altijd prima

altijd prima.. nooit problemen gehad.. prima geregeld.

De Peugeot rijdt weer heel fijn.

De TomTom is fijn geïnstalleerd en bij een te laag saldo, met de afrekening, mocht ik toch de auto meenemen en achteraf betalen. Tegenwoordig best een gok, dank U voor het vertrouwen.

Exact volgens afspraak, en zeer klantvriendelijk

Ik had om 10.15u de afspraak staan. Was er om 10.00u. Zou ongeveer 1 u duren, exact om 11.15u was de APK gereed. Door de receptie heel hartelijk ontvangen en nadien naar de auto begeleid, petje af.

Snelle service - korte wachttijd

Een spijker in de band. Direct op zaterdag geholpen. 10 minuten wachten. Snelle, vriendelijke (!) en goede service

Een zeer goede garage

Ik rijd al meer dan 10 jaar Peugeot tot grote tevredenheid. Mijn onderhoud vindt nu plaats in Eindhoven, Maar in 2 eerdere plaatsen, waarvan in de Peugeot garage te Best als laatste staat betrouwbaar heid en vakmanschap voorop net als nu in Eindhoven. Omdat ik in Oirschot woon vindt ik het jammer dat ik niet in de Nefkens garage aldaar terecht kan.

Service was uitstekend

Goede service en via portaal goed overzicht van de verwachte kosten en reparaties.

Super duidelijke communicatie!

Diagnoserapport met foto's werkt superhandig en duidelijk. Service Adviseur Marcel Dijst verdient een hele dikke pluim voor zijn inzet en betrokkenheid.

Via telefoon werkplaats afspraak maken was geen succes, daarom maar naar de werkplaats Servicedesk gegaan. Daar was het snel geregeld. Voor mij was via internet een afspraak maken geen optie omdat mijn dagrijverlichting stuk was en vervangen moest worden. Om zeker te zijn dat de goeie koplamp unit besteld werd, wilde ik zeker weten dat de goeie besteld werd.

APK goed en naar tevredenheid verlopen.

Fijne en nette behandeling!

Duidelijk afspraak enzo

Prima!

Goede ervaring met Peugeot Alleen jammer dat bij mijn beurt vooraf niet opstond dat de bougies vervangen zouden worden a €131

prima en tevreden

prima en tevreden.Wel lange wachttijd tussen aanvragen en uitvoeren van onderhoud.

It was good. Completed on time as promised. Staff was heplful

Service prices should me lowered

Uitstekende service!

goede service, vriendelijk en hulpvaardig personeel

de APK keuring en kleine reparatie verliepen volgens afspraak. Mijn auto kwam zelfs frisgewassen weer thuis, gehaald en gebracht door een medewerker van Nefkens. Dat is nog eens service.

Alles tot in de puntjes goed geregeld !

Ik kan geen minpuntjes ontdekken dus alles is goed geregeld !

Fijn contact en auto was snel klaar.

Ik ben naar tevredenheid geholpen.

Vriendelijk personeel. Snelle service!

Goede communicatie en snelle service. Houd ik van.

Vriendelijke en correcte medewerkers

Goed contact

erg slecht

Ze zouden een trekhaak monteren hiervoor een bedrag afgesproken 3 weken later krijg ik dan te horen dat de parkeersensoren mogelijk niet meer zouden werken dus of ik even wil tekenen dat hun hier niet voor verantwoordelijk zijn als dit gebeurt . Het zou echt niet anders kunnen. Heb het zelf maar geregeld bij een echte garage die het binnen een week geregeld hadden . blijkbaar wilden ze imitatie er op zetten. nu wacht ik nog tot ik mijn geld terug krijg van de aanbetaling.

Uiteindelijk toch goed opgelost.

De auto op vrijdag gebracht. En ik zou op de hoogte gehouden worden door mail of per telefoon. Dit is niet gebeurd en zelf om 17.40 maar gebeld. Deze man vertelde wat er met de auto aan de hand was en dat er al lang contact met mij gezocht had moeten worden. Mijn auto zou niet meer mogen/kunnen rijden dus is er afgesproken dat ik zaterdag ochtend een leenauto kon ophalen. Toen ik zaterdag bij jullie aan de balie stond was erg grote onduidelijkheid over de leenauto, en vooral de kosten. Na lang gesteggel kon ik in een keer wel mijn eigen auto meenemen in afwachting van het onderdeel. Maar daar moest meneer op terug komen doordat mijn auto open lag en dus niet te rijden was. En kreeg ik alsnog de leenauto mee... De reparatie is uiteindelijk uitgevoerd maar door alle onduidelijkheid aan de voorkant is er veer stress en ergenis ontstaan die niet nodig was.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven