Prima afhandeling volgens afspraak

Prima afhandeling volgens afspraak

Prima geregeld, alweer

Was maar een APK, met even een extra controle op een piepende rem. Gelukkig niets bijzonders gevonden en zoals afgesproken na 1 uur weer klaar.

duur voor een accucontrole

ik vind het duur voor een accucontrole.

kundig personeel

Snelle inspectie van euvel aan de auto.

Top geholpen

Ik kon gelukkig nog dezelfde dag geholpen worden bij een motorstoring. Snel en vakkundig opgelost

Fijne service en vriendelijk personeel

De medewerkers hebben me prima geholpen met mijn vragen en heb er prettig kunnen werken. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en zaken die gedaan zijn.

goed is goed genoeg

Een ding is vervelend voor het maken van een werkplaats afspraak moet je ver van te voren plannen. Zeer drukke agenda hebben ze

Service op maat

Prima geholpen aan de balie bij het afleveren en de inmiddels vertrouwde werkwijze met de gemailde diagnose en het reparatie-overzicht werkt ook perfect.

Niet echt vriendelijk

Ik had 2 dagen telefonisch gesprek had voor het herstellen van mijn auto. Toen ik aankwam wist niemand er van, de beste man was ook niet vriendelijk. Uiteindelijk auto kunnen achter laten.

Banden verkeer besteld

Helaas een andere dag moeten terugkomen om verkeerd bestelde banden alsnog te vervangen.

afgesproken werk

duidelijke afspraak gemaakt met kosten overzicht, en als afgesproken zo is alles ook geregeld, prijs is prijs en een leenfiets zodat ik niet naar kantoor hoefde te lopen :-)

Positief

uitstekende ervaring.

Good experience for the past year

Good experience over the last year and a half, always very efficient and the repair and maintenance suggestions and options seem reasonable.

• Would you recommend us? Yes

Altijd helemaal goed

Vriendelijke personeel

Goed geregeld

Optijd klaar en netjes online rapport met acties en bevindingen. Helemaal goed.

Goed geregeld, snel en auto weer helemaal schoon.

Fijn contact. Altijd snel en behulpzaam: auto wordt naderhand helemaal schoon afgeleverd.

Bandenwissel snel afgehandeld

Afspraak voor bandenwissel gemaakt, die is snel en netjes uitgevoerd . De thee was lekker, de bank zat prima, dus wachten tot de auto klaar was was geen straf!

Perfecte service, fijn personeel

Duidelijk aangegeven wat er ging gebeuren aan auto , duidelijke prijsopgave en vriendelijk personeel.

Professioneel behulpzaam helder

Een hele fijne garage met professionele en vriendelijke medewerkers die helder communiceren. Auto is altijd naar wens gerepareerd. Zeer tevreden!

Prima geholpen

De is wederom helemaal top top

Snelle vriendelijke service

Zie boven, bovendien hele vakbekwame monteurs die er voor zorgen dat wij veilig de weg op gaan.

Alles goed geregeld, fijne sfeer, prettige mensen

Alles goed geregeld, fijne sfeer, prettige mensen

Probleem opgelost

Probleem opgelost en flexibiliteit bij de afhandeling

Perfecte service. Prettige medewerkers.

?.

Van A tot Z prima in orde

Het hele onderhoudsproces is van aanmelding tot afronding goed doordacht en er wordt niets aan het toeval overgelaten. Alles is tot in de puntjes geregeld.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven