Filters

6

Communicatie

In maart langs geweest ivm olie bijvullen en koelvloeistof. Toen een afspraak gemaakt voor 7 mei voor onderhoudsbeurt, twee voorbanden die gemeten waren op dat moment en voor veiligheid aan vervanging toe waren, en trillen stuur zou nagekeken worden. 7mei afspraak gehad. Auto word thuis gebracht (zonder vooraf gebeld te zijn) en blijkt dat banden niet gedaan zijn. Na bellen en terugbelverzoek (waarbij ik had aangegeven NIET te bellen tussen 15:30 en 16:00 uur) word ik om 15:40 gebeld. Toen uitleg gekregen over de banden dat dat niet via jullie ging. Dat had dan in maart ook al gezegd kunnen worden toen we de afspraak maakte. Is er nu ook naar het trillen van stuur gekeken? Vandaag nog gehad namelijk. Dus deze keer minder tevreden dan vorig jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima services.

Prima services. Van te voren inzicht in de kosten. Duidelijke afspraken die ook worden nagekomen. Bij afhalen auto netjes de auto gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Heel slecht afspraken 3x niet na gekomen

Bevestiging gehad per e-mail voor service beurt op 3-5-2024 om 10:15. Die dag speciaal vrij genomen om de camper bij jullie neer te zetten. Echter toen bleek dat hij in jullie planning op 6-5 stond. En jullie zouden dan de camper bij ons ophalen en weer terug brengen. Ophalen zou rond 9:00 uur zijn maar dat werd die dag 13:00 uur (weer een afspraak niet nakomen) en hij zou einde dag weer terug gebracht worden. Om 17:55 zelf maar gebeld want ik kreeg van nefkens niets te horen. Wat blijkt nefkens had geen tijd om de camper weer terug te brengen dit zou de volgende dag worden. Dus nefkens kwam de afspraak weer niet na. Dit alles heeft mij dus een extra snipperdag + een hele hoop ergernis gekost. Ben wel benieuwd wat jullie hiermee gaan doen het zal er wel op uitkomen dat wij geen terugkoppeling van krijgen. Misschien wel typisch Nefkens? Maar dit zie je ook terug in de reviews en dat komt aardig overeen mat hoe ik nu over Nefkens denk. Groet Cees

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en adequaat

Lampjes van de kenteken verlichting werden gratis vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Veel te lang moeten wachten voor slechts een bandenwissel.

Bij aankomst kon ik moeilijk mijn auto parkeren, omdat de parkeerplaats tegenwoordig bomvol staat. Vervolgens hebben ze me bijna 2 uur laten wachten voor slechts een bandenwissel. Dat ben ik niet gewend, normaal was dat altijd in een uurtje gepiept. Tot slot had ik om overleg gevraag voordat na werkzaamheden de overdracht zou plaatsvinden. Dat bleken ze vergeten, wat me een kwartier extra wachttijd kostte. Ik wil geloven dat Nefkens het tegenwoordig drukker heeft, maar helaas vind ik hun klantvriendelijke service die ik altijd gewend was er niet beter op geworden. Jammer….

  • Aanbevelen? Nee
6

Voldoende

De APK-keuring duurde meer dan een uur. Heb geen keuringsrapport ontvangen in de mail en de auto is niet gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nefekens verdiend een 10

Helaas moet je wel langer wachten vanwege het goedkeuren van de lease maatschappij, volgende keer wil ik een fiets meenemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen!

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Gratis wasbeurt: goede service

Heb mijn banden laten verwisselen. Toen ik samen met de medewerker van Peugeot naar mijn auto liep, zag hij dat mijn auto wel een wasbeurt kon gebruiken. Even later reed ik met een glimmend schone auto naar huis. Wat een service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed afgewerkt en goede service.

