Prima ervaring

Ik kreeg een keurig rapport via de mail met 1 punt dat aangepakt moest worden voor de APK, en een lijstje met aanbevelingen. Daarbij kon ik zelf aangeven of ik die aanbevelingen ook gefixt wilde hebben, of dat ik dat zelf zou doen. Daarna kreeg ik keurig bericht via de mail en via SMS toen de auto klaar was.

Nette balie-afhandeling, goed onderhoud en prima communicatie

Snel en vakkundig geholpen

Snelle hulp

eenvoudig binnenlopen zonder afspraak en we werden geholpen op het inloopuur. TOP!

Ervaring is van redelijk tot goed

Bandenwissel is gewoon goed uitgevoerd met een software update. Alleen de auto stond alweer klaar voor het pand en heb ik nog een uur moeten wachten voordat er iemand kwam vertellen dat de auto klaar was.

Ik werd hartelijk ontvangen en mijn auto is zsm gemaakt.

Alles was super

Klantvriendelijk

Meteen geholpen voor kleine reparatie

Netjes geholpen

Netjes geholpen

alles vlot en simpel

Niets toe te voegen

Fantastisch!

Ik heb een privé situatie uitgelegd, hoe hier mee om is gegaan is in één woord geweldig! Goed meegedacht, waarvoor dank!!

Auto gebracht voor APK, snel en probleemloos geregeld. En de prijs was ook top!

Snel en vakkundig

Fijn dat je mag kiezen uit drie mogelijkheden om thuis te komen Je wordt door mail op de hoogte gehouden wat er met je auto aan de hand is Je krijgt vantevoren te horen hoeveel het ongeveer kost heel fijn Je wordt zeer vriendelijk ontvangen en ook bij het ophalen zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen om bij je auto te komen waar ze de plastic hoezen van je stuur en stoel afhalen Je krijgt je auto gewassen en gezogen terug Top service!!!

Alleen slecht telefonisch bereikbaar

geweldig

ik heb het ervaren als een geweldige beleving.

alles volgens afspraak gedaan zeer correct geholpen

Vriendelijk maar weinig accuraat

Een vriendelijke behandeling en verblijf. Toch miste ik echte betrokkenheid bij mijn probleempje.

Snelle service, bandenwissel in 45min

Conform wens!

Plezierig en vakkundig

Jaarlijkse basis onderhoudsbeurt, bandenwissel en verlenging Vip kaart. De vraag is nog wel wat nu echt het inhoudelijk verschil is met een "gratis" seizoencheck vanuit de VIP kaart behalve olie verversen/oliefilter vervangen en waarom olie verversen/oliefilter dan tot de totaalprijs van de onderhoudsbeurt leidt??? Ook het min of meer bijna verplichte vervangen van diverse filters bij beperkt aantal gereden kilometers roept jaarlijks vragen op of die kosten echt wel nodig zijn. Er zou iets flexibeler kunnen worden overlegd/meegedacht bij het maken van de afspraak Ook het aftanken met slechts 11 km gereden en 1.6 liter bijgetankt Peugeot 108 roept vragen op of de voorgaande aftank wel correct was uitgevoerd?

prima, alleen jammer dat er geen leenauto beschikbaar was.

zie boven

Prima werk,vriendelijke medewerkers!

Al jaren super tevreden bij Nefkens,altijd klaar om je op een positieve manier te helpen!!

Uitstekende service!

Zeer prettige en deskundige service!

Weinig actief op de hoogte gehouden

Moest zelf steeds bellen om te vragen naar de status, ook wanneer bleek dat er een verkeerde kabel geleverd was en de reparatie een dag langer duurde, of wanneer de auto wél gerepareerd en weer klaar was. Vervolgens werd me aan de balie nog verteld dat de auto pas de volgende dag klaar zou zijn, wat bij navraag weer niet klopte. Kosten waren wel 10 euro lager dan initieel ingeschat. Verder kan ik alleen maar er van uitgaan dat het goed gerepareerd is.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven