Heldere uitleg over te verrichten en verrichte actie’s

Het digitaal maken van een werkplaats afspraak is niet echt duidelijk,maar aan de receptie is dat geweldig gecorrigeerd. Vooral de uitleg over wat nuttig, zinvol of noodzakelijk was werd mij als leek duidelijk gemaakt.

Aardige mensen die het druk hebben met onvoldoende software

Het intakegesprek was erg lang, de computer had kuren en ik had niet alle gegevens paraat. Iemand heeft even meegereden om het probleem te horen, maar moest ook weer onmiddelijk terug op de zaak voordat het duidelijk was. De hele reparatie was maar enkele uren, toch ging het van 950,- naar 1300,- binnen no-time. Per uur is er goed verdiend lijkt het. Deze klant snap het hoge bedrag niet helemaal, toch heeft hij zelf geen verstand van auto's. De leenfiets was uitstekend.

Niet alle aangegeven problemen waren opgelost, terwijl wel de toezegging is gedaan

Ik heb aangegeven, dat om de haverklap mijn voertuig kwam met de melding 'bandenspanning is niet goed'. Op zaterdag 21 september jl. heb ik mijn leasewagen bij Nefkens 's-morgens opgehaald. Mij is verzekerd, dat het euvel bandenspanning zou zijn opgelost. Dezelfde middag genereerde mijn leasevoertuig weer dezelfde melding. Tijdens het nameten van de bandenspaningen van de 4 banden bleek er geen drukvermindering te zijn. Ook nadien genereert het voeruig zo goed als iedere dag dezelfde melding, welke ik handmatig dient te resetten. Nadat ik hiervan bij Nefkens melding heb gemaakt, dien ik een nieuwe afspraak bij de werkplaats in te plannen hetgeen weer 4-5 weken gaat duren.

Alle afspraken nagekomen. Keurig behandeld.

Zeer tevreden over uitvoering werkzaamheden en het regelen van vervangend vervoer.

Netjes en snel

Vriendelijk en behulpzaam personeel en snel geholpen

Goede service bij onderhoud van mijn Peugeot E208

Top geholpen door de medewerkster van de Werkplaats receptie. Snel en zonder problemen

Alles netjes gecommuniceerd en geholpen

Vriendelijk personeel en snel geholpen.

Slechte ervaring werkplaatsreceptie

Na reparatieafspraak een offerte gekregen van ca 400 euro, kom ik mijn auto brengen hoor ik dat het 602 euro kost voor een kleine beurt. Bij thuiskomst weer naar de receptie gebeld en daar kreeg ik Miranda aan de lijn, heb haar mijn probleem uitgelegd en deze heeft de order aangepast en toen bleek mijn kleine beurt ineens nog maar een kleine 300 euro was. Mocht er nieuwe rem vloeistof in komen dan zou het ongeveer 100 euro duurder zijn. Dus een pluim voor Miranda en de rest mag op cursus.

Not bad not perfect as like orijinal service

Who give them rights to throw away my new but damaged tire. They must ask the customers decision. I went to pick up my car and my replaced old tire gone. They throw away. Why ? How ? Who told you to do that ? Unbelievable!!!

ontzorgend

aan alles wordt gedacht. Ik hoef me geen zorgen te maken.

Nice and professional team, well organized.

Work done on time.

Goed zoals anders

prima service

Het duurde even voordat het gevonden was maar uiteindelijk is het euvel goed verholpen

Netjes te woord gestaan, netjes geraagd of eventuele handelingen mocht worden gedaan

zeer tevreden

zie boven

Snel en goed geholpen

Problemen met een auto particulier gekocht. Gebeld en er werd meegedacht hoe dit op te lossen. We hebben uiteindelijk de auto de dag er op gebracht in de ochtend enig de middag werden we gebeld dat hij klaar was. Daar bij de auto nog eens gewassen. Super service en heel goed geholpen.

Alles ging zoals gepland en gecommuniceerd. Vriendelijke medewerkers

Fantastische service

Goed overleg over wat wel en niet gedaan moet worden tijdens een servicebeurt.

Duidelijke afspraken, goede communicatie.

Als vanouds prima

Deze ronde waren bereikbaarheid en communicatie wat minder. Reactie aan de balie van de werkplaats: vakantiebezetting. Dit was op 9 september j.l. Lokatie Eindshoven Enigzins markant om dan nog een reden op te geven als vakantiebezetting, mede omdat men begin juli mij al telefonisch benaderde voor deze afspraak i.vm. diezelfe vakantiebezetting. Spreiding is prima, echter gebruik dit niet te lang als je ook die sevice wilt verlenen die ik altijd gewend was of was dit verwend. M.v.g. en tot de volgende servicebeurt

klantvriendelijk

goede service

Snel geholpen!

Ben bij mijn bezoek zeer snel geholpen! Er werd zonder afspraak toch adequaat gehandeld! top!

Top.

Goed.

Ik heb er vertrouwen in dat Nefkens medewerkers een eerlijk advies geven en alleen de werkzaamheden uitvoeren die nodig zijn

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven