Filters

8

Snel geholpen!

Een half geleden vond ik het niet erg dat men het interieurfilter niet was vervangen... was ook niet in rekening gebracht. Echter reed ik nu al een maandje met een muffe aircolucht rond als het dak dicht was (cabrio). Toch maar even langs geweest om een afspraak te maken en tot mijn verbazing kon ik er direct op wachten: het interieurfilter werd dus meteen vervangen en verdamper gereinigd. Heb ik even geluk gehad!

  • Aanbevelen? Ja
9

precies volgens afspraak

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service zodat ik als klant direct weer kan doorrijden

Hartelijk dank nogmaals voor de uitstekende en snelle service, waarbij ik via Peugeot Assistance (ANWB pechhulp), de auto doorgestart heeft en bij Peugeot Nefkens direct een nieuwe accu geplaatst kon worden. En dat binnen 3-4 uur op dezelfde, nadat de accu het plotseling had begeven. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelink , en overzichtelijke rapportage

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goed service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Prettige ontvangst, goede afwikkeling fijne wachtruimte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bijna perfect

Alleen binnen was het nog wat stoffig (dashboard) en ramen niet geheel schoon. Weet overigens niet of dat in het pakket zit. Maar bedankt C.S.

  • Aanbevelen? Ja
4

Vriendelijkheid kost geen geld.

Medewerkers hebben geen emotie en zijn onvriendelijk. Ben ondertussen vaker geweest omdat ik helaas geen andere keus krijg en vond het deze ronde wel belangrijk om aan te geven omdat het nog steeds niet veranderd is. Verder is het wel netjes gemaakt dus wel de complimenten aan de werkplaats.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk, snel en goed geholpen

mbt Keuring auto. Complete info mbt aanbevolen werkzaamheden. binnen 1 dag geholpen en auto schoon terug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Eerste onderhoud wel meteen vrij duur

Met een auto die net een jaar oud is meteen een factuur krijgen van ruim €300 vind ik wel echt aan de hoge kant. En dat terwijl er eigenlijk geen problemen waren. En als je dan als vaste klant een dopje van € 0,28 op de factuur ziet staan dan barst ik in lachen uit en moet ik daarnaast ook meteen huilen. Ik zou hierin wat meer vanuit de klant denken en dat als service aanbieden zonder ene bedrag te noemen. Verder wel netjes geholpen en afspraken zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

Goed geholpen Na telefonisch contact van de monteur hoefde de distributieriem niet vervangen te worden Goed geholpen installeren Peugot App

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Goed geholpen aan de balie. Auto weer helemaal in orde afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed ontvangst, duidelijk geholpen

mag een woord ook :-) Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

onze auto in vertrouwde handen

prettig contact met de vakkundige medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Service en onderhoud zoals afgesproken

Geen negatieve punten

  • Aanbevelen? Ja
10

Net als altijd top en lekkere koffie.

Uitstekend. Gemoedelijk en tegemoetkomend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede uitleg over hetgeen gedaan wordt.

Goed aan de prijs, was even slikken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Auto gebracht voor een storing plus grote beurt. 08:30 gebracht en 13:30 was alles weer klaar en gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alleen telefonisch is het niet goed. 15min wachten is veel te lang.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na teleurstelling nog goed geholpen

Op vrijdagmiddag om ongeveer 13:30 uur, na de conclusie van de ANWB ( die er overigens binnen 10 minuten was) dat de startmotor kapot was en ze mij aangesleept hadden ben ik recht naar Nefkens gereden, Daar was de ontvangst in eerste instantie uiterst koel en terughoudend, reparatie kon wel een week duren, geen leen of huurauto en het beste wat ze konden bieden was een fiets. Buiten 16 graden en ik zonder jas. Ik heb niet eens de bus overwogen. Gelukkig moest mijn dochter 2,5 uur later in de buurt zijn. Terwijl ik me in de koffiehoek heb teruggetrokken zag ik dat mijn auto door drie mannen al trekkend en duwend werd verwijderd van de bezoekersparkeerplaats en een kleine 20 minuten later kwam op mijn telefoon het bericht dat er een reparatieanalyserapport was verstuurd . Ik heb dat geopend en tot mijn verbazing kon het ineens op maandag gerepareerd worden, waar ik dan weer wel blij mee was. Ik denk met weemoed terug aan de tijd in Best, die brachten me gewoon naar huis als zij vonden dat het te lang ging duren.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Zorgvuldig en prettig

  • Aanbevelen? Ja
6

Kwalitatief goed maar uiterst onpersoonlijk

Het stoort me dat ik áltijd sta te wachten aan de balie en dat de heren daarachter onverstoorbaar verder gaan met hun administratie zonder op te kijken. Deze keer ben ik zelf maar om 16.30 naar de garage gegaan. Er werd me verteld dat ik eerder een SMS had gekregen. Dat was zeker niet het geval. Vreemd ook, want de hele communicatie gaat per mail, waarom dan nu een SMS? Dat gebruikt toch niemand meer?

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.