Prima geholpen en nette aflevering.

Efficiënt

Vriendelijk en snel

Matig

Moest 2x terug voor resetten

Zonder afspraak toch supersnel geholpen

Op goed geluk langs gereden met een vage melding van de boordcomputer. Ondanks dat ik geen afspraak had kon ik toch vlot geholpen worden en is het probleem opgelost. Super service !

Goed verlopen

Auto afhalen probleem na half 6 volgens sommige mensen We werken tot 5 in Veldhoven kom gelijk na werk auto halen

Netjes en beleefd

Tijdens het wachten goeie koffie

Volgens afspraak snel en soepel geholpen

Alles was snel en voorspoedig volgens planning verlopen

Vriendelijk en snelle service

Vriendelijk en snelle service

Ronduit slecht

Ze laten niets weten. Bekend dat ik zelf er niets over mag beslissen maar mijn werkgever. Echter beslissen ze iets en word ik niet op de hoogte gesteld waardoor ik dag daarna weer terug moest en ze me het toen tussen neus en lippen vertelde.

Heel goed en vriendelijke

Dat mijn Peugeot 207 met uiterste zorg + professionaliteit is behandeld was goed te merken en te zien! Lof!!

Perfect en snel geholpen

Zonder afspraak meteen en goed geholpen

zoals gebruikelijk een goede service en prima klantvriendelijkheid

nvt

Zeer slechte service en klantvriendelijkheid

Bij binnenkomst zeg ik goedemorgen tegen de receptioniste maar en komt geen goedemorgen terug. Ondanks dat ze niet aan het bellen was of iets dergelijks. Vervolgens zit er een of andere dislect achter de balie die mijn kenteken nog niet op kan lezen. En diezelfde persoon durft voor het evt. vervangen van een kentekenplaat lampje en het evt. vervangen of terugbuigen van een moterkapsteun een bedrag te offreren van ca. €130,00. Dat is toch van de zotte. Tenslotte heb ik aangevraagd om te blijven wachten op mijn APK keuring. Bij aanmelden vroeg ik nog hoe lang het ongeveer kon duren. Dit zou 30-45 min. kunnen duren. Uiteindelijk heb ik echter 1,5 uur moeten wachten.

Bandenwissel, zoals het hoort

Goed geholpen. Kon er op wachten. Auto weer netjes ter beschikking gesteld.

Goede service en prettig geholpen.

Goede service en prettig geholpen

Prima geholpen

Ter plekke kunnen wachten , had ook een leenfiets mee mogen nemen. Wifi beschikbaar , lekkere koffie. Auto weer in orde, top.

Vriendelijke bediening

Je word vriendelijk ontvangen, en kunt tijdens het wachten een goed kopje koffie met krantje lezen en door free WiFi je telefoon gebruiken.

Erg tevreden.

De auto was toe aan een jaarlijkse beurt en werd glimmend afgeleverd. Top!

Helemaal goed

Perfect geregeld en ook het vervangend vervoer helemaal top

Altijd correcte afhandeling

Positief Duidelijke analyse rapport, soms lastig om vanuit analyse rapport aan te geven welke reparaties uitgevoerd mogen worden. Lastig om eenmaal gemaakte keuze te wijzigen in het menu nadat je akkoord hebt gegeven Altijd nette en correcte afhandeling en overzicht rapport van de uitgevoerde reparaties

Zeer vriendelijk geholpen!

Zeer vriendelijk geholpen!

Zeer goede service !!

Zeer tevreden ik word altijd erg goed geholpen en er wordt naar mijn wensen geluisterd. Fijn dat de auto ook wordt gewassen. Super!

zie hieronder

Duidelijke afspraken, snelle afwikkelingen, geen verrassingen en prettig contact.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven