Voor herhaling vatbaar!

Klantvriendelijk.

Uitstekend geholpen

De auto is correct afgehandeld . En ook nog gewassen. Leenfiets was ook aanwezig. Goed geholpen door medewerker

Goede communicatie, veel begrip en goede kwaliteit

Het advies voor deze beurt en APK is duidelijk, het overleg over de te verrichten reparaties is duidelijk en kon nog op dezelfde dag worden uitgevoerd. We zijn tevreden, groot vertrouwen in de technische staat van de auto en met een glimlach wegrijden.

Werkzaamheden naar tevredebheid uitgevoerd

Rare situatie

Afspraak gemaakt voor bandenwissel en 50.000km beurt. Bij aankomst afspraak doorgenomen, geen commentaar. Na een uur wordt ik gebeld door Van Mossel (Hapert) dat zij mijn auto komen ophalen bij de Peugeot dealer om de beurt te doen. Ook blijken mijn banden niet op de locatie aanwezig te zijn. Dit had ik liever van tevoren gehoord, ten eerst had ik dan misschien gelijk bij Van Mossel een afspraak gemaakt en ten tweede had ik liever 1x mijn auto kwijt geweest. Nu moet ik nog wachten tot mijn banden er zijn en opnieuw een afspraak maken... Verder OK, auto kwam gewassen terug. Ik weet nu alleen niet welke dealer dat heeft gedaan...

Erg klantvriendelijk en goed geholpen

Ik kreeg gratis vervangend vervoer als klant die al lang bij Nefkens komt en werd op mijn verzoek, van tevoren op de hoogte gebracht van extra kosten. Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Super snel, professioneel en heel vriendelijk

Super snel, professioneel en heel vriendelijk

Goede informatievoorziening, goede service

Prima APK + onderhoud uitgevoerd.

Een dikke 10!

Probleem niet opgelost en zekeringenkast deksel onder het stuur viel na onderhoudsbezoek

Mijn ervaring met Nefkens Eindhoven sinds 2019 tot het laatste onderhoudsbezoek was heel goed (9-10). Helaas is dat bij het laatste onderhoudsbezoek veranderd. Daar waren er twee tekortkomingen bij : 1) Er was een probleem dat er een geluid van de voorkant van de auto geldt als hij over een drempel rijdt. De auto was nagekeken en de bron van het geluid kon niet worden bepaald. Ik dacht dat ik de eerste niet kon zijn die dit probleem had. Inderdaad, na een lange zoektocht op youtube en het internet was het het geval en ik vond de bron; een elastiekje in de strut mount. Eigenlijk, het was eenvoudige controle (de motorkap openen dan de schokbreker een beetje draaien). Ik vraag me af waarom deze controle niet is uitgevoerd en wat het voor zin heeft om naar een erkende Peugeot-werkplaats te gaan als zo'n eenvoudig probleem niet kan worden opgelost en ik kan mezelf de oplossing vinden. Ik ga dit klusje ergens anders laten doen. 2) Het tweede punt is eigenlijk erger. Een dag later na het onderhoudsbezoek, viel het deksel van de zekeringkast onder het stuur op mijn benen tijdens het rijden. Er is een plastic schroefje dat moet worden gedraaid om het deksel van de zekeringkast vast te zetten. Dat was na het onderhoud niet gedaan, daarom was het niet vast. Behalve afgeleid worden tijdens het autorijden, vind ik dat niet professioneel. Het is niet helemaal slecht. De mensen daar zijn vriendelijk en ook eerlijk. In het eerste punt kreeg ik een suggestie, maar ik was verteld dat deze suggestie het probleem niet zou helpen en niet noodzakelijk is. Tevens waren alle onderhoudsbezoeken voor dit onderhoudsbezoek goed, maar voorlopig zoek ik andere alternatieve pleken voor het onderhoud van mijn auto.

Prettig, informatief en vriendelijk contact

Ik ben prettig geholpen en tussendoor goed geïnformeerd over extra werkzaamheden. Fijn dat de auto ook mooi schoon was bij ophalen.

doorzetters

Ik heb best wel wat problemen gehad met de auto maar daar kan de garage natuurlijk niet altijd iets aan doen. altijd vriendelijk en uiteindelijk problemen verholpen

Altijd goede service en erg vriendelijk personeel. Afspraak auto erg snel en meestal kun je er op wachten met een heerlijk kopje koffie erbij.

Hofelijk en uitstekend

Hofelijk ontvangst en uitstekend service. Auto schoon opgelevert met een uitgebreid en overzichtelijk rapport.

klantvriendelijk

Snel opgave kosten en advies

Prettige bandenwissel

Bandenwissel keurig uitgevoerd. Auto netjes afgeleverd. Jammer dat de afhandeling toch minimaal zo’n anderhalf uur duurt. Dit zijn de ervaringen van de vorige bandenwissels. Ik heb een volledige set met velgen, dus alleen eraf en weer erop. Moet in half uur kunnen. Deze keer toch wel genoodzaakt om vervangend vervoer te kiezen. Dit zijn echter weer extra kosten. Wanneer door betere planning deze werktijd tot maximaal een uur wordt teruggebracht (in-uit) is het voor mij acceptabel te wachten. Dan moet een 10 mogelijk zijn.

Ik benvVriendelijk en duidelijk te woord gestaan. De onderhoudservice is goed en vlot uitgevoerd.

Snel, duidelijk en netjes

Vriendelijk personeel. Duidelijke communicatie en informatie. En vlotte hulp. Reparaties in een duidelijk overzicht en waar nodig telefonisch toegelicht indien gewenst. Vlotte reparatie en APK. Alles wat ik van een garage en service wens en verwacht.

Klantvriendelijkheid , duidelijkheid van de heren aan de balie en goede afwerking van de reparatie.

Snel, efficiënt en zeer klantvriendelijk

Goede services en snel geholpen!

Eerste keer gekomen maar zeker niet de laatste keer. Onderhoud van mijn auto doe ik voortaan daar.

vriendelijk, correct en goede informatie

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven