Goede service altijd, prima bedrijfsbureau gekocht en goed advies

Na ellende met een vorige bedrijfswagen van een andere leverancier over gegaan naar nefkens ben supertevreden met mijn bijna nieuwe peugeot expert 2.0.onderhoud ga ik ook alles door nefkens laten uitvoeren..Goed bezig.. ga zo door...

Prima geregeld allemaal

Prima geregeld allemaal, klantvriendelijk

correct geheel

Zie onderstaande

Goed voorgelicht over de uit te voeren werkzaamheden en correct afgewerkt.

Zeer servicegericht

Vooraf de afspraak plannen zeer goed. Afspraken zoals in telefonisch gesprek is afgesproken prima nagekomen. Eerst Overleggen over bijkomende kosten prima. Kortom: betrouwbaar!

Waardeloos

Afgelopen vrijdag ben ik langs geweest voor de bandenwissel en de medewerkers wisten dat ik zou blijven wachten en gaven aan dat het ongeveer een uurtje zou duren. Uiteindelijk heeft het ruim 2 uur geduurd. De eerste reactie van de balie medewerker was dat het nogal druk was, maar achteraf bleek dat de accu was vervangen en de ruitenwissers. Aangezien hiervoor goedkeuring moest worden gevraagd bij de leasemaatschappij heeft het wat langer geduurd. Waarom vragen jullie vooraf dit ook niet even na aan de bestuurder? De bestuurder moet er namelijk langer op wachten en niet de leasemaatschappij. Daarnaast had deze bestuurder kunnen aangeven dat de auto morgen een APK afspraak heeft staan bij een ander bedrijf en deze werkzaamheden dan direct hadden kunnen worden meegenomen!! Waarom besluit je de accu van de auto te controleren als iemand langs komt voor een bandenwissel? Sinds het kwijt raken van de onderhoudswerkzaamheden worden jullie in één keer wel heel 'pro actief'. Wordt niet gewaardeerd.

Prima geholpen

Klantvriendelijk, deskundig en volgens afspraak.

Goed te woord gestaan en goed geholpen

Prima service en netjes binnen de afgesproken tijd

Zie boven

Goede servive aandacht voor de klant en je kunt wachten in een nette ruimte met versnaperingen zelfs.

Zeer klantvriendelijke en correcte benadering,men denkt met de klant mee.

geen goede ervaring

na reparatie 100 meter gereden en direct terug naar de werkplaats met een hevig stotterende motor.

Alles klopte, nette afhandeling en binnen de afgesproken tijd.

Gewoonweg zeer goed

Vlot en vriendelijk

Tevreden

Vriendelijk en goed

Je voelt er thuis en het werk is goed

fijn bedrijf

ik ben goed geholpen en ze hebben mijn auto thuis opgehaald en weer thuis neergezet voor een beurt hellemaal top

prima geholpen op een vertrouwd en deskundig adres

Alles goed geregeld en zonder problemen gegaan. Afspraak inplannen, APK, bandenwissel en leenfiets. Auto helemaal in orde en mooi schoongemaakt. Alleen bericht dat auto gereed was, kwam pas laat in de middag (16.50 uur) nadat ik daar zelf naar had geïnformeerd. Ik moest namelijk nog vanuit Heeze met de leenfiets komen.

super prettige ontvangst door receptie.

Complimenten aan Cliff Kuipers van de receptie/onderhoud. Prettige ontvangst,goede uitleg over tijdspanne. Kwam tussendoor ff kijken en zijn excuses aanbieden dat het wat langer ging duren. ook uitleg waarom. geweldig.

IK vind het alleen jammer dat de garage in Veldhoven gesloten i

Prima service en vriendelijk geholpen.

Goed geholpen, vriendelijk personeel en prima service.

Geweldig.

Vriendelijk, Professioneel en Klantgericht. Sjapoo ga zo door!

Geweldige service

Vriendelijke behandeling geweldige service van iedereen

Uitstekende service en goed advies

Uitstekende service en goed advies

Gut

Gut Kann beter!

Vertrouwen weg

Omdat de nefkens vestiging in Best opgeheven is, is de 50.000km beurt uitgevoerd in Eindhoven. Auto is gratis gehaald en gebracht, gewassen, navigatie update, allemaal prima. Totdat de rekening kwam...658 euro voor een beurt die niet hoger dan zo’n 400 euro zou mogen zijn. Dat geeft mij een wrang gevoel: als services geld kosten laat dan van te voren weten, zodat ik kan besluiten het wel of niet te doen. Auto gaat voor onderhoud voortaan ergens anders naartoe.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven