Filters

10

Fijne snelle service en contact

Voor een check van mijn auto-ramen plande ik een afspraak. Snel gemaakt en inmiddels alles gecheckt en goedgekeurd naar wens! Dank voor deze goede service en het vlotte contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Een nieuwe dame om mij te woord te staan vanachter de balie ze deed het netjes en kleine minpuntjes loste ze keurig op Vraag, de persoonsgegevens hieronder worden gedeeld met commerciële bedrijven? Zo ja, dan ben ik niet meer genegen om op jullie enquêtes in te reageren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Motor diagnose gaf duidelijkheid

Alles naar wens, probleem is intussen opgelost door vervanging distributieketting en olie pomp ect.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben heel tevreden

Ik kwam voor grote beurt, het was alles vakkundig uitgevoerd, de medewerkers waren klantvriendelijk, gratis vervangauto gekregen. Dus, heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Technische service goed, "administratieve" minder.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke omgangsvormen

Snelle hulp verleend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantgericht

Probleem bij vervangend vervoer uitstekend opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Even wachten

En dan gebeurt het ook. Vlotte en vriendelijke behandeling en zeer adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne wachtruimte

Apk was niet ingepland, gelukkig kon dit nog wel gebeuren. Wachttijd wel bijna 4 uur

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeer slechte communicatie door werkpaats

T

  • Aanbevelen? Nee
10

Het is wel altijd erg druk bij jullie, maar ik word altijd netjes en goed geholpen.

Het is wel altijd erg druk bij jullie, maar ik word altijd netjes en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed en vriendelijk

je word netjes van tevoren gebeld wanneer de kosten hoog oplopen bij een grote beurt en netjes behandeld ik ervaar het als klant is koning

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie

Buiten dat het 2 1/2 week duurde voordat de auto gerepareerd was, was de communicatie bedroevend slecht. Niet reageren op terugbelverzoeken of de afspraak dat men zou bellen niet nakomen . Na 1 1/5 week pas een auto kunnen gaan inplannen is voor ons ook moeilijk te begrijpen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Welwillend en eerlijk advies

Mijn C4 Grand Picasso heeft helaas wat mankementen. Eerlijk gezegd zijn dat makementen die ik nog nooit ben tegengekomen in de 14 auto's die ik heb gereden (vaak Lease tot 150.000km). De welwillendheid om mij goed te adviseren is er wel degelijk, dus komplimenten aan de servicebalie. Ik zie echter weinig tegemoetkoming door Citroen Nederland Mijn Siemens wasmachine van 5 jaar is door Lunenburg kostenloos gerepareerd. De as van de wastrommel was losgekomen. Siemens heeft bepaald dat dit nooit mag gebeuren, dus vergoeden ze het. Ongeacht gebruik intensiteit! Waarom kan Citroen Nederland mij dan niet tegemoetkomen als mijn stuurkolom vervangen moet worden omdat er spelling in zit, dit omdat ze er voor hebben gekozen geen verstelbaar mechanisme hier in te verwerken. Ik vind dat een verkeerde keuze door de ingenieurs. Daar kan je een klant niet voor laten opdraaien. Oja, zorg ervoor dat jullie goed te bereiken zijn. Dit is ondanks de 2 dames die jullie hebben aangenomen nog wel een dingetje..

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets om te klagen, gewoon goed.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring en ondersteung

Zowel donderdags bij de beurt als vrijdag voor het euro abonnement van assistance

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte ervaring

Omdat telefonisch afspraak maken niet lukte persoonlijk 12 juni afspraken voor onze beide auto's gemaakt aan de balie ondanks duidelijk aangegeven dat de beide auto's apk gekeurd moesten worden is dit bij de afspraak van 7 oktober bij de 6-ZDJ-39 niet gebeurd met als gevolg dat ik extra kosten heb moeten maken voor de auto alsnog te moeten laten keuren . Toen ik hierover belde werd de fout bij mij gelegd er werd gezegd kijk maar of er bij een filiaal of daar nog plek is dit geeft geen fijn gevoel dit moest binnen 3 dagen geregeld zijn. Dus nee ik ven absoluut niet tevreden en vindt dat ik alles behalve goed ven behandeld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte terugkoppeling van het uitgevoerde onderhoud.

Super fijn en correct geholpen. Daarbij ook nog een uitgebreid verslag over de uitgevoerde werkzaamheden. Bij deze mijn complimenten aan jullie hele team.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service.

Ik ben helemaal tevreden over service van PEUGEOT. Met de omschrijving in mij factuur 73439029, ik rij nu veilig en geen waarschuwing op mijn scherm. Hartelijke dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

duurde wel lang

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ben super tevreden omtrent ontvangst en verblijf tijdens onderhoudsbeurt (heb prima kunnen werken) en toen auto klaar was is hij ook nog eens netjes gewassen. TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima in orde

Uitstekend

  • Aanbevelen? Nee
10

Ga zo door!

Alles prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
8

Superfijn

Fijn en netjes zoals altijd geholpen! Prima!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.