Als altijd ben ik tevreden over de service en de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijd voor eenvoudige handeling

Om 07:50 bracht ik volgens afspraak mijn auto voor bandenwissel en vervanging van remschijven en remblokken vóór. Om 12:50 was de klus pas geklaard, terwijl er mensen met kapotte bamden die zo maar kwamen binnenlopen ruim voor mij weer weg waren. Dat is niet fijn, zelfs niet als je een paraplu krijgt aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Alweer de 2e periodieke onderhoudsbeurt van mijn 308. Auto is netjes optijd klaar volgens afspraak. Vriendelijk geholpen. Tot de volgende onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
6

Duurt allemaal veels te lang

11.45 afspraak bandenwissel, 2,5 uur later bellen en blijkt dat men de banden niet kan vinden. Uiteindelijk na vijven sms dat klaar is. Navraag bij balie over wat er nu gebeurd is geeft reactie: je hebt toch niks gehoord? Dus dan zal het wel goed zijn. Ik heb ook niks gehoord. Waarom maak ik 11.45 afspraak voor iets dat vervolgens hele middag nodig is? Dan kan ik net zo goed auto hele dag inleveren. Vorige keer op gewacht en toen ook maar na 2 wachten eens gaan navragen. Al jarenlang op andere plekken natuurlijk ook met bandenwissels te maken gehad maar doorlooptijd als hier nog nooit meegemaakt en is m.i. ook volstrekt onnodig tenzij het als tussendoor wordt gedaan oid. Voor bandenwissel zou ik het niet aanbevelen met deze twee ervaringen op rij die zo afsteken tov andere partijen.

  • Aanbevelen? Nee
8

superservice

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles is geweldig geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima overleg en indicatie

Het was overigens in Oirschot, omdat we daar snel terecht konden en het wat persoonlijker is. zeker voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Meteen verrast

Voor de APK en wat controles zocht ik Nefkens op. De online aanvraag verliep soepel en de ontvangst bij aankomst was zeer prettig. Goede communicatie ook. De aandacht van de medewerkers viel op: ook voor een kleine klant is er aandacht. Auto schoon en tóch nog even een vlek wegwerken. Top! Ik heb mijn garage gevonden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en deskundig

Duidelijke afspraken nu en in het verleden Vriendelijke en behulpzame ontvangst Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto rijdt weer top

Prima service. Alles goed nagekeken en prima communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Moest van fiat garage wisselen ivm met onderhoudscontract en dat is uiterst soepel en tot volle tevredenheid opgelost. Zelfs de leenfiets reed als een zonnetje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak.

Erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
4

Klant onvriendelijk

Geen communicatie over de duur van een onderhoudsbeurt. Afgesproken was. rond het middaguur is de wagen klaar, rond 17.00 uur nog geen bericht ontvangen en de werkplaats was de gehele middag niet bereikbaar. Tevens minimale en kinderachtige uitleg over oplossingen van gemelde problemen. Ik heb nog lang gewacht met een review omdat ik nog teruggebeld zou worden. Is ook niet gebeurt

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima vriendelijk ontvangen

Was mijn eerste keer in jullie garage ben erg goed en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Het is dat ik geen nul kan aangeven. Alles is ronduit slecht. Lange wachttijden Heb ik storing in mijn auto kom ik langs terwijl de storing er is hebben ze geen tijd dan maar een afspraak na 3 maanden. Dan vergeten ze er naar te kijken. Nieuwe afspraak gemaakt weer 2 maanden later hebben ze gekeken maar niks kunnen vinden omdat de storing er niet is (wat ik snap) zeggen ze doodleuk dat ik maar langs moet komen als de storing er weer is. Dat had ik toen toch meteen al gedaan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Maken beloftes niet waar.

Afspraak gemaakt voor een reparatie. Bij binnenkomst gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren, antwoord was 30 minuten. Na 50 minuten wachten maar eens gaan vragen. Auto nog niet klaar. Heeft bijna 1,5 uur geduurd. Mijn beklag gedaan aan de werkplaats balie maar ik kreeg niet het gevoel dat ik gehoord werd of dat mijn klacht serieus genomen werd. Ik kreeg simpelweg de naam van de werkplaats chef door.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.