Helemaal perfect.tot de volgende keer

Totaal geen aanmerkingen. 100% tevreden

Vriendelijk en behulpzaam

Alles goed geregeld en volgens afspraak

Onprettig en ogenschijnlijk weinig klantgericht.

Veel wachten… terwijl een simpele afspraak niet werd nagekomen. Schouderophalend werd er gereageerd op mijn melding hiervan: ja, zo gaat dat nu eenmaal hier…

Vriendelijke mensen en goed geholpen 10 punten

Adequaat geholpen

Vriendelijk en begrijpelijk toelichten werkzaamheden en rekening. Klantgericht en bekwaam.

Snel en vriendelijk

Ik ben voor een terugroepactie naar deze garage geweest. De reparatie was snel gebeurd en het personeel was erg vriendelijk. Super service!

Ik heb geen klachten. Alles liep gesmeerd.

Te duur

Hoe kan je vantevoren weten dat iets 750 kost??? Belachelijk duur voor een basis onderh beurt.....laatste x!! E.Jeths

Prima ontvangst en service

n.v.t.

Lang wachten en duur

Mijn airco werkte niet meer maar moest een maand wachten voor een afspraak en dat is niet leuk als het buiten 30° C + is. De navigatie update is gruwelijk duur geworden.

Kom al jaren/ of mijn man bij Nefkens. Ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Er is een fijne koffie hoek als je moet wachten. Kortom ik ben een tevreden klant.

Er was iets mis gegaan met de werkplaats afspraak. Deze was niet goed doorgevoerd in het systeem van de werkplaats. Ondanks dat het onderhoud van mijn auto er tussen gepland.

flexibel

vlotte afhandeling van de onderhoudsbeurt.

Netjes geholpen. Bij problemen goed geholpen. Deskundig advies

Altijd goede en vlotte service

Altijd goede, vlotte service en meedenken als er eens iets anders nodig is.

Fijn geholpen en te woord gestaan, word goed meegedacht.

Helaas lange(re) wachttijd tot je terrecht kunt. Netjes geholpen, alles word goed uitgezocht en uitgelegd. Jammer dat binnen de garantie vervangend (gratis) vervoer zich beperkt tot een fiets.

vakkundig,vertrouwd .

Ik heb nu mijn derde wagen van nefkens, altijd vriendelijk en behulpzaam, ik kan alleen maar positief zijn en een aanrader. koop er je auto en je zit goed. Heren van nefkens tot februari maar weer. groet ardie

Ik breng mijn auto al jaren naar Nefkens en eigenlijk ben ik er altijd tevreden over. Helaas ging er deze ronde vooraf aan mijn afspraak toch wel e.e.a. mis qua communicatie, wat jammer is. Service en kwaliteit in de garage zelf wel weer prima.

Geweldige service

Correct en professioneel behandeld. Zeer tevreden.

Correcte behandeling!

Onze werkplaatsafspraak die wij via de website hadden gemaakt, was niet doorgekomen bij de werkplaatsreceptie van Nefkens Eindhoven. Desalniettemin stelde men ons niet teleur en werden we toch meteen geholpen. De beurt is keurig uitgevoerd en wij namen de auto na enkele uren gewassen en al weer in ontvangst. Top!

Het bedrijf staat voor je klaar, vriendelijk, service kan nog beter.

De mensen hebben hun best gedaan mij goed te helpen, het probleem is ook goed verholpen en ik heb vervangend vervoer gehad. Zover positief. Verbetering in de service: 1) op zaterdag geen receptie aanwezig: ik kwam op zaterdag en moest maandag terug komen voor de intake 2) vertraging vervangend vervoer: mijn vraag op maandag voor een vervangende auto als het langer zou gaan duren werd uitgesteld, dat begrijp ik, op dinsdag belde ik voor een update, er was nu bekend dat vervangend vervoer na 24 uur werd geregeld maar nog niet door wie, de garage of leasemaatschappij, op woensdag belde ik en werd beloofd dat ik snel teruggebeld zou worden, woensdag later op de middag kon ik een leaseauto ophalen maar dan wel voor half 6. 3) openingstijden: als je bent werken is half 6 te vroeg om te kunnen halen. Het zou fijn zijn als de receptie nog langer open is voor halen en brengen. Ik heb nu donderdag de auto opgehaald. Bij het terugbrengen na reparatie kon ik ook half 6 niet halen. Het is geen probleem als het voor mij niet haalbaar is, maar wel een verbetering van service als bijvoorbeeld de receptie tot 6 uur open is, dan is dat al te halen voor mensen uit de regio.

Duidelijke communicatie uitstekende service

Onderhoudsbeurt gehad en met een nieuwe distributieriem +4 nieuwe banden kan ie weer een tijd vooruit en kan ik zoals elk jaar weer zorgeloos de weg op.

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Werd snel geholpen Me vraag naar de banden te kijken ook gedaan Berichtje toen auto klaar was Goede Service

Vriendelijk personeel maar duurt erg lang voor auto gerepareerd is

Aardig en goedwillend personeel, maar eerst de diagnose afspraak en daarna reparatie zorgt er bij elkaar voor dat het meer dan 2 maanden duurt voordat auto gerepareerd is.

Prima service en aardige medewerkers

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven