Treurige achteruitgang van de kwaliteit van medewerkers
Op donderdag 2 nov. jl. belde ik met de receptie om aan te geven dat mijn auto herhaaldelijke signalen vertoont die ernstig zijn (rood). Receptioniste vroeg niet door, hield ruggespraak met de werkplaatsreceptie en het antwoord was: 'dat is dan de vermoeidheid van de bestuurder.' Ik gaf aan dat ik me totaal niet geholpen voel omdat het antwoord complete onzin is, dus dit aangegeven en gezegd, dat dit niet kan omdat de signalen bij het starten komen. Receptioniste belde weer met werkplaats en vervolgens was het antwoord: 'kom maar langs.' Ik vroeg 2x door of dit zo maar kon en het kon allemaal.
Aangegeven dat ik maandag 6 nov. langs zou komen.
Receptioniste had hier geen aantekening van gemaakt, melding was noch in het systeem, noch bij de werkplaats doorgegeven.
Deel 2 van het verhaal:
Maandag wist men dus van niets, maar men zou kijken. Dame aan de balie voor de werkplaats stond mij te woord. Aangegeven dat ik met receptioniste had gesproken en dat dit doorgegeven wordt, te meer omdat het al de 3e keer is dat - als ik bel - niets wordt doorgegeven en vastgelegd. Geen reactie van dame, ze deed zo alsof zij mij niet hoorde.
Wel fijn dat er tijd was om meteen te kijken. De diagnose was een kapotte accu, dus niks: 'vermoeide bestuurder.'
Ik vroeg hoe lang dit duurt en het antwoord van dame was: 'een half uur.' Ik heb hier nog 1 uur gezeten, zonder dat zij naar me toe kwam om aan te geven dat het misschien iets langer duurt. Dus zelf navraag gedaan en het antwoord: 'oh ja, het duurt wel erg lang.'
Nog 20 minuten gezeten tot de auto eindelijk klaar was.
Dame liep mee naar de auto, aangegeven dat zij de volgende keer als zij zelf ziet dat het langer duurt even naar mij (= klant, tegenwoordig een moeilijk begrip) toekomt om pro-actief door te geven dat het wat langer duurt.
Dus door de werkplaats voel ik me optimaal geholpen, de receptionistes vind ik simpelweg waardeloos en in dit geval ook de dame aan de balie van de werkplaatsreceptie.