Excellent service

Fast, good information

Netjes geholpen

Gewoon goed, Door Peugeot gebeld voor een beurt. Dan hoef ik dat in ieder geval niet te vergeten.

Alles prima geregeld!

Zie hierboven.

Goede service, fijne werkplekken, alleen geen veilige WiFi.

Erg prettig geholpen. Dat de mogelijkheid er is om te wachten tot de auto klaar is wordt zeer gewaardeerd. Koffie is goed. Het gasten wifi netwerk is niet met een wachtwoord beveiligd dit is zeer onveilig.

Gemengd

Naar Nefkens gebeld zodra ik de melding kreeg: Storing emissiesysteem. Na onderzoek werd mij verteld dat collega in werkplaats had gezegd dat dit kwam door slecht onderhoud. Als beiden dit in mijn dossier hadden geverifieerd, hadden ze kunnen zien dat hij altijd door Nefkens is onderhouden en al zijn noodzakelijke beurten heeft gehad. Vind het niet passend om de cliënt hiervan te beschuldigen. Of zegt het dan iets over de kwaliteit van de werkplaats? Heb vertrouwen wel dat de reparatie correct. is uitgevoerd.

Parkeren was die dag even een uitdaging

Parkeren was die dag even en uitdaging i.v.m. werkzaamheden. Verder prima geholpen.

snelle service

vanwege een storingsmelding gelijk langs de garage gereden. Ze hebben me tussendoor ingepland en de storing verholpen.

Prijsopgave vooraf Info bij extra kosten Auto gewassen en interieur gezogen Voor mij een dikke 10+

Ik ben goed geholpen en hebben me ook uitgelegd waarom ik zo n dure beurt nodig had daar ik nog maar HEEL weinig km had gereden jammer dat hij niet gepoetst was

Zeer goede service!

Klantvriendelijk en gedegen

Klantvriendelijk en gedegen Meedenkend en adviserend ook op basis van nuttige adviesrapporten. Zit een beetje klem in het harnas van de Peugeot organisatie, waardoor de klant toch niet in de gelegenheid wordt gesteld uitstekende niet Peugeot gemerkte onderdelen zoals een distributieriem, multiriem en waterpomp van bijvoorbeeld Gates te kopen, waardoor het totaal van de reparatie offerte bijna hoger is dan de verwachte inruilwaarde van de 20 jaar oude prima Peugeot 807. Het resultaat is dan toch dat de klant uitwijkt naar een bijna 40 % goedkopere reparatie bij een Vakgarage. Enige creativiteit hierin is aan t bevelen tot klantbehoud.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven