Na teleurstelling nog goed geholpen
Op vrijdagmiddag om ongeveer 13:30 uur, na de conclusie van de ANWB ( die er overigens binnen 10 minuten was) dat de startmotor kapot was en ze mij aangesleept hadden ben ik recht naar Nefkens gereden,
Daar was de ontvangst in eerste instantie uiterst koel en terughoudend, reparatie kon wel een week duren, geen leen of huurauto en het beste wat ze konden bieden was een fiets. Buiten 16 graden en ik zonder jas. Ik heb niet eens de bus overwogen. Gelukkig moest mijn dochter 2,5 uur later in de buurt zijn. Terwijl ik me in de koffiehoek heb teruggetrokken zag ik dat mijn auto door drie mannen al trekkend en duwend werd verwijderd van de bezoekersparkeerplaats en een kleine 20 minuten later kwam op mijn telefoon het bericht dat er een reparatieanalyserapport was verstuurd . Ik heb dat geopend en tot mijn verbazing kon het ineens op maandag gerepareerd worden, waar ik dan weer wel blij mee was. Ik denk met weemoed terug aan de tijd in Best, die brachten me gewoon naar huis als zij vonden dat het te lang ging duren.