Vriendelijke medewerkers en goede service : )

Goed onderhoud maar niet gespecialiseerd in elk merk.

Goed onderhoud uitgevoerd, maar heb al 2 jaar achter elkaar aangegeven dat de Distributieriem vervangen zou moeten worden. Hierbij wordt gezegd dat ze niet echt kennis hebben van Fiat auto’s en er waarschijnlijk een ketting in ligt. Dit nogmaals nagekeken en er ligt wel zeker een Distributieriem in die eigenlijk al 2 jaar geleden (volgens het boekje) vervangen had moeten worden. Dit geeft niet super veel vertrouwen voor de volgende onderhoudsbeurten.

Eerste ervaring :wat opmerkingen, redelijk positief

Bij mij ging het om het vervangen van een klapband. Er gingen 2 dingen niet helemaal correct. Een later binnenkomende klant kreeg de eerste aandacht en werd geholpen. Als tweede : Ik kreeg en krijg na het starten vd auto een 'dringende' waarschuwing dat ik mijn banden moet controleren/op juiste spanning brengen.(!) Ik had dat toch rijklaar van de garage verwacht. Maar zelfs na het op spanning brengen (en aantikken van signalering op display) blijft die waarschuwing optreden. Het instructieboekje levert geen enkele aanwijzing op wat te doen. Ik ben mogelijk gedwongen nog eens langs te komen....

Fijn dat jullie zo goed met mij meedenken.

Door met mij mee te denken hebben jullie mij in de auto weten te behouden. Financieel zijn het voor mij moeilijke tijden. Dankjewel daarvoor.

Kan veeeel beter!

Mijn vervangend vervoer was vies van buiten en binnen (ook stonk de bus naar vuilnis), en hij was niet afgetankt. Ook had de bus geen trekhaak terwijl dit wel was afgesproken. Ze zouden me ook een sms sturen als ik mijn bus op kon konen halen, maar bleek dat ze die naar een verkeerd nummer hadden gestuurd, terwijl ik smorgens nog had gecontroleerd of ze het juiste nummer hadden.

Top service keer op keer

Altijd top service. Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel.

Geen problemen

Uitmuntend

Netjes het werk uitgevoerd en keurig op de hoogte gehouden via de mail wat de werkzaamheden zijn met duidelijke foto’s. En als klap op de vuurpeil de auto gewassen afgeleverd. Fijn en bedankt.

Snelle service, fijn contact

Top.

Problemen met accu. Ochtend telefonisch contact. 1 uur later nieuwe accu. Kon wachten op de reparatie. Na half uur stond ik weer buiten.

goed meegedacht

Werkzaamheden duurde een dag langer dan gepland. Leenauto meegekregen.

Prima en netjes geholpen!

Nette service, vriendelijk personeel. Komen afspraken na

Uiteindelijk tevreden als vanouds.

Over het voortraject (kostenindicatie en offerte) ben ik minder tevreden. Na telefonisch contact mijnerzijds de juiste persoon gesproken en uiteindelijk zijn de werkzaamheden uitgevoerd conform de financiële afspraken met eerder genoemde juiste persoon.

Na de vorige ervaring in december 2022 die werkelijk ongehoord was,was dit zoals ik gewnd was‼️‼️‼️

Correcte behandeling⁸7

Goede service, vriendelijk personeel.

Echt super Goed geholpen Vriendelijk en verstand van zaken

Prettig

Personeel stond mij vriendelijk te woord, service was goed.,

Prima service.

Vriendelijke mensen en snel geholpen!

Prima service.

Prima service, maar geroddel onderling

Prima ervaring over werkplaats en hoe daar de service is. Winkelbeleving 2 sterren: Bij binnenkomst wordt je niet begroet. Privé telefoon had alle aandacht. En in de wachtruimte kon ik alle gesprekken horen met geklaag over andere collega's.

Wederom zeer goed geregeld

Eerlijk gezegd kom ik al jaren bij deze garage en dat op zich zegt waarschijnlijk al genoeg. De diagnose was weer super helder en ze denken echt met je mee. Ook fijn is dat ze zelf telefonisch contact met me opnamen toen de auto weer klaar was.

Easy and straightforward

Good

Alles prima

Alles perfect

Zoals altijd, trouw klant voor meer dan 20 jaar.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven