Snel geholpen maar extra service zou mijn ervaring afmaken
Aan de balie werd ik na 5 minuten pas opgemerkt en een medewerker genaamd Mark die gewoon hard op durft te zeggen "ja ik heb maar 2 handen" nadat een andere collega hem had aangesproken op dat ik daar stond vind ik ook best brutaal. Dat mag je vinden en denken, maar om dat ook uit te spreken voor een betalende klant gaat mij ook ietwat te ver.
Nou snap ik dat als je je auto dealer onderhouden wilt hebben over het algemeen meer betaald als een kleine garage. Maar voor €463,00 had ik wel verwacht dat ook mijn auto netjes weer afgeleverd zou worden zoals ik em had gebracht. De dag voor de afspraak heb ik mijn auto op en top schoon gemaakt, ook van binnen. Toen de auto klaar was, waren er enorm veel bladeren aan de passagiers zijde. Dit doet wel afbreuk aan 'extra aandacht, service, net eens stapje extra willen zetten'. Dit zijn wel punten waar ik zelf veel waarde aan hecht en wat echt mijn hele beleving anders maakt ondanks dat mijn auto in goede conditie is mede dankzij jullie onderhoudsbeurt. Dit is overigens geen klacht maar feedback. :)