Filters

10

Heel prettig

Vriendelijke medewerkers en prettige plekken om te wachten en werken

  • Aanbevelen? Ja
7

Dit keer prima ervaring, wel met een kanttekening

Contact was goed, efficiënt en klantvriendelijk (bij het halen en het brengen). De tenaamstelling van de factuur klopte niet en zou gecorrigeerd worden. Dat is nog niet gebeurd. Als dat gelijk geregeld en gedaan was dan zou ik 4 sterren geven. Ik heb de factuur nog steeds niet op de goede naam.

  • Aanbevelen? Ja
2

Altijd extra kosten

Januari een beurt gehad en dan staan nu de koplampen te laag??????!

  • Aanbevelen? Nee
8

duurde iet langer dan vooraf gemeld

jammer dat we eerder voor niets kwamen Ook nog geen reactie gehad op onze vraag over garantie reparatie in Frankrijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles wordt correct afgewerkt.

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en prima

Netjes, snel en prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudswerkzaamheden

Vooraf duidelijke informatie en kosten over uit te voeren onderhoud. Na uitvoering van de onderhoudsbeurt stond de auto gewassen voor mij klaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

altijd vriendelijk

wel lange wachttijd; en het was toch ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
6

Beetje teleurstellend

Hoi, Ik moest voor de 1e keer mijn auto laten keuren. Echter duurde het langer dan vooraf gezegd. Ruim 3 uur. Ook was er geen mogelijkheid tot het lenen van een fiets omdat ze allemaal weg waren en ik wist niet dat ik dit had moeten reserveren. Mijn auto zou na afloop gewassen zijn en ook dit was niet gebeurd terwijl het nog specifiek was vermeld Ze hebben dit als of gedaan maar erg slordig en afgeraffeld. Ik zou gebeld worden ivm een reparatie die nav de keuring nog moest worden uitgevoerd, maar dit was na 2 weken alsnog niet gebeurd waarna ik zelfs 2 x moest terugbellen voordat ik een afspraak kon inplannen

  • Aanbevelen? Ja
10

meegedacht om oplossing voor dure reparatie te vinden

Er wordt meegedacht om een oplossing te vinden voor dure reparatie. Waarvoor welgemeend bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen enkel zicht houden terwijl wij aan het wachten waren .

Mijn vrouw leverde ik af om onze Fiat 500E aan haar eerste kleine onderhoudsbeurt te onderwerpen . We konden erop wachten was ons gezegd. In het begin (eerste half uur) zat ik erbij en ging toen met onze tweede auto naar een afspraak elders. Tot mijn verbazing bleek bij mijn vertrek de Fiat nog steeds buiten geparkeerd te staan. De balie medewerker attendeerde uit daarop. Hij vind het vervelend en nam direct op met de werkplaats. Ze zouden er zi mee beginnen. Excuus excuus. Drie kwartier verder( mijn vrouw zat inmiddels 1 uur en een kwartier te wachten ) liep mijn vrouw naa dezelfde baliemedewerker. De auto stond nog steeds buiten op de plek waar die door ons was geparkeerd. Tjee: ze moesten er nog mee beginnen terwijl ons bij het maken van de afspraak was verzekerd dat we we op deze kleine beurt die Max een uur zou duren, konden wachten. Mijn vrouw spring uit haar vel en kreeg ten gratis een leenauto mee. Dit was onze eerste ervaring met Nefkens, niet zo’n beste. We zaten hij de Contentgroep maar die is geen fiatdealer meer. Enfin: niet tevreden zijn we dus. Een gratis thermoskan kin het slechte gevoel niet wegnemen. Jaap Penders

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte service

Zeer slechte communicatie. Tot 3 keer toe is er een terugbel verzoek gedaan en is niet een keer gebeurd. Ik ben afhankelijk van een voertuig om mijn werk te kunnen uitvoeren , als het dan ruim 3 weken duurt voordat de reparatie is opgelost zonder enig contact dan vind ik dat een slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Altijd correct en vakkundig afgeronde afspraken.

Helaas niet het boekje van onderhoud ingevuld en tevens niet nieuw afspraak kaartje ingevuld en zodoende niet of geen info over vervolg Afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
2

onbeleefd en met achterdocht werd ik benaderd door de balie medewerker

ik had een week van tevoren gebeld maar de betreffende medewerker aan de lijn was vergeten mij in het systeem te zetten dat ik die dinsdag zou langs komen. M.a.w ik kon langskomen volgens de telefonische afspraak. Toen ik dus an de balie vertelde aan die bewuste medewerker dat ik een week van tevoren een afspraak had gemaakt en hij mij niet in het werkplaats systeem van die dag kon terug vinden was hij heel stellig .Nee meneer ik kan niet helpen .Wat ik ook aanhaalde hij was onvermurwbaar en bot naar mij toe. Totdat ik hem een voice mail bericht liet horen waarbij iemand van de werkplaats mij had terug gebeld een week van tevoren . Toen veranderde de norse balie medewerker plotsklaps als een blad aan de boom maar zonder ook maar enig excuses aan te bieden. Het enigste wat hij kon uitspreken was: het kost u wel 100 euro exclusief btw zo' n doormeting! Ik kom dus nooit meer terug na die schoffering.Ik begreep van hem dat er geen vrouwen in dit "mannenbolwerk" werkzaam zijn. Het lijkt me verstandig om juist wel enkele vrouwelijke medewerkers in dienst te nemen die wel klantvriendelijk blijven onder alle omstandigheden. Leo Smeets

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en conform afspraak

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is gelukt

Leenauto besteld toen ik de afspraak voor een beurt maakte. Bij het brengen van de auto was de leen/huurauto niet aanwezig, slordig.verder alles ok

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Deskundig personeel word altijd netjes en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens plan/afspraak

Parkeerplaats is overvol en leidt tot lastige situaties voor de minder geroutineerde chauffeurs

  • Aanbevelen? Ja
6

Probleem opgelost, maar duurde lang en werd slecht geïnformeerd

Mijn eenvoudige probleem is uiteindelijk prima opgelost, maar ik heb wel 1 uur en 3 kwartier moeten wachten op de oplossing zonder dat ik tussentijds even geïnformeerd werd over status, voortgang. Ik ben na een uur zelf gaan vragen naar de status. Mij was van tevoren aangegeven dat kon wachten op de reparatie. Medewerkers deden hun best, maar kwamen druk en gespannen over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles gedaan volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Over het algemeen naar tevredenheid

Het zou fijn zijn als ik niet elke keer een discussie hoef te voeren over het feit dat ik het (bij deze auto verplichte) Advanced afleverpakket heb. Ik zou verwachten dat dat zichtbaar is voor elke medewerker als ik de auto kom brengen (inmiddels is deze in 4 maanden tijd al drie keer terug geweest wegens mankementen). Ook zou het fijn zijn als de service mederwerkers op de hoogte zijn van de precieze voorwaarden van dit pakket zodat er daar ook geen discussie over hoeft te ontstaan. Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik het Advanced pakket heb na een paar ingrijpende reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen, tijdens het wachten lekker kunnen werken met een kop koffie

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijk

Je bent echt klant

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.