Welwillend en eerlijk advies
Mijn C4 Grand Picasso heeft helaas wat mankementen. Eerlijk gezegd zijn dat makementen die ik nog nooit ben tegengekomen in de 14 auto's die ik heb gereden (vaak Lease tot 150.000km).
De welwillendheid om mij goed te adviseren is er wel degelijk, dus komplimenten aan de servicebalie. Ik zie echter weinig tegemoetkoming door Citroen Nederland
Mijn Siemens wasmachine van 5 jaar is door Lunenburg kostenloos gerepareerd. De as van de wastrommel was losgekomen. Siemens heeft bepaald dat dit nooit mag gebeuren, dus vergoeden ze het. Ongeacht gebruik intensiteit!
Waarom kan Citroen Nederland mij dan niet tegemoetkomen als mijn stuurkolom vervangen moet worden omdat er spelling in zit, dit omdat ze er voor hebben gekozen geen verstelbaar mechanisme hier in te verwerken. Ik vind dat een verkeerde keuze door de ingenieurs. Daar kan je een klant niet voor laten opdraaien.
Oja, zorg ervoor dat jullie goed te bereiken zijn. Dit is ondanks de 2 dames die jullie hebben aangenomen nog wel een dingetje..