Wederom niet tevreden en zelfs boos.
Het begint al met aanmelden. Ik ben geen specialist en weet niet wat ik moet kiezen, dus kies "onderhoud volgens service indicatie". Nu blijk ik vorig jaar een "kleine beurt" gehad te hebben, dus verwacht ik nu een grote. Tevens vroeg ik een offerte voor een trekhaak monteren. Dit duurde van 7 mei tot 10 juni eer ik antwoord kreeg. Ik had ook een fiets gereserveerd (staat zwart op wit, ook), maar volgens receptie klopte daar niets van. Gelukkig kon ik het laten zien. Ook gaf ik aan dat mijn airco niet goed koelt en of ze die na willen kijken, bijvullen en/of eventueel repareren. Bij het ophalen blijkt pas op de rekening dat er een kleine beurt is gedaan. Airco controle is goed bevonden. En dan staat er nog op de bon dat de auto gewassen is en ruitensproeiervloeistof is bijgevuld, terwijl dit alles de dag ervoor al gedaan was (en gemeld).
En het ergste: De airco blijkt zo lek als een zeef en juist nu met het hete weer, zit ik zonder. Natuurlijk kom ik hier nu niet meer terug. Al een vervelend gevoel bij de aankoop (slechte service) alsook bij de vorige beurt als deze beurt. 3x een onvoldoende is te veel van het goede.