Filters

10

prima club

Eerste onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd binnen de geschatte tijd

  • Aanbevelen? Ja
6

Overname perikelen

Nefkens moet nog een beetje op gang komen met de klanten van Citroen-Vos, na de overname van Vos. Er is nog geen sprake van een win-win-situatie

  • Aanbevelen? Nee
8

Alles correct verlopen. Je moet wel digitaal op de hoogte zijn om alle mededelingen te kunnen volgen

Een opmerking; Toen ik een paar maanden geleden de afspraak maakte voor de jaarlijkse beurt en de APK,, had de man van de garage mij er op moeten wijzen dat deze beurt wel veel hoger zou uitvallen dan normaal. ( distributieriem vervangen! ) Tijdens de beurt bleek dat er een band vervangen moest worden en dat de rest wel aan de wetttelijke eisen voldeed. Toen besloot ik in overleg om er maar 4 nieuwe banden om te leggen. Toen ik moest afrekenen ( 2188 euro ! ) werd ik wel wat bleek om mijn neus. Ik begrijp de hoogte van de rekening maar zou jullie willen aanraden om bij het noteren van een grote beurt de klant een indicatie te geven over de mogelijke kosten. Overigens ben ik heel tevreden over de contacten die ik met jullie had en heb. Vriendelijke groet Charles Verhoeven

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige klantenservice

Zeer vriendelijke ontvangen, e.e.a. werd vlot afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

de bediening was in orde en de auto ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed rewoord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
4

Onbevredigend

Mijn citroen jumper met een AdBlue storing werd namen kleine week in de werkplaats gemaakt. Na een diagnose van 350 euro werd het hele systeem vervangen wat een kleine 2000 euro kostte. Na 100 meter gereden te hebben had de jumper dezelfde storing. Nu staat hij weer een kleine week in de werkplaats. Ik heb net gebeld hoe het ermee staat. Het enige concrete wat men mij kon melden was dat mijn auto in den Bosch staat. Het is een bedrijfswagen, mijn bedrijf staat stil.

  • Aanbevelen? Nee
10

Gemaakte afsprak nakomen.

Het betrof een apk-keuring en die is op de afgesproken tijd uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima geregeld maar communicatie is zeer matig

Er is zeer snel en goed geschakeld toen mijn auto gebracht werd. Vervangend vervoer was uitermate snel geregeld. Tijdens de reparatie werd is slecht op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. in 1,5 week tijd heb ik zelf 3x moeten bellen en werd ik niet teruggebeld nadat dit wel afgesproken was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede behandeling .

Aan de balie op een correcte manier te woord gestaan en een goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Ik gewacht tijdens onderhoud. Prijs vindt ik wat aan de hoge kant.

  • Aanbevelen? Ja
4

Er ging vanalles fout rond communicatie

Nefkens heeft net Vos overgenomen. 5 keer moeten bellen voor de afspraak stond, kreeg vervolgens telkens een verkeerde bdvestiging. Eerste optie was overigens pas na 5-6 weken! Afspraak was dat mijn auto gehaald werd. Op dag zelf ik heb ik gelukkig zelf gebeld want hoorde niets, moest toen de auto toch zelf brengen. Kreeg kwartier voor sluitingstijd een sms dat auto klaar was, werd niet gebeld om gehaald te worden. Lukt dus niet meer er heen te gaan. Bij afhalen volgende dag ruim een kwartier moeten wachten terwijl er diverse mensen achyer de balie liepen, zag ook ergernis bij andere klanten. De klant lijkt niet echt centraal meer te staan bij al die grote organisaties.

  • Aanbevelen? Nee
4

Onzorgvuldigheid

Mijn auto was er voor de eerste servicebeurt. Die was een hele dag daarvoor weg. Ik zou in de loop van de middag gebeld worden zodra de beurt klaar was. Er is niet gebeld. Om 16.30 uur heb ik zelf maar gebeld. Er zou mij worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd. Om 17 uur weer zelf gebeld. Volgens de administratie was de auto klaar. Toen ben ik mijn auto gaan ophalen. Kortom: 'Mijn auto zou klaar moeten zijn'. Ik vind dit erg onzorgvuldig. In het vervolg graag de afspraken nakomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vlot en prima

Auto stond netjes op tijd gereed. verder geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
8

prima APK

jullie hebben mijn auto weer APK gekeurd. ik kan weer veilig op weg. Bij het maken van de afspraak digitaal kon ik alleen een vinkje zetten bij "fiets". De vorige keer kreeg ik een E-bike mee zodat ik zonder al te veel inspanning op mijn werk aankwam. Nu kreeg ik een gewone fiets mee, de E-bike was al gereseveerd. Aangezien dit geen optie was digitaal, ging ik ervan uit dat er een E-bike klaar stond. mijn suggestie is of je zet dit bij het digitale formulier dat je deze fiets moet reserveren per telefoon of je maakt een extra vinkje bij fiets, als optie E-bike. Nu was de rit naar mijn werk erg zwaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele monteurs houden mijn auto in topconditie

Duidelijkheid over alle aspecten van onderhoud en reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en duidelijke medewerkers

Kreeg duidelijke uitleg over de extra werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Wat ze met onze auto hebben gedaan....geen idee, maar de taal op het dashboard was weer in het Nederlands, en de auto was afgespoeld (niet echt schoon gewassen, maar toch fijn)

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en klantvriendelijkheid

Adequaat handelen bij eventuele gebreken die vooraf bekend waren. Geen verrassingen en correct handelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zie onder

Goed volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon tevreden

Gewoon goed en vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet correct behandeld. Verkeerde set beteld was van de andere deur.

Een leenauto mee gekregen. Was een hele kleine auto. Met 3 volwassenen naar amsterdam is nogal een dingetje. Zou iemand in een driedelig pak niet overkomen. Auto mee krijgen naar ratio, de zelfde type.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service voor onderhoud auto.

In anderhalf jaar twee keer een airco nagezien En dan totaal meer als 400 euro betalen voor een auto van ruim twee jaar vind ik belachelijk veel.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.