Fijn bedrijf, waar ik met plezier 34 jaar heb gewerkt !.

Snel, ook al was het druk

grote klasse

Sinds begin jaren 90, vorige eeuw, rijd ik Peugeot en altijd in onderhoud bij Nefkens in Eindhoven en dat zegt, denk ik, al genoeg. Vriendelijke groeten, L.Raaijmakers

Alles uitstekend nagelopen en waar nodig gerepareerd. Ook goede communicatie over de te nemen stappen in het vervangen van de banden!

Goede service voor auto en bestuurder.

Goede en snelle service

Service was prima, goed en volgens afspraak. Was 1 klein twistpunt met de banden, maar ook dat was snel opgelost. Wel vervelend dat ik daar zelf over moest beginnen. Maar al met al dit tevreden.

Duidelijk behulpzaam vriendelijk en eerlijk

Prima service, duidelijke uitleg, behulpzaam en to the point

Communicatie niet goed

Mijn auto werd afgelopen vrijdag APK gekeurd en er zou ook naar de terugroepactie worden gekeken. Ik had een week daarvoor een motor storingsmelding gehad en die zou ook bekeken worden want deze had mogelijk ook te maken met de terugroepactie. Ik hoorde de hele vrijdag niets en heb uiteindelijke tegen het einde van de middag zelf gebeld. Nee hij was nog niet klaar en zou ook niet meer af komen die vrijdag. Maandagmiddag het zelfde verhaal - rond 16:15 maar zelf gebeld. Nee hij was nog niet klaar en ik was wederom niet gebeld. Terwijl ik gelijk die ochtend alles online goed had gekeurd. Na wat navraag werd mij verzekerd dat de auto de volgende dag rond het middag uur klaar was, maar dat die over een week of 5 wel nog terug moest komen. Dinsdag in de loop van de ochtend werd ik gebeld dat de auto klaar was en ik de auto op kon halen. Toen ik vroeg wanneer ik terug moest komen wist de service balie medewerker dat niet. Maar na navraag was dit niet meer nodig. Ik heb betaald en ben weggegaan. Geen prettig gevoel overigens (vanwege de algehele communicatie, de uitlees kosten en de onduidelijkheid of het nu echt wel een nieuw onderdeel is wat er in gezet is) - wel was de auto mooi gewassen - niet gestofzuigd binnen terwijl ik dacht dat dat wel op dat online formulier stond. Overal gewoon geen voldoende hoe zeer mij dat ook spijt.

Met Joep en monteur zeerGoed geholpen

Met de remmen was het een en ander mis. Advies gekregen hier niet verder mee te rijden. Probleem goed opgelost.

Klantvriendelijke benadering.

Ik bezoek al heel lang deze garage en altijd heb ik het gevoel dat ze mij als klant serieus nemen. Ik geef daarom een 10. Met als opmerking dat voor mij een 8 of 9 ook prima is.

Perfect tevreden

I.v.m. een defecte knalpijp heb ik de auto aangeboden voor reparatie. Na de gestelde diagnose heeft men mij gewezen op nog andere onkosten, die mogelijk in de toekomst, zouden kunnen optreden, wat ik zeer op prijs stelde. Ik heb de reparatie toch laten uitvoeren en deze is ook naar tevredenheid uitgevoerd. Ik heb een leenauto meegekregen tegen gereduceerd tarief. Tevens ben ik zeer tevreden over het klantgericht meedenken van de heer Cliff Kuijpers.

Goede service!

Goede service Heldere uitleg Vriendelijke medewerkers

Positief

Afhandeling altijd professioneel. Afspraken bevestigen, correcte ontvangst, overleg over vervangingen, goede begeleidingen bij ophalen van de auto. Wel jammer vind ik, maar dat betreft de hele Peugeot organisatie, dat ik geen auto meer kan leasen , (ben 80) terwijl dat wel kan bij de ANWB en bij Kia. Moet ik toch uitkijken naar ander merk. Overigens Kan ik wel een Peugeot leasen bij de ANWB.

Ok

Een organisatie foutje

Dat het goed gebuurt is. Een 10

Alles netjes gedaan

Gelukkig hij doet het weer naar behoren

Werd snel en correct geholpen, probleem werd getackeld en opgelost Dus ik weer als blije rijder de garage uit.

Netjes geholpen en afspraken nagekomen

Wederom netjes geholpen, contact verloopt goed en afspraken worden nagekomen

Goede sevice

Zie hier boven

Gewoon prima

Duidelijk volgens afspraak, gewoon prima

Wind mee en wind tegen

Hoewel ik bijzonder teleurgesteld was over de werkelijke inhoud VH plus pakket XL en de betekenis van een waardebon twv €75 en de toezegging van een elektrische fiets werd deze klacht wel serieus behandeld .

Goed en snel geholpen

Snel en goed geholpen. Geen overlast eraren.

Goed en snel

Goede en vriendelijke service

Vriendelijke receptionist en duidelijke communicatie over de reparaties, wanneer de auto klaar zou zijn en de kosten.

Een hele goede service

Zeer vriendelijk personeel en goede service

Mijn auto ziet er (8 jaar oud) als nieuw uit en hij rijdt super!

Alles keurig volgens afspraak gedaan en daar bovenop keurig gepoetst van binnen en buiten.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven