Klantvriendelijk en correct uitgevoerd

Correct volgens afspraak uitgevoerd., zoals ik gewend ben bij u

Service zoals het hoort

Zoals altijd vooraf bekend water de kosten zijn. Alle bijzonderheden en extra’s worden afgestemd en pas na akkoord uitgevoerd. Dus geen verrassingen m.b.t. kosten als je de auto ophaalt.

Snel en correct!

Duidelijke communicatie over extra onderhoud. Fijn dat er behalve een smsje er ook even gebeld wordt dat de auto klaar is. En altijd fijn dat de auto gewassen wordt! ;)

netjes cfm afspraak en goed behandeld.

goed, aanbeveling waard

Netjes afgehandeld.

Kreeg een telefoontje wanneer de auto klaar was. Hij was zelfs schoongemaakt. Wat een verrassing.

Alles goed verlopen, auto mooi gewassen en op tijd klaar

Een kapotte koplamp werd tussendoor, zonder afspraak, snel vervangen. Heel fijn want nu kon ik zonder oponthoud naar mijn afspraak.

Excellent quality and fast service

Excellent quality and fast service, however the price/performance ratio is too high.

Prettig en vriendelijk

Zeer vriendelijke ontvangst en beloftes die gedaan worden, worden ook waargemaakt.

Lang gewacht

Ik had een afspraak om 8:00 voor het monteren van de winterbanden, de afspraak zou 1 uur duren waarop ik mijn planning had aangepast. Helaas duurde de afspraak anderhalf uur! Ik verbaas me over het feit dat een mijn inziens simpele handeling zoals het monteren van winterbanden een half uur kan uitlopen.

Wij zijn op een professionele behandeld

We werden vriendelijke geholpen en met de juiste uitleg vriendelijke groeten

Heel eerlijk advies.

Al schrok mijn dochter van de prijs wat er aan werkzaamheden aan haar auto in principe verricht moest worden kregen we een eerlijk advies. De reparatie is anders opgelost.

Al jaren klant en zeer tevreden

UW SERVICE IS VAN GOEDE KALITEIT.

uw service is van goede kwaliteit.

Betrouwbaar en eerlijk

Mijn auto is inmiddels 17 jaar oud, ruim 265.000 km gereden. Bij elke APK ook onderhoudsbeurt met af en toe dan ook een noodzakelijke reparatie of vervanging. Regelmatig vraag ik of de auto dat soort kosten nog wel waard is. De showroom staat vol met aantrekkelijke vervangers, waar ik dan altijd even nieuwsgierig tussendoor loop. Toch vertellen ze me eerlijk dat de auto technisch nog helemaal betrouwbaar is en wordt ik op geen enkele manier verleid om bij hen een andere auto te kopen. Mijn auto rijdt nog steeds als een zonnetje.

Zoals altijd zeer tevreden

Klantvriendelijke medewerkers

Unhappy faces,fastfood like service

Not even a single word was talked about my maintenance job.You should have summarized your maintenance activities during the takeover.Only got a paper with not much details.

• Would you recommend us? No

Werkplaatsreceptie stug en onvriendelijk, werkzaamheden prima

Parkeren was groot probleem. Ik vond de werkplaatsreceptie stug en niet vriendelijk. De koffie was lekker. Bandenwissel is prima uitgevoerd. Onderzoek naar het niet functioneren spraakgestuurde navigatie leverde geen resultaat op, ook werd geen mededeling gedaan over mogelijke vervolgacties. Nadat de auto klaar was werd ik van verre geroepen en begon ze zoektocht samen met dezelfde receptiemedewerker naar mijn auto. Deze stond ingesloten tussen 2 andere voertuigen en ik kon wegrijden, aar ikzelf dat dat mij niet ging lukken. Uiteindelijk heeft de medewerker met veel moeite mijn auto uitgeparkeerd en kon ik vertrekken.

All my questions were answered in time.

My car was maintained as expected. All is good.

Goed, vriendelijk en op tijd

Ok

vooraf bericht over onkosten en nette afhandeling

Ik heb goede ervaring met Nefkens. De benadering is altijd correct en je voelt nog dat “de klant koning” is . De nodige reparaties worden altijd keurig van te voren doorgegeven zodat je weet waar je aan toe bent. De auto is bij Nefkens gekocht en vanaf de aanschaf in onderhoud . Kortom : klantvriendelijk, correct en goede service . Gr. J.Vermeulen Eindhoven

Keurig ontvangen ,en de auto netjes afgeleverd

Helemaal tevreden over de ontvangst,en de leenauto stond klaar! Ook over de aflevering was goed geregeld ! Auto was weer netjes gewassen !

Snelle service en meedenken in oplossingen

Na een lekke band wordt er meegedacht om meteen de winterbanden te monteren, aangezien deze al in de planning stonden voor een week later.

Vriendelijk personeel, heldere uitleg, prettige faciliteiten.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven