Goed, keurig en vriendelijk

Altijd een goede ervaring.

Prima service. Het duurde wat lang, maar daar was ik goed op voorbereid. Verder geen bijzonderheden.

Professioneel maar niet voor oudere auto's.

Ook al was de balie dame zeer aardig en gastvriendelijk, voelde ik me niet heel welkom bij de service balie. Bij de APK keuring werd mij verteld dat enige extra kosten overlegd zouden worden maar dat was niet zo; er werd uiteindelijk 80 euro extra bijberekend om een koplamp vast te schroeven. Dit kwam natuurlijk als een verassing en het lijkt mij ook een beetje overdreven. Ik had het zelf ook makkelijk kunnen doen. Om samen te vatten, waarschijnlijk een erg fijne garage voor nieuwere auto's met motorische problemen maar niet de juiste garage voor wat meer gebruikte auto's of kleine klusjes.

Onderhoudsbeurt RCZ; correcte afhandeling aan de werkplaats receptie.

Van garage Nefkens Veldhoven, nu voor de eerste keer naar Nefkens Eindhoven voor onderhoud van mijn RCZ. Cijfer 10

top geregeld en snel

en bij het ophalen liep deze man mee en haalde het plastic van de stoel en stuur af echt een top service

Goeie service

Ging eerst Altijd naar Neffens in Best ,maar die is helaas weg dus nu voor de 1ste keer naar Eindhoven. Wat een mooi pand en ook fijn geholpen! Auto prima in orde ,tot volgend jaar.

Topservice!

Topservice! Ik was wat verlaat en ze bleven wachten tot na sluitingstijd zodat ik mijn auto op kon halen! GEWELDIG@

zeer tevreden

jaarlijkse apk voor mijn Peugeot 107 laten doen en na 10 jaar weer zonder problemen door de keuring.

Excellente service

Nefkens is telefonisch zeer goed bereikbaar en heel klantvriendelijk in de omgang. Men doet niet alleen waar voor je komt en wat is afgesproken, maar zelfs nog veel meer zoals diagnose van de auto, schoonmaken/wassen van de auto, airco en verlichting controle enzovoort. Kortom een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Klantgericht en goede service

Netjes uitgelegd wat aan de auto moet gebeuren, duidelijke diagnose en last but not least fijne leenfiets

Vlot en adequate afhandeling

Prettige en deskundige medewerkers

Goede service, doen wat ze zeggen.

Er is een prima ruimte om op je laptop te kunnen werken.

Helemaal tevreden

Duidelijk over reparatie

Duidelijke communicatie over de reparatie en de kosten. Je komt niet voor verassingen te staan bij het ophalen van je auto.

procedures en afspraken naleven behoeven verbetering

(3008 Allure SUV 165pk EAT6; nieuw gekocht 2018 bij Nefkens) -leenauto groter dan een 108 vanwege lengte en rugpatient: alleen een 108 beschikbaar. -Bovenop de kleine beurt (269,-) moest blijkbaar ook de remvloeistof worden vervangen (85,-). werd me verteld voordat er naar de auto gekeken was, want dat moet nu eenmaal om iedere 2 jaar. Mijn opmerking: dan hadden jullie dat dus vorig jaar gedaan moeten hebben want de auto is nu 3 jaar! Niets over terug te vinden in syteem, Opmerking was: dan zal de monteur wel hebben getest en was het nog goed vorig jaar, hoewel daarvan niets in systeem te vinden was. Dubbel gevoel: nemen ze nu veiligheid niet serieus; administratie niet of wordt ik nu gewoon getild voor 85,- ? -Safety pack incl navi: de maximum snelheid wordt op dashboard weergegeven, zou door camera in voorruit worden afgelezen. Blijkbaar niet, want sinds de invoering van 100 overdag, blijft Peugeot vrolijk 130 of 120 aangeven. Komt dus gewoon uit Navi en niet van camera, verkoop smoes dus. Daarnaast geeft Navi bij ieder tankstation de literprijs op het scherm weer, is ineens weg na vorige update. Beide zaken expliciet vermeld en gevraagd dit op te lossen, en bij ophalen van auto nog nagevraagd: Ja meneer, zou opgelost moeten zijn. Nou niet dus, geen literprijs te zien, snelheid op snelwegen moet ik nog testen. Bijkomend voordeel: Auto gekocht bij Nefkens Best, dus 5 min fietsen vanaf huis, maar dat filiaal is nu gesloten en ik mag naar Eindhoven, half uur rijden met de auto, om vervolgens zowel bij wegbrengen als bij ophalen een kwartier te moeten wachten voordat ik geholpen werd, want het was druk (..) P.S.: ik ga er maar vanuit dat de standaard beurt naar behoren is uitgevoerd, hoewel ik om 8:37 al een diagnose had waaruit bleek dat eigenlijk alles al gedaan was want overal groene vinkjes bij, behalve bij zaken die als extra werk aanbevolen werden zoals ruitenwisser en banden met profiel van 2,8mm vervangen. Heel vlug gedaan, dat dan weer wel...

Snelheid, vakkundig en betaalbaar ! alleen bij Nefkens

Afspraak gemaakt, meteen gebracht en ingepland. een keurig overzicht vooraf wat er vervangen moest worden. geen verassingen en de auto 24h later kunnen ophalen in gewassen en gepoetste toestand ! daar wordt ik vrolijk van.

Good service

Good and fast service Also all health (COVID) measures are followed.

• Would you recommend us? Yes

Great Service

fast and great service

Goede service en erg klantvriendelijk

Leenfiets fietste fijn en de auto was gewassen en uitgestofzuigd!

Super.

Alles was perfect geregeld en service zeer goed. Auto was ook mooi gewassen.

bandenwissel is weer keurig verlopen.

alles keurig conform Covid-maatregelen. prima service!

Top !

Vriendelijke bediening, accurate hulp, heerlijke koffie, tijdige respons voor ophalen auto, gratis leenfiets !

Wielenwissel winter/zomer duurt bijna 2 uur

Auto gebracht om 09:10 voor het wisselen van de wielen met winterbanden met de wielen met zomerbanden. Waarom moet dit bijna 2 uur duren, de auto werd pas om 10:55 vrijgegeven. Waarom maak je dan een afspraak? Ik neem aan dat de wielen met zomerbanden al klaar lagen?

Vriendelijk geholpen, auto netjes en schoon op tijd klaar

Vriendelijke medewerkers die ondanks de drukte tijd voor je nemen om alles netjes door te nemen. Auto was ruim op tijd klaar en stond blinked schoon weer te wachten.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven