Niet zo best.

Afspraak was updaten navigatiesysteem en 1e onderhoudsbeurt. Telefonische te horen gekregen dat ik de auto op kon halen, daar aangekomen bleek de update niet te zijn uitgevoerd. Ik zou volgende week terug kunnen komen voor de update, dit houdt in dat ik weer een auto moet huren op mijn eigen kosten. Later die dag werd ik gebeld dat ze de auto op komen halen voor de update dat is dus wel goed geregeld. Ook begint er een dag later een steeksleutel op te lichten op het dashboard, weer gebeld of ik door mocht rijden, hij had immers net een onderhoudsbeurt gehad. Volgens de monteur was de auto niet gereset na de beurt, ook een beetje slordig daar had ik anders ook weer voor terug moeten komen. Nu kan dat gelijktijdig met de update gedaan worden.

Monteurs 100% ok baliemedewerkers NIET VRIENDELIJK

Baliemedewerkers niet erg vriendelijk

Heel prettig en goede service

Ondanks de lange levertijd hebben we goed contact gehouden. De communicatie was erg goed en vriendelijk.

De kortingsbon op de wasstraat in plaats van het wassen, wat ik gewend was, is geen verbetering voor de klantbeleving. Prima uitleg gehad mbt het onderhoud.

Autopech paar minuten na verlaten Nefkens garage

Ik heb mijn Peugeot 508sw in goed vertrouwen naar de garage gebracht voor een grote onderhoudsbeurt, nieuwe remschijven/blokken en het oplossen van een storingsmelding. Dit heeft mij veel geld gekost. Eerste punt: niet alle medewerkers zijn geschikt voor direct klantcontact. De baliemedewerker was arrogant en weinig empathisch. Nadat ik samen met mijn dochtertje de auto de volgende dag had opgehaald, kreeg ik na nog geen vijf minuten pech: een rode motorstoringsmelding en een alarmpiep gaven aan dat ik onmiddellijk moest stoppen: Mijn dochter raakte in paniek en dacht dat de auto zou ontploffen. Ik heb haar gerust moeten stellen. Het was net voor het weekend, snikheet en de peugeotdealer zou al bijna sluiten. Na 2,5 uur wachten heeft een sleepwagen de auto naar de garage teruggebracht (was inmiddels gesloten). Daar had de garage al wel een leenauto klaarstaan voor het weekend. Heel het weekend in spanning wat er aan de hand was met de auto. Op maandag kon ik de auto weer ophalen. Dezelfde medewerker stond mij weer te woord, maar opnieuw die koude manier van communiceren. Ik vertelde over de paniek van mijn dochter. Zijn excuses 'namens de Peugeotgarage' kwam er als 'schuurpapier' uit zo ongemeend en niet oprecht. Dat stoorde mij ontzettend. Ja, de auto is al ouder, maar het is een Peugeot en ik ga naar Nefkens voor de verwachte kwaliteit en de loyaliteit aan het merk, maar dat aanmatigende gedrag vond ik zo ongepast. Heb bij deze medewerker aangestipt dat ik door de hele ervaring gecompenseerd wilde worden. Ik weet niet wat er mogelijk voor vervolgschade door jullie fout in de toekomst kan komen. De medewerker liep even naar achteren, kwam vrijwel direct weer terug en melde dat de manager (of een andere functie, hij mompelde wat) met vakantie was. Hij zou het doorgeven. Dat vraag ik mij sterk af. Ik heb het gevoel dat ik nu net zo goed naar een universele garage kan gaan voor dezelfde service. Een hele slechte ervaring aan overgehouden van dit voorval.

Werd snel en goed geholpen

goed onderhoud gepleegd.

het onderhoud id op een goede wijze uitgevoerd. De auto is van buiten gewassen. (helaas niet van binnen) De prijs/prestatie vind ik van een veel te hoog en geeft mij geen goed gevoel.

perfect

snelle kordate behandeling aan de balie bij brengen en ophalen van de auto. Online overzicht van te verrichten handelingen met prijsopgave. Melding als auto klaar is. Klant heeft niets meer te wensen

Prima service!

Afspraak is afspraak. Helder overzicht van de kosten zodat je weet waar je aan toe bent.

prima afhandeling van de onderhoudsbeurt

Helaas niet de verwachtte kwaliteit als gebruikelijk

vooraf aan een reguliere beurt een bezoek gebracht om te inventariseren welke onderdelen er besteld moeten worden (armsteun) echter bij de uiteindelijke beurt kwam men erachter dat niet het juiste product besteld was. Het probleem is nu provisorisch verholpen (geluimd). gebreken aan de auto bleken het resultaat van een niet volledig uitgevoerde vorige reguliere beurt (oliezeef verstopt, niet schoongemaakt) waardoor ik 3 x langs de weg heb gestaan. Tot slot zat er een heel lichte kras op de rechter zijde van de auto. Altijd een moeilijke discussie wie /wanneer maar ik ben ervan overtuigd dat de kras niet aanwezig was voor de beurt. Uiteindelijk is de kras weggepoetst door Nefkens na opnieuw een bezoek aan de werkplaats. De bereikbaarheid van de werkplaats is slecht, gaat altijd via de telefoniste en een terugbel notitie.

Top geregeld

Goede service, nette man achter de balie. Goede prijs ook

Goede kwaliteiten goed advies.

Er is een nadeel als als ik de auto 'smorgens breng dat hij laat in de middag klaar is. Je zit dan met de drukte met de D.A.F. En ook als je hem in de morgen breng dat er geen parkeerplekken zijn heel irritant. Dit is bij de vestiging Geldropseweg/rondweg.

Perfect geholpen!

Op een goede, creatieve manier mijn auto gerepareerd voor een keurige prijs! Mijn complimenten!

Alles tijdig klaar en gecommuniceerd

Alles tijdig klaar en gecommuniceerd

Er worden geen onnodige werkzaamheden verricht en eerst toestemming gevraagd voordat er extra werkzaamheden worden uitgevoerd

perfect!

Super goed

Vertrouwen verloren na vorige bezoek !

Het programma kassa bekeken en teleurgesteld in het feit dat wij volgend jaar zelf voor de voortijdige kosten van de distributieriem moeten opdraaien !? Dit is toch écht de schuld van leverancier van de motoren ! Verder zijn de kosten van een beurt schrikbarend hoog wat voor de gemiddelde lease-rijder waarschijnlijk geen probleem is maar voor andere mensen toch weer schrikken is.

Vriendelijke en goede communicatie ook als de reparatie wat groter blijkt te zijn.

De benodigde reparatie bleek omvangrijker dan verwacht, de bestelling van onderdelen is niet in 1 keer binnen, dat kan gebeuren. Ondertussen wordt ik elek werkdag gebeld of de leenauto nog voldoet voor een extra dag gebruik, dat vind ik heel fijn dat ik elke dag even op de hoogte ben hoe het ervoor staat. De onderhoudsbeurt kon dan zelfs nog meegenomen worden. PS: de standaard wasbeurt vind ik ook erg fijn !

nette afhandeling

een vergissing bij de garage is snel hersteld

Uitstekend!

Fijne en goede service verleend aan onze auto. Helemaal top en blij mee.

1e instantie minder 2e instantie geweldig

Ik werd gebeld dat er een lekke band was masr dat men die niet zag, nee natuurlijk niet het ging om, het was de transmissie die stuk was, hierna geweldig goed hersteld en benaderd door de medewerkers!!!&

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven