Goede uitleg over hetgeen gedaan wordt.

Goed aan de prijs, was even slikken.

Snel en goed

Auto gebracht voor een storing plus grote beurt. 08:30 gebracht en 13:30 was alles weer klaar en gerepareerd.

Alleen telefonisch is het niet goed. 15min wachten is veel te lang.

Na teleurstelling nog goed geholpen

Op vrijdagmiddag om ongeveer 13:30 uur, na de conclusie van de ANWB ( die er overigens binnen 10 minuten was) dat de startmotor kapot was en ze mij aangesleept hadden ben ik recht naar Nefkens gereden, Daar was de ontvangst in eerste instantie uiterst koel en terughoudend, reparatie kon wel een week duren, geen leen of huurauto en het beste wat ze konden bieden was een fiets. Buiten 16 graden en ik zonder jas. Ik heb niet eens de bus overwogen. Gelukkig moest mijn dochter 2,5 uur later in de buurt zijn. Terwijl ik me in de koffiehoek heb teruggetrokken zag ik dat mijn auto door drie mannen al trekkend en duwend werd verwijderd van de bezoekersparkeerplaats en een kleine 20 minuten later kwam op mijn telefoon het bericht dat er een reparatieanalyserapport was verstuurd . Ik heb dat geopend en tot mijn verbazing kon het ineens op maandag gerepareerd worden, waar ik dan weer wel blij mee was. Ik denk met weemoed terug aan de tijd in Best, die brachten me gewoon naar huis als zij vonden dat het te lang ging duren.

Zorgvuldig en prettig

Kwalitatief goed maar uiterst onpersoonlijk

Het stoort me dat ik áltijd sta te wachten aan de balie en dat de heren daarachter onverstoorbaar verder gaan met hun administratie zonder op te kijken. Deze keer ben ik zelf maar om 16.30 naar de garage gegaan. Er werd me verteld dat ik eerder een SMS had gekregen. Dat was zeker niet het geval. Vreemd ook, want de hele communicatie gaat per mail, waarom dan nu een SMS? Dat gebruikt toch niemand meer?

Naar wens

Rifter fijne auto

Er zit nog een piep in de stuurkolom Graag nog contact hierover

Vriendelijk en klantvriendelijk!

prima ontvangst en uitgevoerde werkzaamheden. Kleinigheidjes: onderhouds-/garantieboekje is niet ingevuld (weet trouwens niet of dan nog gebruikelijk is) en na vervanging van de 4 banden is het systeem betreffende de bandenspanning niet gereset. Is uiteraard simpel zelf op te lossen.

Niet echt gezellig

De medewerker aan de balie was niet op de hoogte van de VIP kaart " nu niet van toepassing" terwijl later bij t ophalen t wel van toepassing bleek...ik had verv vervoer maar die medewerker was nogal bot vond ik...ik mis t prettige sociale contact altijd....mijn dorpsgarage elders heeft t sociale hoog in t vaandel!! Je bent duidelijk een nummer....

zeer klantvriendelijk en deskundig

Niets dan lof voor deze onderhoud/APK beurt. Voor het eerst bij NEFKENS Geldropseweg. Alles was prima, van digitaal afspraak maken tot ontvangst, overzicht van analyse en constateringen met prijsopgave, afhandeling en info over VIP lidmaatschap. Ook prima verzorging van showroom en personeel. Complimenten! Ben zeer tevreden met de hoge kwaliteit van jullie dienstverlening. Ik was verkocht aan DEREUMAUX Waalre voor al weer zo'n 50 jaar, helaas moeten stoppen, maar ben zeer tevreden over jullie als 'plaatsvervanger' in een overigens compleet ander (technisch) tijdperk!

Reservering ging fout, werkplaats prima

Werd naar een verkeerde werkplaats gestuurd

Vrouw niet voor gek houden

Mijn vrouw niet voor de gek houden die auto kwam ophalen vroeg om onderdeel te zien was al met vuilnisman mee .en dat geloofde ze niet

Goed werk geleverd en goede aanbevelingen.

Afspraken goed geregeld en nagekomen. Goed werk geleverd op het 1e oog. Wel prijzig maar dat is normaal deze tijd. Goede aanbeveling mbt eventuele nieuwe auto al is dat niet een Peugeot. Deze type auto, lees fabrikant, wil niet meer auto's bouwen die aan de door mij gewenste opties voldoet.

Nog lang geen 5 sterren

Helaas geen leenfiets, niet op tijd klaar, niet al het gevraagde opgelost en slecht bereikbaar. Wel vriendelijk personeel.

servicebeurt

alles netjes uitgevoerdt.

Vriendelijke mensen bij Nefkens

Eigenlijk is het maar heel gewoon om netjes te worden behandeld; een grote beurt is een telkens terugkerende actie, in mijn geval zonder bijzonderheden.

geweldige service !

Al ongeveer 30 jaar klant bij Nefkens met volle tevredenheid.

Perfect!

Mijn auto was maandag opgehaald bij de garage maar moest helaas dinsdag teruggebracht worden door onderliggende problemen met een censor. De problemen kwamen niet door de garage, gezien ze daar niet aan gezeten hadden. Maar alsnog hebben ze tijd vrij gemaakt om dit op de dag van het terugbrengen (ondanks de drukte) op te lossen. Ook kreeg ik in de tussentijd een leenauto. Ik ben zeer tevreden met de service en klantvriendelijkheid.

sleutel afgeven en weer ophalen.

inmiddels ben ik al (te) vaak voor een probleem bij de garage geweest. Er wordt weinig gecommuniceerd. Het is sleutel afgeven en weer ophalen zonder uitleg over wat het probleem is en of het opgelost is.

prettig, vriendelijk en correct personeel. Huurauto had iets beter kunnen zijn

Expensive and lack of responsibility

After paying more than 1500euros for the annual revision and a problem in the engine, I was expecting that if after 3 months the same problem appeared they wouldn't charge me 90 euros just to check the OBD scanner. They found no problem this time but obviously there is something.

Top service!

Keurig geholpen!

Zelf moeten informeren of auto klaar was. Helaas was auto al enige tijd klaar.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven