Filters

10

vertrouwd

Goede service , maar dat mag ook wel voor die prijs .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen en geadviseerd

Ik ben goed geadviseerd en vriendelijk behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede service

Wordt heel vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed werk maar duur

goed werk maar duur

  • Aanbevelen? Ja
8

oke

alles volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd prima geholpen bij Nefkens Den Bosch

Ik word altijd prima en correct geholpen bij Nefkens Den Bosch. Alles wordt netjes vooraf besproken en ze denken goed met je mee om alles prima te laten verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vakkundig geregeld

Snel en vakkundig koplampen vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
1

Afgesproken werkzaamheden niet uitgevoerd

De afgesproken werkzaamheden konden niet worden uitgevoerd omdat ze volgens balie niet genoteerd stonden. Dit was een jaarlijkse onderhoudsbeurt. Nu moet ik en terugkomen en ben ik duurder uit omdat apk nu 39,95 kost ipv 9,95. Verder zou ik gebeld worden als auto gereed was wat ook niet gebeurd is. Moest zelf om kwart over vier bellen en stond ook de afgesproken leenauto niet gereed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima servicebeurt

Goed geregeldzoa,s afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Module niet geheel goed

KG-825-X...RDW keurig is goed gekeurd maar de module niet geheel goed .als ik met de auto start aan ,zie ik boven groen licht aan dan weer rood knipper ,rijd verder dan een kilometer rood licht uit rijden dan niet meer rood knipper en verder rijden alles goed . Wat zegt APK keurig door keurmeester NMJ Meeuwsen . APK keurig is goed gekeurd. Je mag gerust op mij oproep om mij laten weten

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Nefkens Den Bosch komt toezegging na en méér dan dat zelfs.

Klanten van Citroën Vos Den Bosch werden vorig jaar op de hoogte gebracht van het feit dat Nefkens (de Citroën-activiteiten van) Vos ging overnemen. Dat veroorzaakte wat reuring. Vos was namelijk een betrouwbare en niet al té grootschalige dealer. Hoe zou dat worden met Nefkens? Ik had al een tijd een probleem met mijn Citroën C3 Aircross, dat eigenlijk nog onder de Vos-garantie viel en ook zodanig opgelost moest worden. Dat lukte niet... Nefkens heeft dat toen opgepakt én opgelost, met zelfs nog een schepje aan vergoeding er boven op. Kortom: Nefkens stáát voor hun toezegging dat ze de vastgelegde garanties van Vos overnemen en ook nakomen. Dat ze er financieel nog een schepje boven op deden, was mooi meegenomen. Ik blijf bij Nefkens!

  • Aanbevelen? Ja
2

een ballentent!

2 jaar aan het lijntje gehouden na aankoop van een nieuwe Peugeot expert zonder het bestelde stuurwiel. Ik voel me niet serieus genomen. Slechts geveinsde interesse in de klant. Nooit meer Nefkens!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Alles keurig op tijd geregeld heel tevreden met De service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wordt netjes te woord gestaan en kan rustig even wachten met een kopje koffie of thee

Vlugge service

  • Aanbevelen? Ja
8

Op tijd en betrouwbaar.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima geholpen, maar duurt veel te lang

Ik kom al jaren bij Nefkens Den Bosch, de service is prima, vriendelijke en vakkundige mensen! Echter is het de laatste tijd zo druk dat er fouten gemaakt worden, niet duidelijk gecommuniceerd wordt, wat tot irritatie leid… niet alleen bij mij, maar bij alle mensen die op hun auto aan het wachten zijn. Jammer! Ik hoop dat ze hun zaken snel weer op orde hebben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Oplettendheid over de werkzaamheden

Een opmerking die ik terzijde maakte bij de uitvoering van de te maken werkzaamheden werd heel juist en attent aangevoeld !! Hierover werd ik direct teruggebeld en werd de zaak goed uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geregeld

alles netjes conform Afspraak geregeld

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede service, maar kan beter.

Had een afspraak voor een servicebeurt voor m'n Carver. Na een enkele periode van ruim paar weken kon ik hem weer ophalen, en nog voor ik van het terrein af reed kraag ik al foutmeldingen. Ben van mening dat ze na de onderhoudsbeurt geen proefrit hebben gemaakt, want dan had je die meldingen wel gezien. Dus meteen weer terug naar binnen en melden. Dus er werd een monteur gebeld en naam m'n voertuig weer naar binnen en kreeg een leenvoertuig terug, omdat het probleem niet meteen opgelost kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Had niet anders verwacht!

Lastige start-communicatie: mijn Citroën-gegevens overzetten naar Nefkens. Ging niet vlekkeloos - kan niet inloggen in mijn gegevens. Bij 1e controle werd er niet gezien dat distributie riem en koelwaterpomp al waren vervangen bij 175613 km. Goede persoonlijke contacten (oa. met Alex Canters en het team) werden niet meteen doorgezet naar de nieuwe lokatie. Is mycitroencard even geldig bij Nefkens? Wanneer kan ik deze service overzetten naar Nefkens VIP? Kan ook nog voor mijn gegevens niet inloggen bij Nefkens ??? Mvrgr., Wim Diets 06-26768437 Emil: [email protected] Merpatistraat 4302, 5262 ZX Vught. - VZ-627-T

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Voorheen kreeg ik de auto gewassen terug maar helaas is deze service niet meer te vinden jammer .Verder ben ik tevreden Jammer dat wij bij de oude citroëngarage stonden we waren niet op de hoogte van jullie verhuizing Maar gelukkig zitten jullie dichtbij.Eind goed al goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig

Goede ervaring , behalve deze enquete niet

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rietveldenweg 38

5222 AR Den Bosch

073 621 9104

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.