Probleem niet opgelost en zekeringenkast deksel onder het stuur viel na onderhoudsbezoek
Mijn ervaring met Nefkens Eindhoven sinds 2019 tot het laatste onderhoudsbezoek was heel goed (9-10). Helaas is dat bij het laatste onderhoudsbezoek veranderd.
Daar waren er twee tekortkomingen bij :
1) Er was een probleem dat er een geluid van de voorkant van de auto geldt als hij over een drempel rijdt. De auto was nagekeken en de bron van het geluid kon niet worden bepaald. Ik dacht dat ik de eerste niet kon zijn die dit probleem had. Inderdaad, na een lange zoektocht op youtube en het internet was het het geval en ik vond de bron; een elastiekje in de strut mount. Eigenlijk, het was eenvoudige controle (de motorkap openen dan de schokbreker een beetje draaien). Ik vraag me af waarom deze controle niet is uitgevoerd en wat het voor zin heeft om naar een erkende Peugeot-werkplaats te gaan als zo'n eenvoudig probleem niet kan worden opgelost en ik kan mezelf de oplossing vinden. Ik ga dit klusje ergens anders laten doen.
2) Het tweede punt is eigenlijk erger. Een dag later na het onderhoudsbezoek, viel het deksel van de zekeringkast onder het stuur op mijn benen tijdens het rijden. Er is een plastic schroefje dat moet worden gedraaid om het deksel van de zekeringkast vast te zetten. Dat was na het onderhoud niet gedaan, daarom was het niet vast. Behalve afgeleid worden tijdens het autorijden, vind ik dat niet professioneel.
Het is niet helemaal slecht. De mensen daar zijn vriendelijk en ook eerlijk. In het eerste punt kreeg ik een suggestie, maar ik was verteld dat deze suggestie het probleem niet zou helpen en niet noodzakelijk is. Tevens waren alle onderhoudsbezoeken voor dit onderhoudsbezoek goed, maar voorlopig zoek ik andere alternatieve pleken voor het onderhoud van mijn auto.