed was. Ik heb uiteindelijk zelf moeten bellen om vervolgens te horen dat mijn auto allang klaar was en daardoor te moeten haasten om nog voor sluitingstijd bij jullie op locatie te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snellere service dan verwacht, bijna perfect

Boven verwachting: De auto was ingeroosterd voor een APK-beurt en bandenwisseling voor vrijdag 3 november, maar was al op donderdag 2 november gereed. Ook is gezocht naar de oorzaak van een storing waardoor de auto op zaterdag 28 oktober was komen stil te vallen op de autosnelweg. Aandachtspunten: De sierdop van het het linker achterwiel was niet correct bevestigd en zat scheef - met gevaar van verliezen. De verlichting was niet langer ingesteld op "auto", waardoor je 's avonds in de stad misschien zonder licht zou wegrijden. Dit punt kende ik al van eerdere werkplaatsbezoeken, zodat ik er direct op gecontroleerd heb.

  • Aanbevelen? Ja
6

Valt beetje tegen voor de eerste w

Onderhoud duurde langer dan verwacht Bij ophalen van de auto stond ie niet achter het hek maar aan de straatkant Bij wegrijden hoorde ik gerammel aan r.v wiel, zat er tape aan geplakt

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd super vriendelijk en behulpzaam

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
4

geen terugkoppeling gehad

Mijn auto is terug gebracht. Ik vroeg of er nog bijzonderheden waren en of het probleem met de elektra waren opgelost. Er werd aangegeven dat dit niet bekend was. Verder heb ik niet meer vernomen. Ik hoor graag alsnog of er bijzonderheden waren en of het probleem is opgelost op 06-11647148.

  • Aanbevelen? Nee
10

Onderhoud prima gedaan

Onderhoud is prima gedaan. Auto rijdt weer prima en de aangegeven "problemen" zijn keurig opgelost. Auto was snel klaar en de informatie omtrent kosten volledig en precies

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik had een schroef in de linker voorband

Ik werd meteen geholpen en binnen een uur kon ik mijn reis weer vervolgen. Super gedaan!

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Afgesproken dat ik gebeld zou worden als de auto gereed was. Om 17.02 zelf gebeld. Volgens telefoniste was iedereen van de werkplaats naar huis en omdat ik niets had gehoord was de auto nog niet klaar. Mijn man gebeld, hij nog een keer gebeld met dezelfde vrouw. Zelfde verhaal. Ik heb toen maar de bus naar huis genomen. Om 17.13 kwam er een sms dat de auto gereed was! Ik zat al in de bus. Wat ging hier fout? A) de telefoniste weet van geen toeten of blazen. B) ik zou worden gebeld, niet ge-smst. We zijn er helemaal klaar mee. Derde blunder bij deze garage. 1) verkeerde kant stoelverwarming gerepareerd à 250 euro, 2) banden met velgen kwijtgeraakt in de opslag en nu 3) een hoop gedoe door waardeloze communicatie. Al deze punten ook in de garage geventileerd maar dan krijg ik een stoïcijnse onaangename reactie.

  • Aanbevelen? Nee
2

Ronduit slecht!!!!!!!

Mijn bus was klaar alle storingen waren gereset en er werd aangegeven weer terug te komen indien het opnieuw zou optreden. Mijn collega gaat de bus halen en wat denkje alle lampen branden nog en binnen zeggen ze dat er een nieuwe afspraak moet worden gemaakt om alles uit lezen. Ik bel ze op, doet die gast daar net of ik gek ben.

  • Aanbevelen? Nee
2

zeer slechte voorbereiding van Nefkens

Er was / is geen mogelijkheid om mijn klacht op te lossen omdat er geen uitleescomputer aanwezig was. Ik ben daarom voor niets gekomen en heb wel € 130,- daarvoor moeten betalen. Ik ben het daar niet mee eens.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.