Goed en vriendelijk geholpen

Zie boven

Reparatie puctueel volgens afspraak

Reparatie stipt volgens afspraak

Duurde lang werkzaamheden zouden maar 15 min duren.

Heb ruim een uur gewacht. Werkzaamheden zouden maar 15 min duren. Ik begrijp dat jullie de werkzaamheden goed willen doen en dat heeft tijd nodig. Geef het dan even aan. Dan had ik wellicht nog wat kunnen werken.

Goede service top bedrijf

De leenauto stond al klaar , en voor 17.30u was miijn auto netjes gewassen en zelfs gestofzuigd

Goed en keurig gewassen afgeleverd Gerda

Ik moet er vanuit Son even voor rijden

Zo als altijd goed

Prima service en advies waar nodig.

Goed en vakkundig

Monteur heeft het goed en vakkundig gedaan

Je wordt als “gouden klant” behandeld.

Hele traject jaarlijkse beurt verloopt buitengewoon goed.

Fijn dat het nog tussendoor kon vlak voor mijn vakantie

Fijn dat het nog tussendoor kon vlak voor mijn vakantie

Het telefoontje de dag erna

Op de was beurt na!!!!

Goed onderhoud zonder verrassingen

Beurt van de auto en APK keuring. Binnen de tijd klaar, geen extra handelingen of kosten die niet van tevoren waren voorspeld.

Kwam op een ongelukkige tijd ,het was pauze .Maar ondanks dat toch nog snel geholpen

Vakkundig onderhoud

Zeer vakkundig onderhoud.

Uiterst tevreden

Uiterst tevreden.

Gewoon goed en gemoedelijk

ihiuhui

Offerte snel en overzichtelijk per mail toegezonden. Ook de prijs week niet af van de uiteindelijke rekening. Kleine opmerking: bij de vorige onderhoudsbeurten werd mijn auto gewassen overgedragen. Deze extra service is kennelijk geschrapt.

Ze hebben me perfect geholpen

geweldig ondanks lage bezetting van personeel

zelfs de auto was pico bello gepoetst en het binnenkant was ook helemaal spic en span, hij glom mij tegemoet. Fijne jaarwisseling

Top Service en meedenken

Had spoedprobleem met mijn auto . Alles werd in het werk gesteld om tussendoor het probleem voor me op te lossen en das gelukt . top !

Always great service

Good advice, no unnecessary repairs. I advise Nefkens V.I.P it has good benefits.

Prima service en vlotte afhandeling.

Bandenwissel en opslag in drie kwartier geregeld, prima wachtruimte waar je van alle gemakken bent voorzien. Vriendelijke medewerkers.

Meer dan goed.

goed, goed en nog eens goed.

Auto rijdt weer maar zo klant onvriendelijk!

Auto wilde niet starten en dat bleek een kapotte accu te zijn, het sleepbedrijf sleepte de auto op en bracht hem naar Nefkens. Toen ik daarna met de receptie werkplaats belde voor een vervangende auto kreeg ik te horen; meneer, de vervangende auto had u zelf met het sleepbedrijf moeten regelen. Dat doen wij niet! Hè, hoezo? Het klonk als: meneertje, wat bent u dom! Ik ben een Nefkens VIP klant, nou: dat voelt niet zo. Hoe moet ik weten dat ik dat zelf had moeten vragen? Waarom moet een klant dat zelf regelen? Waarom zei de medewerker niet…. vervelend meneer dat het zo is gelopen, ik bel wel even voor u. Dit was, helaas niet voor de eerste keer, zo bot en zo klantonvriendelijk! Een cursus omgang met klanten zou voor een medewerker heel nuttig zijn.

Duidelijk

Goede en duidelijke omschrijving van de te volgen stappen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven