Super vriendelijk en professionele garage! Top behandeld.

goede service, met vriendelijk personeel.

Goede service, vriendelijk personeel.

Bij onderhoudsbeurt is vooraf bekend wat de kosten zijn, dus geen verassingen. Ook fijn dat de auto weer schoon(gewassen) wordt afgeleverd.

Zeer klantvriendelijk en prima service

Oog en oor voor de klant. Er is koffie en de wachtruimte is gezellig en ruim.

Jaarlijkse APK, zeer efficiënt

Eigenlijk het gehele proces vanaf het online inplannen van de afspraak, het afleveren tot het kunnen ophalen van de auto ging gesmeerd. Je ziet duidelijk dat Nefkens er een strakke planning op na houdt.

Naar verwachting

Naar verwachting, communicatie is efficient en duidelijk.

Zeer professioneel en zeer goed klantcontact

Zeer professioneel en zeer goed klantcontact

Zeer klantvriendelijke receptionisten.

Omdat de voor mij gereserveerde vervangend vervoer auto nog niet terug was gekomen uit een reparatie is er alles aan gedaan om alsnog een “automaat” ter beschikking te krijgen. Dat gelukte wonderwel door een demo 2008-e te leveren. Bleek een aangename verlengde proefrit op te leveren. Voorts werd zeer transparant voorafgaand aan het uitvoeren van de onderhouds beurt/ APK keuring getoond welke kosten daarmee gepaard zouden gaan en tot mijn genoegen was het factuurbedrag daaraan gelijk.

Fantastisch!!!

De auto rijd weer heerlijk !! Alles word je goed en duidelijk uitgelegd, Dus je weet van te voren waar je aan toe bent. Is er iets wat erbij komt nemen ze contact met je op wij ervaren dat als zeer prettig. Het personeel ziet er altijd op en top verzorgd uit!!

Leenauto erg slecht, en geen gereedmelding gehad

Ik had gevraagd zodra de auto klaar was een melding te krijgen omdat ik een aanhanger moest vervoeren. Melding niet gekregen, en ben om 16.30 maar naar de garage gereden. Tot mijn verbazing was de auto klaar, en al langere tijd, want de auto was gewassen, en stond kurkdroog buiten. Er zat geen druppeltje water op, dus hij stond daar al langere tijd, De leenauto die ik mee kreeg was abnormaal klein. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd om een vergelijkbare auto, (die ik normaal op de pieterbergweg wel altijd krijg,) gevraagd. Ik heb deze afspraak al een maand vooraf gemaakt, en was om 08.00 uur aanwezig, maar ik kreeg een hondenhok mee. Een Peugeot 106 of zo. Sorry hoor, maar dat komt niet in de buurt van een C5 Aircross. Ik moest die dag meer dan 400 km rijden, en heb een hernia en reuma. U zal begrijpen dat ik dan het hok niet meer uit kom. Ik heb mijn afspraken voor deze dag dus afgezegd. Dus dat ik niet blij ben met Nefkens zal duidelijk zijn. Een gemiste kans, gezien ik een nieuwe leaseauto uit moet gaan zoeken. Die zal nu elders besteld gaan worden.

Geweldige Service!!

Geweldig geholpen!!!

Goede en snelle services

Had een olielek. Werd eerst telefonisch geholpen of ik nog naar de garage mocht rijden. Na eerste check kon ik heel snel een afspraak maken om het te laten maken.

Snel adequaat geholpen

Super geholpen

Goede service en vakmanschap bij elkaar,ga zo door

Hele fijne service, doen wat afgesproken en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Servicebeurt geheel naar tevredenheid en volgens afspraak uitgevoerd

Vriendelijk te woord gestaan, en na afloop mee naar de auto gelopen en uitgelegd wat er gebeurd is. Leenfiets gehad, auto was conform afgesproken tijdstip weer beschikbaar, auto schoongewassen teruggekregen. Goede service

Het is duidelijk wat er gedaan moest worden om auto door keuring te krijgen.

Op tijd de auto gebracht en was ook op tijd weer klaar

Prima service en kwaliteit

Goed en duidelijk wat er allemaal gebeurt erg handig voor mij

Alles was naar wens verlopen.

Ik ben goed te woord gestaan door de receptie. Netjes volgens afspraak gebeld dat de auto klaar was.

Erg goede service

Erg netjes en snel geholpen. De auto stond ook ruim voor de afgesproken tijd klaar.

Snel en accuraat

Bij de grote beurt van mijn peugeot 5008 is heel netjes en spoedig gewerkt door het team. Ook hadden ze de auto van binnen en buiten eventjes schoongemaakt, wat ik niet gewend ben van andere dealers. Complimenten naar het team Nefkens in Eindhoven

Niet blij

Ik heb mijn bus erg smerig trug gehad alemaal viese handen en de bus plakte erg

mindere communicatie

Ik zou mijn auto 5 dagen kwijt zijn maar was al binnen 3 dagen klaar. Op site staat ophalen tot 17.00 uur dus dat was niet haalbaar voor mij worde ik teen 17.30 uur gebeld waarom ik mijn auto niet heb opgehaald. Hopen maar dat wat gemaakt moest worden goed is gegaan (heb slechte ervaringen in verleden) Ook waren er prijzen afgesproken die niet na gekomen zijn en wij een stuk maar kosten hebben moeten betalen. Verder wel netjes te woord gestaan alleen ik ga de volgende keer de afgesproken dingen en prijzen schriftelijk bevestigd vragen.

Zeer prettig en kundig geholpen

Soepel en meedenkend geholpen in een prettige deer en mooie ruimte

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven