Goed en netjes geholpen

Huurauto stond klaar, beurt etc. uitgevoerd, auto netjes weer opgehaald.

Fijn geholpen

Fijn geholpen, het is alleen jammer dat ik voor 10 - 15 min werk weer 2 uur in de auto moet zitten om vanuit het zuiden naar Eindhoven te komen.

Had geen licht ben blij dat ze mij geholpen hebben heb weer licht op m’n auto

Vriendelijke en professionele dienstverlening.

Toen het Citroen dealerschap door Nefkens werd overgenomen van Driessen wist ik al dat het daar in goede handen zou zijn daar ik eerder een Peugeot bij Nefkens in onderhoud had gehad. De baliemedewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en het onderhoud wordt altijd professioneel uitgevoerd.

Snel en netjes geholpen

prettig, hoefde maar kort te wachten en kon dat doen onder het genot van een kopje koffie

Klacht ingediend bij Peugeot Nederland

Zie klacht; ik heb mijn hele leven Peugeot gereden, maar Nefkens heeft het voor elkaar gekregen dat ik mijn auto ga verkopen. Kom er nooit meer!

Snel en professioneel

*****

Snel geholpen!

Een half geleden vond ik het niet erg dat men het interieurfilter niet was vervangen... was ook niet in rekening gebracht. Echter reed ik nu al een maandje met een muffe aircolucht rond als het dak dicht was (cabrio). Toch maar even langs geweest om een afspraak te maken en tot mijn verbazing kon ik er direct op wachten: het interieurfilter werd dus meteen vervangen en verdamper gereinigd. Heb ik even geluk gehad!

precies volgens afspraak

zie boven

Uitstekende service zodat ik als klant direct weer kan doorrijden

Hartelijk dank nogmaals voor de uitstekende en snelle service, waarbij ik via Peugeot Assistance (ANWB pechhulp), de auto doorgestart heeft en bij Peugeot Nefkens direct een nieuwe accu geplaatst kon worden. En dat binnen 3-4 uur op dezelfde, nadat de accu het plotseling had begeven. Geweldig!

Duidelink , en overzichtelijke rapportage

Goed service.

Prettige ontvangst, goede afwikkeling fijne wachtruimte.

Bijna perfect

Alleen binnen was het nog wat stoffig (dashboard) en ramen niet geheel schoon. Weet overigens niet of dat in het pakket zit. Maar bedankt C.S.

Vriendelijkheid kost geen geld.

Medewerkers hebben geen emotie en zijn onvriendelijk. Ben ondertussen vaker geweest omdat ik helaas geen andere keus krijg en vond het deze ronde wel belangrijk om aan te geven omdat het nog steeds niet veranderd is. Verder is het wel netjes gemaakt dus wel de complimenten aan de werkplaats.

vriendelijk, snel en goed geholpen

mbt Keuring auto. Complete info mbt aanbevolen werkzaamheden. binnen 1 dag geholpen en auto schoon terug.

Eerste onderhoud wel meteen vrij duur

Met een auto die net een jaar oud is meteen een factuur krijgen van ruim €300 vind ik wel echt aan de hoge kant. En dat terwijl er eigenlijk geen problemen waren. En als je dan als vaste klant een dopje van € 0,28 op de factuur ziet staan dan barst ik in lachen uit en moet ik daarnaast ook meteen huilen. Ik zou hierin wat meer vanuit de klant denken en dat als service aanbieden zonder ene bedrag te noemen. Verder wel netjes geholpen en afspraken zijn nagekomen.

Goed geholpen Na telefonisch contact van de monteur hoefde de distributieriem niet vervangen te worden Goed geholpen installeren Peugot App

Goed geholpen aan de balie. Auto weer helemaal in orde afgeleverd.

goed ontvangst, duidelijk geholpen

mag een woord ook :-) Perfect

onze auto in vertrouwde handen

prettig contact met de vakkundige medewerkers

Service en onderhoud zoals afgesproken

Geen negatieve punten

Net als altijd top en lekkere koffie.

Uitstekend. Gemoedelijk en tegemoetkomend.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven