Super goede service

Nemen de tijd voor je, super goede service, geven aan wanneer er acties zijn die voor jou van toepassing zijn.

Olie verversen duurt te lang

Olie verversen heeft bijna 1,5 uur geduurd, ondanks een geplande afspraak.

Alles in één keer: onderhoudsbeurt, APK en bandenwissel en als verrassing auto helemaal schoon

Alles in één keer: onderhoudsbeurt, APK en bandenwissel en als verrassing auto gewassen en uitgezogen. Prima!

Alles volgens afspraak !!!!!!!!!!!!

Personeel vriendelijk en behulpzaam, planning niet altijd goed.

n.v.t.

Altijd goede ervaring bij uw garage.

Ontvangst altijd zeer vriendelijk daarom heb ik bij uw garage al twee nieuwe auto’s gekocht

Prettige vriendelijke service!

Netjes en correct geholpen!

Uitermate tevrede

Gewoon top service

GOED EN EFFICIENT GEHOLPEN

Vriendelijke mensen met kennis van zaken, duidelijke uitleg van de werkzaamheden

Geweldig de service

Ik ben geweldig goed ontvangen de reparatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Snelle en vriendelijke service

Het is fijn dat je hier zo snel geholpen wordt, terwijl je kunt werken met een kopje koffie in de wachtruimte werd mijn auto in no-time gemaakt. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk.

Uitstekende nieuwe ervaring met Nefkens Eindhoven na mijn overstap vanaf Nefkens Veldhoven.

Op alle onderdelen van de bedrijfsvoering in Eindhoven, die ik tot nu toe meegemaakt heb, ervaar ik dezelfde hoge topkwaliteit als voorheen in Veldhoven.

Niet gejaagd Fijne mensen

Goede communicatie en extra probleempje bij ophalen werd direct goed opgelost.

Gewoon goed

Keurig op de hoogte gebracht van geconstateerd gebrek met opgave kosten. Toen auto klaar was netjes bericht hiervan ontvangen en auto gewassen en wel terug gekregen

Prettig vriendelijk en zaken deskunfdig geholpen

Zoals altijd: prima!

Goed en stipt op tijd.

zeer goed, al jaren

Goede en deskundige service

Goed en vriendelijk ontvangst. Duidelijk uitleg over de te verrichte werkzaamheden. Vooraf afstemming over extra werkzaamheden. Auto gewassen en schoongemaakt. Kortom: een prima service

Super!!

Zoals gewoonlijk heb ik een geweldige ervaring gehad. Niets behalve het beste! 10/10!!

Correct geholpen

prima bedrijf, ga zo door!

fijn om online een afspraak te kunnen maken vriendelijke ontvangst, behulpzaam, duidelijke communicatie tijdens afgesproken en bijkomende werkzaamheden.

Alles prima geregeld!

Alles is alles....

Vriendelijke medewerkers. Minpuntje: wachttijd voor een bandenwissel van bijna twee uur vind ik wat lang.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven