Goed, maar afspraak klopte niet

Ik had een afspraak voor de 60000 beurt met apk maar toen ik in de garage kwam bleek de afspraak niet te kloppen, dus alleen apk gehad en nieuwe afspraak voor 60000 beurt gemaakt. Jammer maar helaas.

Mooie zaak. Weinig parkeerplekken

Beetje onverschillige baliemedewerkers. Niet onvriendelijk en veel uitleg over gedane werkzaamheden.

Snelle service

Goede communicatie.

Ik ben tevreden over de werkwijze. Makkelijk en efficiënt.

Afgestemde planning werd gevolgd

Prima planningstool voor onderhoud en aanvullende wensen. Ontvangst vriendelijk en met verificatie van hetgeen vooraf was afgesproken. Auto binnen een halve dag gereed, nabespreking over hetgeen gedaan is.

Komt afspraken na, verricht de juiste werkzaamheden en communiceert op een prima manier

Auto via internetsite snel aan kunnen melden en inplannen. Afspraken bij garage in Eindhoven zijn goe nagekomen. Ook het greedmelden van het voertuig werd snel en op een correcte wijze uitgevoerd. Mijn auto was zelfs door de wasstraat geweest.

Goed en kundig geholpen

Was een 10 geweest als ik niet nog een vervolg afspraak heb moeten maken ivm terugroepactie waar het onderdeel niet van op voorraad was.

Duidelijk en snel

Probleem verkent met monteur en dezelfde dag was t opgelost

Zeer klantvriendelijk en deskundig.

Als erg prettig.

Goede uitleg en begrip naar de klant.

Kosten van de reparatie waren hoog. Hier is goed uitleg over gegeven en er is tijd gegeven om hier over te beslissen. De tegemoetkoming in de kosten was een goed gebaar. Dank daarvoor

TOP GARAGE!!

NEFKENS EINDHOVEN: TOP!! Altijd bereid om je te helpen. Dankjewel mensen van de werkplaats en de receptie.

Fout verholpen, maar van korte duur

Melding motorstoring verholpen, maar na 1dag weer terug

Prima, maar volmaakt is onmogelijk.

Keurig. Ik werd gebeld met de boodschap, dat iets moest gebeuren, waar ik voor terug zou moeten komen. Ik was aangenaam verrast, dat toen ik de auto kwam ophalen de noodzakelijke herstelwerkzaamheden toch waren verricht.

Soepele afhandeling

niks op aan te merken

Servicebeurt en APK, én klaar en gewassen voor 13:00. En een bijna nieuwe huurauto voor de tussentijd. Prima geregeld.

Keurige afhandeling

Lopen zelfs in de regen mee naar de auto. Top service.

Prima!!!

De APK keuring is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Auto op de gewenste tijd afgeleverd en snel daarna na een berichtje de auto opgehaald.

Was perfect.

I had issue with the light, and it was solved in the same day.

• Would you recommend us? Yes

goede service en uitleg

ik kwam onaangekondigd bij de werkplaats-receptie, maar mijn auto kon toch meteen gecontroleerd worden. De service was prima en de uitleg van de rekening goed.

Mijn ervaring is positief

Mijn ervaring is positief. Ik ben op een vriendelijke en adequate manier geholpen. Service en begeleiding naar de eindfase is prima.

Gedaan zoals afgesproken.

Wachttijd duurde iets langer doordat er meet inkopers waren zoals ik.

Voor de 2e keer onderhoud laten uitvoeren en ben goed en correct geholpen. Te verrichten werkzaamheden zijn in overleg bepaald. Als voorbeeld: Remblokken kunnen nog 15000 km mee, gezien de jaarlijkse kilometers kunnen we dus wel wachten tot de volgende beurt.

Super vriendelijk en professionele garage! Top behandeld.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven