Correcte behandeling weliswaar wederom terug moeten komen.

Gereviseerde motor erin laten leggen door Nefkens vanwege coulance regeling vanuit Peugeot. Na 1 dag rijden gaf de auto een signaal van noodzakelijke motorreparatie. De ANWB ingeschakeld en geholpen. Wederom naar de garage waarbij de storing niet direct verholpen kan worden. Over 2 weken wederom garagewerk om de afstelling exact te kunnen onderzoeken en te kunnen maken. Hopelijk gaat dit nu lukken en kunnen dan zorgeloos wederom rijden.

Snel en zeer vriendelijk geholpen

Veiliggevoel en vertrouwd.

Ik ervaar vriendelijkheid en professionele uitleg. Het wachten is geen straf .er is lekkere koffie en een gezellige Tafel .toppie

perfekt

goede ontvangst ,vriendelijk personeel. en alles kan je vragen ,ze staan je altijd te woord.

Goede service. Zelfs de bus gewassen bij het ophalen

prima geregeld

Klantvriendelijk en snel

Klantvriendelijk en snel

Goede service. Ik heb een verlengde garantie, toen ik dit vermelde werd gelijk de rekening aangepast zonder moeilijk te doen. Top

Vriendelijk en professioneel personeel

Het personeel denkt altijd met je mee .om de best mogelijke oplossing voor jou en je auto te vinden .

Goed geregeld.

Goed geregeld, was niet 30-08 maar eerdere datum.

Miscommunicatie

Prima en vriendelijk geholpen. Helaas was niet doorgegeven dat ik op mijn auto wilde wachten. Waarschijnlijk omdat de afspraak verzet was. Wel opmerking. Er was niet gecommuniceerd dat ik niet meer in Eindhoven op de Vaalserbergweg moest zijn voor mijn beurt maar oo de Geldropseweg. De telefoniste verwees mij op de dag zelf ook nog naar de Pietersbergweg. Vervelend

Correct

Duidelijke afspraken en duidelijke mail over de te verrichten werkzaamheden.

Snel en deskundig.

Deskundig

Zeer efficiënt en vriendelijk.

Zeer efficiënt en vriendelijk.

Efficiënt en vriendelijk

Even wennen aan wijze akkoord gaan via winkelwagentjes. Bovendien komt de mail voor deze goedkeur in de spam. Fijn dat ze ook tegelijkertijd een sms sturen waardoor je dat ziet. Anders valt dat niet op als je aan het werk bent.

Al jaren goed

Correct en zeer klantvriendelijk

snell, professioneel en persoonlijk

Ze hebben me netjes en snel geholpen

Ze hebben me via de telefoon netjes te woord gestaan toen ik met pech langs de weg stond. Daarna bij receptie werkplaats netjes geholpen.

Auto weer apk gekeurd en één onderhoudsbeurt gehad

Kreeg een herinneringsmail één dag voor de geplande afspraak. De auto apk laten keuren en één onderhoudsbeurt laten uitvoeren en nieuwe banden en remblokken laten vervangen en monteren. Goed op de hoogte gehouden met de onderhoudwerkzaamheden via de mail het diagnoserapport met inclusief de prijsopgaven. Heel erg onvriendelijk personeel en zeer slechte klanten/service zijn zeer achteruit gegaan één veel minder tevreden klant. Ga hier volgend jaar niet meer naartoe.

Probleem snel opgelost. Kapotte autoband en reserveband vervangen.

Fijne garage

Vriendelijk personeel, goede service en een goede communicatie.

Betrouwbaar

Kleine jaarbeurt met prijsopgaaf en helaas daarna en extra reparatie na uitlezing van de motor. (auto gaf af en toe motorstoring aan) Kosten waren exact zoal zij aangaven via de mail. Top

Fijn dat de auto meteen wordt gewassen. Alleen jammer dat de auto's op de parkeerplaats voor de garage onder bomen staan die plakkerig druppen. Maar ik ben zeker een tevreden klant van Nefkens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven