Zelf moeten informeren of auto klaar was. Helaas was auto al enige tijd klaar.

Perfect en snel

Tijdens mijn recente bezoek aan de Peugeot-service kan ik met volledige overtuiging zeggen dat ik een van de beste auto-services in mijn leven heb ervaren. De service was niet alleen uiterst professioneel, maar ook bijzonder snel, waardoor ik niet lang hoefde te wachten tot de werkzaamheden waren voltooid. Het personeel van de service toonde ook een uitstekende klantbenadering, door duidelijke uitleg te bieden over de uitgevoerde werkzaamheden en toekomstige aanbevelingen. De snelheid van de service ging zeker niet ten koste van de kwaliteit, integendeel - mijn auto werd met de grootste precisie gediagnosticeerd en gerepareerd. Ik wil het hele team hartelijk bedanken voor hun inzet en professionaliteit. Ik heb geen klachten en beveel deze service van harte aan andere Peugeot-eigenaren. Dit is een plek waar de klant en zijn auto met de nodige zorg en respect worden behandeld. Ik zal in de toekomst zeker weer gebruik maken van hun diensten.

Alles in orde

Prettig

Zeer prettig geholpen aan de balie. Alle mogelijkheden goed besproken. Auto kunnen lenen. Afspraak herinnering gehad. Lekker overzichtelijk werkplaats rapport. Prima tevreden.

Zeer positief en plezierig

Ik had enkele voor mij belangrijke vragen die zeer goed en naar tevredenheid zijn beantwoord. Ook de navigatie-update werkt prima!

Geweldige geholpen!!!

Gestrand met onze Peugeot op weg naar vakantie, zo’n 40 km van huis. Multiriem gesprongen met alle gevolgen van dien. We hadden een boot in Venetië te halen. Peugeot Eindhoven gaf aan dat ze meteen zouden kijken, dus de berging heeft daar de auto neergezet. We werden fijn opgevangen maar de reparatie was veel groter dan verwacht. Ondanks de drukte hebben ze alles in het werk gesteld om ons op weg te helpen. Binnen 24 uur hebben ze de auto gerepareerd en hebben ons regelmatig op de hoogte gehouden wat erg fijn was. We konden weer richting Italië en waren op tijd in Venetië.Super service jullie zijn onze helden!

nette behandeling

prettig en fijn omdat er geen onverwachte bij komende reparatie bij gekomen zijn

Zeer goede begeleiding en uitleg van begin tot einde

Zeer prettig dat receptie medewerker meeloopt, uitleg geeft en net dat beetje service toevoegt aan de toch al hoge rekening.

Snelle professionele service

Mijn eerste bezoek bij Nefkens is erg prettig verlopen. Alles verwerkt zoals afgesproken, fijne service en prettig contact.

Goed geholpen nav terugroepactie

Aangegeven dat mijn remmen vaak piepen. Ze hebben de remmen achter wat opgeschuurd en ingespoten. Vriendelijk personeel

voldoende

Jammer dat na onderhoud dat uit de APK kwam geen leenauto ter beschikking kwam, ondanks mijn VIP kaart.

Geen communicatie

Geen communicatie als de auto niet op tijd klaar is. Niet tevreden over Nefkens.

Slecht contact

In plaats van telefonisch contact (voorgesteld), blijkt het contact alleen digitaal te zijn, is telefonisch contact door drukte van mijn kant niet mogelijk. Zeer onbevredigend

Ik kan weer veilig de weg op met mijn auto dankzij Nefkens

uitstekend

Snel geholpen maar extra service zou mijn ervaring afmaken

Aan de balie werd ik na 5 minuten pas opgemerkt en een medewerker genaamd Mark die gewoon hard op durft te zeggen "ja ik heb maar 2 handen" nadat een andere collega hem had aangesproken op dat ik daar stond vind ik ook best brutaal. Dat mag je vinden en denken, maar om dat ook uit te spreken voor een betalende klant gaat mij ook ietwat te ver. Nou snap ik dat als je je auto dealer onderhouden wilt hebben over het algemeen meer betaald als een kleine garage. Maar voor €463,00 had ik wel verwacht dat ook mijn auto netjes weer afgeleverd zou worden zoals ik em had gebracht. De dag voor de afspraak heb ik mijn auto op en top schoon gemaakt, ook van binnen. Toen de auto klaar was, waren er enorm veel bladeren aan de passagiers zijde. Dit doet wel afbreuk aan 'extra aandacht, service, net eens stapje extra willen zetten'. Dit zijn wel punten waar ik zelf veel waarde aan hecht en wat echt mijn hele beleving anders maakt ondanks dat mijn auto in goede conditie is mede dankzij jullie onderhoudsbeurt. Dit is overigens geen klacht maar feedback. :)

Uitstekend geholpen

Zeer goede uitleg

Prima onderhoud uitgevoerd

De onderhoudsbeurt en APK zijn naar tevredenheid uitgevoerd

De enige opmerking die ik heb, is de ontvangst bij de balie. Er zijn twee balies achter elkaar waarbij alleen de achterste balie bemand was. Bij de eerste balie staat vermeld "werkplaats" en daar moest ik zijn. Maar die tekst staat schijnbaar ook op de tweede balie. Daar was een medewerker die geen klant hielp maar mij pas na een tijdje aansprak waarmee hij mij kon helpen. Als het mij duidelijk was geweest dat de eerste balie niet bezet was en ik door kon lopen naar de tweede balie had ik dat wel gedaan. Overigens was de wijze waarop ik geholpen werd zeer vriendelijk. Bij het retourneren van het vervangend vervoer was de balie bezet door 1 persoon, die druk bezig was met zijn werkzaamheden. Maar geen begroeting met een opmerking dat ik zo geholpen wordt. Dat had ik op zijn minst wel verwacht. Na een paar minuten werd ik door een andere medewerker weer vriendelijk geholpen. Verder nog dank voor het wassen van de auto, dat had het wel nodig na de vakantie.

Alles volgens afspraak geregeld met een vriendelijke lach.

Alles volgens afspraak gemaakt, geregeld, met perfecte informatie en met een vriendelijke houding.

De werzaanheden in de werkplaats zijn TOP

De uitgevoerde werkzaamheden in de werkplaats – zo ver ik dat kan beoordelen - zijn TOP gewoon een 10. Ook door de uitstekende informatie door vooraf toesturen van een diagnoserapport! Waar ik niet tevreden ben is de baliemedewerker, hij had commentaar op mijn keuze voor de Basisbeurt Economy. Volgens hem wordt alleen de olie ververst + filter en was er weinig tijd voor verdere controle van de auto. Eurorepar onderdelen worden er niet meer gebruikt en de controle van de distributieriem moet gewoon worden betaald!? Hierdoor onnodig onzeker geworden van mijn keuze wilde ik dat de Basisbeurt origineel wordt uitgevoerd. Helaas was dit niet mogelijk, de gegevens staan al in de computer, wijzigen was te veel werk. Niet erg servicegericht, wat ik zo bij geen enkele garage heb meegemaakt.

Professioneel

Mijn problemen met de auto zijn meteen goed opgepakt

Top Service

Ik belde en kon meteen langskomen.

Ervaringen zijn positief tijdens de P208 onderhoudsbeurt. Na de diagnose kun je aangeven wat er wel of niet mag/moet gebeuren. Dan komt ook de specificatie met de totale kosten. Jammer dat hier later bij de betaling een misverstand en communicatieprobleem is over de totale kosten vanwege onduidelijkheid over de VIP. De gratis leenauto bleek achteraf niet volgetankt door mijn voorganger, maar dat probleem is keurig opgelost.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven